Majaflyfly
Glad i forumet
Lykke til
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mhm, føles som en evighet siden. Hatt en del økte blødninger i går og i natt og menssmerter. Så har faktisk bestilt meg en time hos gynekolog i kveld. Mest fordi jeg vil vite hvorfor jeg fortsatt blør, samt om det er fortsatt liv. Så får bare blir litt dyrt. Alt for lenge til å vente til slutten av neste uke, når man føler noe ikke stemmer nå. Masse lykke til i dagDa er det ikke så lenge siden sist, men føles skikkelig lenge ut, når man er redd og spotter:-/ Ja, blir veldig fort dyrt når en går privat. Gjør det selv også. Tar ca hver 3 uke. Men nå blir det bare 2 uker siden sist, da jeg har blødd MYE. håper alt er bra inni der, er iallefall mega dårlig i formen..
Se der, ja. En del snø igjen. Den sist uka har vi hatt sol og 17grader+, så da smeltet det meste som var igjen av snø. Vært en sein vår i år og laaaang vinter.
Ååå så gode nyheterHerregud, for en sprø opplevelse Først trodde gyn at jeg hadde mistet, for han så bare at det var svart.. og idag hadde han nesten ikke sikt i livmoren(enten pga keisersnittarrene eller en muskelknute), men så så han en skygge der det blinket. Han brukte laaang tid og undersøkte fra alle mulige vinkler Der er det en liten skatt på over 2cm og 177 i hjerteslag.Fikk høre de nydelige hjerteslagene Bebis lå høyt oppe. Jeg har et lite hematom under livmoren og det er grunnen til blødninger og spotting. Ny tul den 11.mai
Fantastiske nyheter men Gud så redd jeg hadde vært om jeg fikk høre detHerregud, for en sprø opplevelse Først trodde gyn at jeg hadde mistet, for han så bare at det var svart.. og idag hadde han nesten ikke sikt i livmoren(enten pga keisersnittarrene eller en muskelknute), men så så han en skygge der det blinket. Han brukte laaang tid og undersøkte fra alle mulige vinkler Der er det en liten skatt på over 2cm og 177 i hjerteslag.Fikk høre de nydelige hjerteslagene Bebis lå høyt oppe. Jeg har et lite hematom under livmoren og det er grunnen til blødninger og spotting. Ny tul den 11.mai
Vis vedlegget 404118Vis vedlegget 404119Vis vedlegget 404120
Så fantastisk!❤ med den gode nyheten liste eg meg rolig vekk og ønske deg masse lykke til med resten av svangerskapetHerregud, for en sprø opplevelse Først trodde gyn at jeg hadde mistet, for han så bare at det var svart.. og idag hadde han nesten ikke sikt i livmoren(enten pga keisersnittarrene eller en muskelknute), men så så han en skygge der det blinket. Han brukte laaang tid og undersøkte fra alle mulige vinkler Der er det en liten skatt på over 2cm og 177 i hjerteslag.Fikk høre de nydelige hjerteslagene Bebis lå høyt oppe. Jeg har et lite hematom under livmoren og det er grunnen til blødninger og spotting. Ny tul den 11.mai
Så godt å høre alt var braHerregud, for en sprø opplevelse Først trodde gyn at jeg hadde mistet, for han så bare at det var svart.. og idag hadde han nesten ikke sikt i livmoren(enten pga keisersnittarrene eller en muskelknute), men så så han en skygge der det blinket. Han brukte laaang tid og undersøkte fra alle mulige vinkler Der er det en liten skatt på over 2cm og 177 i hjerteslag.Fikk høre de nydelige hjerteslagene Bebis lå høyt oppe. Jeg har et lite hematom under livmoren og det er grunnen til blødninger og spotting. Ny tul den 11.mai
Hurra for hjerteslag! Og en årsak til blødningene!Herregud, for en sprø opplevelse Først trodde gyn at jeg hadde mistet, for han så bare at det var svart.. og idag hadde han nesten ikke sikt i livmoren(enten pga keisersnittarrene eller en muskelknute), men så så han en skygge der det blinket. Han brukte laaang tid og undersøkte fra alle mulige vinkler Der er det en liten skatt på over 2cm og 177 i hjerteslag.Fikk høre de nydelige hjerteslagene Bebis lå høyt oppe. Jeg har et lite hematom under livmoren og det er grunnen til blødninger og spotting. Ny tul den 9.mai
Håper det snart roer seg, for er så forferdelig å ligge så dårlig å ikke få vært sammen med barna eller mannen Vært litt bedre idag, så har et ørlite håpDet er vel mellom uke 8-10 en plass at hCGet topper seg før det synker igjen, så jeg håper virkelig du snart er over toppen sånn at ting kan gå nedover igjen.. forhåpentligvis blir du bare i bedre form fremover, i alle fall etter denne uka..!
Uansett veldig fint at du er passert 9 uker, nå begynner du jo komme et stykke!