Drømmen om en til i familien♡

Har sett at noen har en fin stigning, på tross av at det har vært en exu:bag: Så kan ikke alltid stole på det, dessverre. Hadde håpet at det var min tur denne gang, og håper fortsatt på det:Heartred men er mye mørk spotting:-/ heldigvis vet jeg svaret om under to døgn..
Åå:confused: Heldigvis ikke lenge til du får svar❤️ Håper det er helt uskyldig❤️

Ååå nei! Hvordan går det med deg nå? ❤️ håper det bare er uskyldig. Ikke greit.
Håper det går bra, men tviler egentlig:-/ det går sånn passe med meg, men er jo selvsagt lei meg. For dog hverken gjort fra eller til. Bare gleder meg til å få tirsdagens UL overstått også ta det derfra.

Håper det går bra, men tviler egentlig:-/ det går sånn passe med meg, men er jo selvsagt lei meg. For dog hverken gjort fra eller til. Bare gleder meg til å få tirsdagens UL overstått også ta det derfra.
Ååå❤️ mange klemmer til deg ❤️❤️ jeg håper så inderlig du får se noe på ul på tirsdag. Jeg skal tenke masse på deg❤️ kjempe trist :(

Ååå❤️ mange klemmer til deg ❤️❤️ jeg håper så inderlig du får se noe på ul på tirsdag. Jeg skal tenke masse på deg❤️ kjempe trist :(

Får jo ikke gjort så mye annet enn å vente å se❤️ Takk, snille du❤️❤️❤️ håper virkelig på å få se hjerteblink jeg også:smiley-angelic001

Spotter du enda? Har smerter? Masse lykke til på tirsdag :Heartbigred

Spotter mørkebrunt ennå, ja! Vet jeg har en irritabel livmorhals, så etter konisering i 2017, så har jeg blødd og spottet i graviditetene mine. Ikke før det. Så vet det kan være det også:angelic:Har heldigvis ikke smerter nå, og det gir meg litt håp :smiley-angelic001

Håper så spiren klamrer seg fast! Når har du time i morgen?❤️

Takk, søta❤️ Håper virkelig jeg også :smiley-angelic001 Har heldigvis time allerede kl.09.00 i morgen tidlig:happy119 så ikke lenge til, greit å slippe å gå å lure hele dagen før en har time.

Var veldig leit å lese :( håper alt står bra til!!! ❤️
Har ikke ville legge ut noe om det på termingruppa, for mange blir så engstelige av det, så da legger jeg det heller ut i dagboka mi❤️ Har opplevd det i de to andre svangerskapene etter konisering også, så vet det kan være pga den irriterte livmorhalsen min, håper det er det❤️ Får heldigvis svaret i morgen. Er kvalm ennå og har mange symptomer, så har trua❤️

Har ikke ville legge ut noe om det på termingruppa, for mange blir så engstelige av det, så da legger jeg det heller ut i dagboka mi❤️ Har opplevd det i de to andre svangerskapene etter konisering også, så vet det kan være pga den irriterte livmorhalsen min, håper det er det❤️ Får heldigvis svaret i morgen. Er kvalm ennå og har mange symptomer, så har trua❤️
Skjønner det. Ja lett for å engste seg! ❤️
Håper det er grunnen da ja. Bra med symptomer da :) ❤️❤️

Triggerwarning!
Jeg er nå 6+2 og igår tidlig da jeg var oppe for å tisse, også er det helt rødt i do:( Har siden det spottet mørkt, har fortsatt vært kvalm, men kanskje litt mindre kvalm? Ikke hatt magevondt, før nå idag. Kjenner den del murringer og da spesielt på venstre side. Kanskje det er svangerskap utenfor livmoren? Har jo bittelitt større sjanse for det siden jeg ble refertilisert i jan' 2018! Har time til ultralyd på tirsdag kl 09.00, så får vi se hvordan det går:sorry:
Nei nei nei uaktuelt. Du og lille blir på plass, opp og avgjort. Det skal være uskyldige irriterte slimhinner av noe slag ❤️ Nå har tilogmed jeg stukket skolten opp av posen for å sjekke ståa. Og skal ha gode nyheter ut på morgenkvisten ❤️

Back
Topp