Drømmen om en til i familien♡

5+4 og har vært hos legen idag å sendt henvisning til tidlig OUL+NIPT-test og vanlig OUL❤️ Så handlet inn til påske etter det. Og idag er jeg sååå sliten og kvalm:dead: Skal først ta blodprøver den 2.mai og får helsekortet da også. Så vi får nå se til det tid!
Ønsker dere alle sammen en riktig god påske:chicken:

Last edited:
5+4 og har vært hos legen idag å sendt henvisning til tidlig OUL+NIPT-test og vanlig OUL❤️ Så handlet inn til påske etter det. Og idag er jeg sååå sliten og kvalm:dead: Skal først ta blodprøver den 2.april og får helsekortet da også. Så vi får nå se til det tid!
Ønsker dere alle sammen en riktig god påske:chicken:

2. April..? :P
Men er jo greit å ha fått unna henvisning og sånt ❤️❤️

Hvordan går det? ❤️ Du er vel omtrentlig 6 uker nå? :)

Hei søte du❤️ Jeg er nå 6+0 og er SÅ kvalm:depressed: Har heldigvis ikke kastet opp ennå:angelic: Xonvea hjelper absolutt, men ikke nok:bag: Blir TUL på tirsdag:Heartred

Er nå kommet til uke 6+0 og er meget kvalm. På nippet til å kaste opp, men kaster ikke opp... ennå:depressed: Bruker Xonvea og det hjelper, men hjelper ikke nok, dessverre:bag: Men uten xonvea ville jeg ha kastet opp én uke allerede.. så er takknemlig for det iallefall❤️ Skal på TUL på tirsdag når jeg er 6+4, så får vi se om lille sitter på rett plass:Heartred
Screenshot_20230407_090639_Preggers.jpg

Er nå kommet til uke 6+0 og er meget kvalm. På nippet til å kaste opp, men kaster ikke opp... ennå:depressed: Bruker Xonvea og det hjelper, men hjelper ikke nok, dessverre:bag: Men uten xonvea ville jeg ha kastet opp én uke allerede.. så er takknemlig for det iallefall❤️ Skal på TUL på tirsdag når jeg er 6+4, så får vi se om lille sitter på rett plass:Heartred
Vis vedlegget 402851
Tar du høyeste dosen på 2 piller kveld + 2 piller morgen? ❤️

Godt det tar toppen i alle fall, selv om det helst skulle funket så du ble nesten uten kvalme :/

Ja, men klarer nesten ikke å fungere, er så frustrerende :arghh: Men får iallefall vært mes barna, så ikke verst det❤️

Hadde Hyperemesis sist svangerskap, så vet hvordan du har det:dead:
Er dødsredd for å få det hvis/når jeg blur gravid igjen:depressed:

Huff, hyperemesis er helt jævlig:depressed: Håper du slipper unna når du blir gravid igjen:Heartred

Back
Topp