Drømmen om en til i familien♡

Jeg blødde og spottet, det var grunnet en irritert livmorhals og en blødning under babyen, under livmor I graviditetene med M og E. Nå fant han ikke grunnen, for alt så bra ut:rolleyes: så spørs hvordan dette går.

Men, om du f.eks har et hematom der, så er det ikke sikkert det synes med en gang..? Det gjorde det ikke til meg. Da var det ikke synlig ved 5+5, men tydelig 6+4..
Har blødningen gitt seg nå?

Men, om du f.eks har et hematom der, så er det ikke sikkert det synes med en gang..? Det gjorde det ikke til meg. Da var det ikke synlig ved 5+5, men tydelig 6+4..
Har blødningen gitt seg nå?

Det kan hende, det? Virker nesten som blodansamlingen eller hva det er, tømmer seg, for så at jeg kun spotter etterpå. Hadde blødning lørdag morgen, så spotting helt til blødning igjen onsdag morgen og spotting etter det. Er fortsatt dårlig, så enn så lenge, så velger jeg å stole på formen❤️ Blødningen fortsetter ikke, men jeg spotter.

Det kan hende, det? Virker nesten som blodansamlingen eller hva det er, tømmer seg, for så at jeg kun spotter etterpå. Hadde blødning lørdag morgen, så spotting helt til blødning igjen onsdag morgen og spotting etter det. Er fortsatt dårlig, så enn så lenge, så velger jeg å stole på formen❤️ Blødningen fortsetter ikke, men jeg spotter.

Altså, det høres i alle fall likt ut som når man har hematom. Litt blødninger av og på, litt spotting... Så det er jo ikke umulig at du har et hematom som bare ikke var synlig..
Jeg håper i alle fall det er noe ufarlig, og at blødningen stopper er jo bra!

Altså, det høres i alle fall likt ut som når man har hematom. Litt blødninger av og på, litt spotting... Så det er jo ikke umulig at du har et hematom som bare ikke var synlig..
Jeg håper i alle fall det er noe ufarlig, og at blødningen stopper er jo bra!
Synes bare det er så rart, for gyn så ingenting galt på TUL, når jeg var der 6+4? Og igår, dagen etter TUL blødde jeg masse på én gang igjen?! Men ja, har litt på følelsen detta fortsetter :sorry: Så redd jeg kommer til å blø flere ganger! Jeg skal bestille en ny time til TUL i neste uke engang❤️

Er idag 7+0 og er kvalm, men bruker afipran og Xonvea, det holder det i sjakk. Så kaster ikke opp, ikke ennå iallefall:angelic: Er veldig kvalm, så får ikke gjort så veldig mye annet enn å ligge her:Heartred Barna får iallefall vært sammen med meg, så det er jeg glad for, at jeg i det minste kan være her og ha samtaler med dem, bare det lille setter jeg veldig stor pris på❤️
Jeg spotter bittelitt, men er ikke mye, så har egentlig roet meg med at dette går bra:angel5
Screenshot_20230414_095707_Preggers.jpg

Last edited:
Så godt at du greier være TILSTEDE i alle fall ❤️❤️
Dette må da gå bra ❤️

Ja, i det minste, så kan jeg det❤️Håper sånn på at det går bra, føles iallefall sånn ut:Heartred

Heier på deg og din lille ❤️ Jeg hadde blødninger i svangerskapet med oktober22 babyen. Var så redd alle gangene, og var på tre private ultralyder. Ikke akkurat billig, men måtte sjekke! Første gangen var i uke 6, deretter 8, og siste gangen i uke 10. Det eneste som kunne ha forårsaket det var at der lå en tom fostersekk der, så kan ha vært en tvilling. Blødde ikke kjempe mye, men var 3 ganger med en del friskt blod og innimellom litt gammelt blod. Det gikk heldigvis bra med babyen❤️

Jeg hadde også gjentakende blødninger i svangerskapet. Ikke gøy i det hele tatt. :confused1 Første gangen var dagen for IKM, men hadde selvsagt alt testet positivt på mange tester testgal som jeg er. :angelic: Fikk en blødning til omtrent en uke senere og blødde i nesten to uker. Fant heller ingen årsak til blødningen da jeg var på UL i uke 7. Blødde til og fra helt til siste gang i uke 15. Da roet det seg. Aldri funnet noen grunn, men det gikk heldigvis veldig fint, og vi har en frisk og fin baby på 9 måneder nå. :love017

Heier på deg og din lille ❤️ Jeg hadde blødninger i svangerskapet med oktober22 babyen. Var så redd alle gangene, og var på tre private ultralyder. Ikke akkurat billig, men måtte sjekke! Første gangen var i uke 6, deretter 8, og siste gangen i uke 10. Det eneste som kunne ha forårsaket det var at der lå en tom fostersekk der, så kan ha vært en tvilling. Blødde ikke kjempe mye, men var 3 ganger med en del friskt blod og innimellom litt gammelt blod. Det gikk heldigvis bra med babyen❤️
Takk for at du deler din historie med meg❤️ lei meg for at du også har opplevd blødninger❤️ Man blir ganske så bekymret:confused: Har ultralyd hver 3uke privat jeg også, men å ha flere private ultralyder på en og samme uke er for dyrt... Godt å høre at alt gikk bra med din lille❤️

Jeg hadde også gjentakende blødninger i svangerskapet. Ikke gøy i det hele tatt. :confused1 Første gangen var dagen for IKM, men hadde selvsagt alt testet positivt på mange tester testgal som jeg er. :angelic: Fikk en blødning til omtrent en uke senere og blødde i nesten to uker. Fant heller ingen årsak til blødningen da jeg var på UL i uke 7. Blødde til og fra helt til siste gang i uke 15. Da roet det seg. Aldri funnet noen grunn, men det gikk heldigvis veldig fint, og vi har en frisk og fin baby på 9 måneder nå. :love017

Så merkelig en bare kan begynne å blø uten de finner årsaken, eller hvor blodet kommer fra?:sorry: Takk for at du der med meg❤️ Godt å høre babyen klarte seg fint❤️❤️❤️ håper jeg er like heldig:angelic:

Ligger er dårlig av kvalme, ligger for det meste i senga nå, for orker ikke på hoppet på og krappet på, det trigger oppkast. Spotter ennå.
Huff.. Er jo for så vidt positivt at du har symptomene da! Men er jo kjedelig å være sengeliggende og kvalm ❤️ Føler med deg! Håper spottingen gir seg snart.. Kjedelig om du skal slite med både spotting og kvalme hele våren/sommeren

Er nå 8+0 og føler at dette går så sakte grunnet kvalmen og er sengeliggende, og spottingen. Tenker jeg bestiller en time til TUL til uka!
Screenshot_20230421_090825_Preggers.jpg

Back
Topp