Drømmen om en til i familien♡

Fantastisk!! ❤️❤️

Er det innvendig UL? I så fall så vil jeg, for moro skyld, gjette jente! (Ramzi metoden :hilarious: )

Ja, er innveldug TUL helt til uke 12.Hehe, trodde det sist også, men var gutt gitt :love017 :hilarious: :Heartblue Hadde vært moro om det stemte nå da❤️❤️❤️
Her fra TUL med E
Screenshot_20230411_113715_Gallery.jpg

Og den idag
download.jpeg.jpg

Åååh, sååå bra :Heartbigred har bedt masse for deg og litla jento i magen ;) var heilt overbevist om at dette skulle gå veien, så blei så paff når du blødde! Godt det viste seg å være uskyldig :)

Åååh, sååå bra :Heartbigred har bedt masse for deg og litla jento i magen ;) var heilt overbevist om at dette skulle gå veien, så blei så paff når du blødde! Godt det viste seg å være uskyldig :)

Haha, jenta i magen:cool::p Er så overbevist om gutt igjen, at jeg er begynt å kalle lille for han:hilarious: Merkelig med den blødningen, for gyn skjønte ikke hvor det kom fra, men!? Er så overrasket over at lille lever inni der:schocked028:sad010:love017

Hm. Ja, vet jo ikke egentlig hvilken vinkel bildene er tatt i heller. Noen snur litt på alt slik at sideveis er opp eller ned. Ene gynekologen jeg hadde likte å ha bildet oppned, liksom. :p
Men håper litt for deg da :angelic:

Nei, du, det aner ikke jeg heller :hilarious: For all del er det forskjell på bildene også, for alt jeg vet:p jeg ser ikke forskjellen:hilarious: Hihi, skjønner det❤️ Du er nå gullegod, søta:smiley-angelic003 Jeg tror det er en liten, deilig tass igjen, men altså, er jo en sjans for jente også:love017

Tusen takk for svar, damer :Heartred :smiley-angelic003 :Heartpink Dere er virkelig de beste:sad010:Heartred

Nei, du, det aner ikke jeg heller :hilarious: For all del er det forskjell på bildene også, for alt jeg vet:p jeg ser ikke forskjellen:hilarious: Hihi, skjønner det❤️ Du er nå gullegod, søta:smiley-angelic003 Jeg tror det er en liten, deilig tass igjen, men altså, er jo en sjans for jente også:love017
Det skal da være 50-50 sjanse.. også leste jeg at sjansen for å få jente er større dess eldre man blir, tydeligvis. Derfor er det statistisk dårligere odds for par som "bare får jenter" til å plutselig få gutt, enn det er for dem som bare får gutter, til å ende med jente tilslutt....
:P

Men man vet jo aldri uansett. Det er bare snakk om små tall i statistikker, med mindre marginer.. :p

Haha, jenta i magen:cool::p Er så overbevist om gutt igjen, at jeg er begynt å kalle lille for han:hilarious: Merkelig med den blødningen, for gyn skjønte ikke hvor det kom fra, men!? Er så overrasket over at lille lever inni der:schocked028:sad010:love017
Er nok kanskje litt sånn forsvarsmekanisme også, siden ønsket om jente er høgst tilstede :Heartblue:Heartpink
Har hørt om fleire her inne som har blødd og det var umulig for GY å se kor den kom fra. Veldig merkelig indeed!

Det skal da være 50-50 sjanse.. også leste jeg at sjansen for å få jente er større dess eldre man blir, tydeligvis. Derfor er det statistisk dårligere odds for par som "bare får jenter" til å plutselig få gutt, enn det er for dem som bare får gutter, til å ende med jente tilslutt....
:p

Men man vet jo aldri uansett. Det er bare snakk om små tall i statistikker, med mindre marginer.. :p

Det er vel nesten 51% sjans for gutt og 49% for jente, men klart, sjansen er jo der for jente :love017 :Heartpink:dummy1: Hadde vært så gøy å kunne kjøpt små bodyer med blondekrager og tutu-skjørt:sad010:love017:dummy1:

Er nok kanskje litt sånn forsvarsmekanisme også, siden ønsket om jente er høgst tilstede :Heartblue:Heartpink
Har hørt om fleire her inne som har blødd og det var umulig for GY å se kor den kom fra. Veldig merkelig indeed!

Ja, det er helt sikkert derfor❤️ Hadde jo vært veldig stas med ei lita frøken:love017 Tenk å kunne kjøpt body med blondekant på kragen, tutu-skjørt og hårbånd med sløyfe:Heartpink:dummy1::love017 Mjaa, ikke godt å si, men synes det er rart at man lissom ikke finner helt ut av det:-/

Fy søren, høres i grunn veldig lite koselig ut med å feire påsken i en slik form i en campingvogn/hytta- da er det nok hjemme best❤️ Hvordan er formen din nå? Kaster du opp hver dag?:bag: Hadde sånn unnet deg en graviditet uten den hersens hyperemesis'n og oppkast 24/7:Heartpink
Ja lettelse å komme hjem. Ja, ligger spykvalm 24/7 og kaster opp ofte. Hvis jeg ikke ligger helt i ro i senga. Kaster opp ved påkjenninger som å gå på do, ta på meg noe. Time på sykehuset i morgen kl. 10. Og står blodprøve en time før. Fatter ikke hvordan klare det så tidlig.

Ja lettelse å komme hjem. Ja, ligger spykvalm 24/7 og kaster opp ofte. Hvis jeg ikke ligger helt i ro i senga. Kaster opp ved påkjenninger som å gå på do, ta på meg noe. Time på sykehuset i morgen kl. 10. Og står blodprøve en time før. Fatter ikke hvordan klare det så tidlig.

Fy søren, altså:arghh: Får så utrolig vondt av deg, vet hvor jævlig det er å ligge der, sånn helt hjelpesløs å ikke gjøre annet enn å skjelve og ligge å kaste opp:sad010 Føler så utrolig med deg, og håper du får andre medisiner imorgen❤️ Sender deg mange trøsteklemmer, håper og krefter til å stå i denne situasjonen❤️❤️❤️

Triggerwarning!!!

Jeg er nå 6+5, og våknet av rennende blod og måtte bare løpe ut på doen..Helt svartrødt i do etterpå :arghh: :sad010 Altså, jeg skjønner ikke hva som skjer? Og gyn skjønte ikke hvor blødningen kom fra:bag:For alt så fint ut!? Kjenner dette her stresser meg veldig!:sorry:

Back
Topp