Drømmen om en til i familien♡

Vel. Pappa er ganske smart, da. Så DET har heldigvis vi ungene fått. (Mamma er ikke dum hun heller altså :hilarious: Men hun er mer praktisk enn teoretisk.) Og, tja. Tiltrakk seg vel hverandre da de var 18 og 25, men varte bare 6-7 år (?), og tror de begge kan være veldig enige i at de ikke er spesielt tiltrukket av hverandre nå :hilarious::hilarious: De kan omgås som venner da; min stefar er en barndomskompis av pappa bl.a (han var tilstede da pappa satte fyr på seg selv med uhell f.eks), men... Ja :hilarious:

De fikk i alle fall to stk merkelig miks av hverandre! :p

Mange vokser jo fra hverandre, og eller skjønner at de ikke går så godt overens som en først trodde:angelic:
Uff, jeg er ikke teoretisk anlagt, heller praktisk:hilarious: En skikkelig nøttehjerne, men er et arbeidsjern:)

Mange vokser jo fra hverandre, og eller skjønner at de ikke går så godt overens som en først trodde:angelic:
Uff, jeg er ikke teoretisk anlagt, heller praktisk:hilarious: En skikkelig nøttehjerne, men er et arbeidsjern:)

Ja, sånn er det jo :p
Det er da greit å i det minste være en av delene, da!!
For har vært borti en del som er verken eller. :P

Ååh er liksom så lenge å vente på én måte, men det er jo også akkurat innafor for å kunne se hjerteslag osv..!

Blir spennende å se ❤️
Også kan man jo begynne gjette på kjønn med ramzi metoden :p

Vel, ramzi metoden viste jente sist :hilarious: Og det var fail:p Er overbevist om gutt, til det motsatte er bevist:smiley-bounce022:Heartblue

Ja, sånn er det jo :p
Det er da greit å i det minste være en av delene, da!!
For har vært borti en del som er verken eller. :p

Vel, om en ikke har en av de delene, så er en fader meg bra uheldig:hilarious:

5+2 og har vært litt kvalm idag, men bank I bordet og alt treverk i huset, ikke så det er nær hyperemesis:smiley-angelic001 Jeg håper og ber til Gud om at den holder seg langt unna denne gangen. Greit om jeg blir litt kvalm, men bare jeg slipper unna den intense kvalmen og oppkast:smiley-angelic001:angelic: Hyperemesis har førhen gjerne kommet 5+0.
Symptomer nå er:
*mer tyntflytende spytt
*Meget Trøtt
*småuggen og kvalm
*VELDIG oppblåst og ser ut som jeg er 5 mnd på vei:wideyed:Drit i kattehårene:hilarious:
20230402_114943.jpg

5+2 og har vært litt kvalm idag, men bank I bordet og alt treverk i huset, ikke så det er nær hyperemesis:smiley-angelic001 Jeg håper og ber til Gud om at den holder seg langt unna denne gangen. Greit om jeg blir litt kvalm, men bare jeg slipper unna den intense kvalmen og oppkast:smiley-angelic001:angelic: Hyperemesis har førhen gjerne kommet 5+0.
Symptomer nå er:
*mer tyntflytende spytt
*Meget Trøtt
*småuggen og kvalm
*VELDIG oppblåst og ser ut som jeg er 5 mnd på vei:wideyed:Drit i kattehårene:hilarious:
Vis vedlegget 402607
Jeg håper så du slipper unna denne gang!! Med sykelig kvalme liksom...

Gleder meg til UL din, jeg ❤️❤️

Og, hvilke kattehår? :hilarious: (Ser ikke sånt lenger, har så mye sånt selv)

Det håpe og ber eg om også!:smiley-angelic001 den HG'en skal berre holda seg langt unna og så skal dette bli sånn ein nydelig fin siste graviditet ❤ det unner eg deg så virkelig!:love017

Jeg håper så du slipper unna denne gang!! Med sykelig kvalme liksom...

