mamat2prinsesser&4prinser
Forumet er livet
VIP
September 2012
Novemberlykke 2018
Oktoberbarna 2021♡
Novemberfnuggene 2023
✨️Julestjernene2023✨️
Æsj.
Yup:-/
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Æsj.
Ja, jeg måtte bare vente til jeg var passert 6 uker.. det er TREGT. Selv for meg. Men lille spreller jo rundt inni der, så står jo ikke på det!Ja, jeg husker det og det er SÅ irriterende Har tatt 5 tester i alt som viser 2-3, så om den viser det imorgen også, så gidder jeg ikke kjøpe flere..
Ja, jeg måtte bare vente til jeg var passert 6 uker.. det er TREGT. Selv for meg. Men lille spreller jo rundt inni der, så står jo ikke på det!
Se der ja
Endelig kom den Da sier jeg meg ferdig med testetøsa for aller siste gang i mitt liv Trist, vemodig og veldig gøy på én og samme gang
Vis vedlegget 402433Vis vedlegget 402432
Se der, ja!!
Endelig! Hurra!Endelig kom den Da sier jeg meg ferdig med testetøsa for aller siste gang i mitt liv Trist, vemodig og veldig gøy på én og samme gang
Vis vedlegget 402433Vis vedlegget 402432
Endelig! Hurra!
Woop woop! Glede meg til å finne ut kven som skjuler seg der inne syns du nevnte at du fikk svar tidlig, skal du ta nipt som viset kjønn eller noko?
Går til min private gyn, som er spesialist innenfor svangerskap og gynekologi Han har og jobbet sammen med Lundring på jessheim, men jeg foretrekker han framfor Lundring Så når jeg er 12+4 f.eks så ser han kjønnet Får gratis NIPT-test i Norge, men kunne bestilt privat også fra DK, men vet ikke helt ennå.
Tror det er gutt
Her er NIPT fra dk en must for min del Synes det er bra de har fått det i Norge altså, men å begrense det til de tre trisomiene, og i tillegg tar de den så sent..
Men vet ikke helt hva jeg ville valgt om jeg fikk den gratis da.. tror kanskje jeg fremdeles ville foretrukket fra dk, men
Hvilken er det du har tatt?
Tok vanlig panorama da sjekker de trisomiene, kjønnskromosomer (som f.eks Turners syndrom) og diGeorges syndrom (vanligste microdelesjonen).
Sist tok jeg utvidet, men følte ikke det var verdt det; for risikoen er så sykt lav på akkurat det.
Oki, takk for info
Takk for at du deler Hvor bestilte du fra?Kan forsåvidt vise deg hva jeg mener, haha.. dette er fra 2021:
Vis vedlegget 402448
Også ser du risk before vs after test på microdeletions..
Jeg synes liksom ikke de var sååå mye endret, til at jeg synes det var verdt det..
Så denne gangen så det slik ut:
Vis vedlegget 402449
Ultralydklinikken.dk synes de har en veldig grei løsning på det..man får tilsendt alt man trenger, så man KAN ta prøven hjemme om så. (Det gjorde jo jeg med 2021 ungen )Takk for at du deler Hvor bestilte du fra?