Drømmen om en til i familien♡

Åh, hurra..!! Får satse på du holder deg gående uten oppkast til du får tatt hCG i morra, og helst fått.unnagjort det viktigste!

MS er jo likevel sterkere enn kontrollstreken, på utvannet urin; så det er jo et godt tegn. På konsentrert urin ville du sikkert fått 3+ ;)

Haha, ja, detta er dagen :hilarious: Også noe så dritt som omgangssyken:hungover: Satser på jeg slipper unna noen dager til:D

Ja, jeg var jo skikkelig lur å skulle teste på utvannet urin! Får teste imorgen tidlig:joyful:

Haha, ja, detta er dagen :hilarious: Også noe så dritt som omgangssyken:hungover: Satser på jeg slipper unna noen dager til:D

Ja, jeg var jo skikkelig lur å skulle teste på utvannet urin! Får teste imorgen tidlig:joyful:

Omgangssyke er det verste :hungover: Fy flate... Mer oppkast og kvalme er liksom akkurat det du trenger som gravid, og. :rolleyes:

Omgangssyke er det verste :hungover: Fy flate... Mer oppkast og kvalme er liksom akkurat det du trenger som gravid, og. :rolleyes:

Yup, det desidert verste som finnes å få i hus.. og er småuggen av og til, brakk meg idag tidlig :hilarious: Får bare ta én time om gangen idag, kjenner jeg er der:p

Da får vi se hva den viser etterhvert :nailbiting:
Screenshot_20230329_175834_Samsung Internet.jpg

Blir spennende dette her! Håper du får svar i løpet av helgen. Du kan ikke ta hos fastlegen istedenfor hos gyn imorgen?

Blir spennende dette her! Håper du får svar i løpet av helgen. Du kan ikke ta hos fastlegen istedenfor hos gyn imorgen?

Nei, er ikke ledig time der:-/ Har time der 4.april:angel5

Ikke ledig for en enkel blodprøve engang? Og lykke til hos fastlegen på tirsdag

Nope, helt tragisk opptatt legekontor og alltid opp mot halvannen timers forsinkelse:-/

DET er drøyt. Har ventet 20-30 min på mitt; kanskje opp.mot en time ved akutt time (som gjerne bare er skvist inn et sted), men det var drøyt.

Dette er ved vanlig oppsatte timer:-/

Detta SKAL gå veien❤ eg har deg med i bønn, og eg forundre meg ikkje om det e ei jenta inni der altså :dummy1:

Ja, jeg synes at spiren skal bli der den er, jeg :love7 :joyful: :hilarious: :binkybaby :Heartpink Jeg tror det er gutt, inntil det motsatte er bevist:smiley-bounce022 Men ja, har liiiitt jentefølelse, faktisk:nailbiting:

Ja, jeg synes at spiren skal bli der den er, jeg :love7 :joyful: :hilarious: :binkybaby :Heartpink Jeg tror det er gutt, inntil det motsatte er bevist:smiley-bounce022 Men ja, har liiiitt jentefølelse, faktisk:nailbiting:
Heyli, minsta jento mi spurte her ein dagen om hu med drømmen var blitt gravid, så sa eg ja, og då blei hu super gira og brøyt ut: allerede?? E det ei jenta? :woot: :D:hilarious:

Back
Topp