Gleder meg til UL din, jeg ❤️❤️

Og, hvilke kattehår? :hilarious: (Ser ikke sånt lenger, har så mye sånt selv)

Håper jeg for guds skyld også :smiley-angelic001

Ja, jeg er spent på TUL jeg også, men merker jeg ikke ikke er helt overbevist av denne graviditeten helt ennå:-/ Sorry for TMI, men begynte å blø litt sånn rosa slim igjen nå:nailbiting::oops:

Hahah, helt ille med hår nå ass:hilarious:

Det håpe og ber eg om også!:smiley-angelic001 den HG'en skal berre holda seg langt unna og så skal dette bli sånn ein nydelig fin siste graviditet ❤ det unner eg deg så virkelig!:love017

Håper jeg for guds skyld får en fin, siste graviditet uten for mye kvalme og oppkast:smiley-angelic001 men kjenner jeg tviler en del, for begynte å blø sånn rosa slimvann igjen nå:nailbiting::oops: Er ikke annet å gjøre enn å se ann hva som skjer..

Håper jeg for guds skyld også :smiley-angelic001

Ja, jeg er spent på TUL jeg også, men merker jeg ikke ikke er helt overbevist av denne graviditeten helt ennå:-/ Sorry for TMI, men begynte å blø litt sånn rosa slim igjen nå:nailbiting::oops:

Hahah, helt ille med hår nå ass:hilarious:

Forstår jeg godt, men håper det bare er litt sånn skjøre slimhinner som tuller med deg! ❤️
Håper på at TUL ser super ut, og at svangerskapet blir lett ❤️❤️

Dette MÅ være skjøre slimhinner, du skal være med helt til mål i desember :smiley-angelic001 Håper det avtar like fort som det kom, og at du kan finne trygghet i det ❤️

Forstår jeg godt, men håper det bare er litt sånn skjøre slimhinner som tuller med deg! ❤️
Håper på at TUL ser super ut, og at svangerskapet blir lett ❤️❤️

Jeg vet fra de to seneste svangerskapene(jeg ble konisert i 2017) at jeg har en irritabel livmorhals, og har blødd i uke 5 og uke 9. Men da var det en større mengde blod og varig blødning over mange dager. Så vi får nå se :smiley-angelic001 :angelic: Lever i håpet, enn så lenge❤️ En eventuell fasitt får vi neste tirsdag, når jeg har time til TUL!

Dette MÅ være skjøre slimhinner, du skal være med helt til mål i desember :smiley-angelic001 Håper det avtar like fort som det kom, og at du kan finne trygghet i det ❤️

Det samme skjedde for ca en uke tid siden ish:think005 Heldigvis ikke kommet mer, og har en irritabel livmorhals, etter en konisering i 2017! Håper jeg får liv til å være så heldig å få være med hele veien til mål❤️

Jeg vet fra de to seneste svangerskapene(jeg ble konisert i 2017) at jeg har en irritabel livmorhals, og har blødd i uke 5 og uke 9. Men da var det en større mengde blod og varig blødning over mange dager. Så vi får nå se :smiley-angelic001 :angelic: Lever i håpet, enn så lenge❤️ En eventuell fasitt får vi neste tirsdag, når jeg har time til TUL!

Er nok mest sannsynlig uskyldige saker, siden det ikke blør mer enn det der. :) :)

Er nok mest sannsynlig uskyldige saker, siden det ikke blør mer enn det der. :) :)
Håper det er uskyldig blødning du opplever her nå ❤️ og at du ser en fin liten bamsemums på ul til uken ❤️❤️

Takk dere❤️ Ikke blødd noe mer rosa eller noe, så tenker enn så lenge at det kun er en litt irritert livmorhals eller et lite blodkar som har røket❤️

5+3 og alt virker okei❤️ Ikke blødd mer rosa eller noe annet heller. Og gyn mente jeg har hatt en god HCG økning, fikk mld idag :love7 Så er sånn sett rolig:love017

Ønsker dere alle en riktig god påske:chicken:
Screenshot_20230403_203816_Messages.jpg

Back
Topp