Drømmen om en til i familien♡

Da er det ikke så lenge siden sist, men føles skikkelig lenge ut, når man er redd og spotter:-/ Ja, blir veldig fort dyrt når en går privat. Gjør det selv også. Tar ca hver 3 uke. Men nå blir det bare 2 uker siden sist, da jeg har blødd MYE. håper alt er bra inni der, er iallefall mega dårlig i formen..
Mhm, føles som en evighet siden. Hatt en del økte blødninger i går og i natt og menssmerter. Så har faktisk bestilt meg en time hos gynekolog i kveld. Mest fordi jeg vil vite hvorfor jeg fortsatt blør, samt om det er fortsatt liv. Så får bare blir litt dyrt. Alt for lenge til å vente til slutten av neste uke, når man føler noe ikke stemmer nå. Masse lykke til i dag ❤️❤️❤️❤️

Se der, ja. En del snø igjen. Den sist uka har vi hatt sol og 17grader+, så da smeltet det meste som var igjen av snø. Vært en sein vår i år og laaaang vinter.

Herlig det da. Vi har hatt OPP TIL ti grader, men sånn som nå er det ca 5 grader. Men våren her er sånn uansett, så er ikke noe nytt at vi går inn i mai med snø. Pleier være snø her og der ut mai også, så. :P

Herregud, for en sprø opplevelse:wideyed: Først trodde gyn at jeg hadde mistet, for han så bare at det var svart.. og idag hadde han nesten ikke sikt i livmoren(enten pga keisersnittarrene eller en muskelknute), men så så han en skygge der det blinket. Han brukte laaang tid og undersøkte fra alle mulige vinkler :hilarious: Der er det en liten skatt på over 2cm og 177 i hjerteslag.Fikk høre de nydelige hjerteslagene:love017 Bebis lå høyt oppe. Jeg har et lite hematom under livmoren og det er grunnen til blødninger og spotting. Ny tul den 9.mai❤️
Screenshot_20230425_140627_Samsung Internet.jpg
download.jpeg-2.jpg
20230425_131122.jpg

Last edited:
Herregud, for en sprø opplevelse:wideyed: Først trodde gyn at jeg hadde mistet, for han så bare at det var svart.. og idag hadde han nesten ikke sikt i livmoren(enten pga keisersnittarrene eller en muskelknute), men så så han en skygge der det blinket. Han brukte laaang tid og undersøkte fra alle mulige vinkler :hilarious: Der er det en liten skatt på over 2cm og 177 i hjerteslag.Fikk høre de nydelige hjerteslagene:love017 Bebis lå høyt oppe. Jeg har et lite hematom under livmoren og det er grunnen til blødninger og spotting. Ny tul den 11.mai❤️
Ååå så gode nyheter :hello2 :Heartred
Må ha vært nervepirrende å få den beskjeden først! Bra han ikke gav seg med det og stoppet letingen.
Godt å få en forklaring på blødningene også kan jeg tenke meg :)

Herregud, for en sprø opplevelse:wideyed: Først trodde gyn at jeg hadde mistet, for han så bare at det var svart.. og idag hadde han nesten ikke sikt i livmoren(enten pga keisersnittarrene eller en muskelknute), men så så han en skygge der det blinket. Han brukte laaang tid og undersøkte fra alle mulige vinkler :hilarious: Der er det en liten skatt på over 2cm og 177 i hjerteslag.Fikk høre de nydelige hjerteslagene:love017 Bebis lå høyt oppe. Jeg har et lite hematom under livmoren og det er grunnen til blødninger og spotting. Ny tul den 11.mai❤️
Vis vedlegget 404118Vis vedlegget 404119Vis vedlegget 404120
Fantastiske nyheter ❤️ men Gud så redd jeg hadde vært om jeg fikk høre det :(

Så fantastisk!❤ med den gode nyheten liste eg meg rolig vekk og ønske deg masse lykke til med resten av svangerskapet :love017
Plutselig sees med igjen!❤

Så godt å høre alt var bra ❤️❤️❤️

så fantastisk å høre :Heartred

Herregud, for en sprø opplevelse:wideyed: Først trodde gyn at jeg hadde mistet, for han så bare at det var svart.. og idag hadde han nesten ikke sikt i livmoren(enten pga keisersnittarrene eller en muskelknute), men så så han en skygge der det blinket. Han brukte laaang tid og undersøkte fra alle mulige vinkler :hilarious: Der er det en liten skatt på over 2cm og 177 i hjerteslag.Fikk høre de nydelige hjerteslagene:love017 Bebis lå høyt oppe. Jeg har et lite hematom under livmoren og det er grunnen til blødninger og spotting. Ny tul den 9.mai❤️
Hurra for hjerteslag! Og en årsak til blødningene!

Ååå, så godt!!
Og, hematom er jo på en måte "greit", for da har du i alle fall en grunn ❤️
Blir nok borte etterhvert! Var borte i uke 10 ish hos meg :)
Det var meget dårlig sikt inne hos deg da o.O

Takk fir gode ord, alle sammen❤️ Formen er ganske så dårlig, så orker ikke svare dessverre, sorry❤️

Er 9+0 idag og dagene snegler seg av gårde... Er så kvalm og uvel, at jeg for det meste ligger i sengen nå:( Er begynt å slite med matinntak nå også, og får ikke i meg nok væske, men enn så lenge, så går det!
Screenshot_20230428_092323_Preggers.jpg

Det er vel mellom uke 8-10 en plass at hCGet topper seg før det synker igjen, så jeg håper virkelig du snart er over toppen sånn at ting kan gå nedover igjen.. forhåpentligvis blir du bare i bedre form fremover, i alle fall etter denne uka..! ❤️

Uansett veldig fint at du er passert 9 uker, nå begynner du jo komme et stykke!

Det er vel mellom uke 8-10 en plass at hCGet topper seg før det synker igjen, så jeg håper virkelig du snart er over toppen sånn at ting kan gå nedover igjen.. forhåpentligvis blir du bare i bedre form fremover, i alle fall etter denne uka..! ❤️

Uansett veldig fint at du er passert 9 uker, nå begynner du jo komme et stykke!
Håper det snart roer seg, for er så forferdelig å ligge så dårlig å ikke få vært sammen med barna eller mannen❤️ Vært litt bedre idag, så har et ørlite håp❤️

Back
Topp