Drømmen om en til i familien♡

Burde vel det ❤️❤️ de pleier være kjappe der, men av og til skjer jo forsinkelser

Ikke kommet noe inn ennå, så må kontakte gyn imorgen, men har så sjukt full uke nå. Og tror faen meg jeg mister babyen igjen:arghh:

Shit! Trigger warning, så folk er obs:bag:
Nå skjedde det igjen. Er nesten som vannet går:wideyed: Kjenner bare det begynner å renne med sånn rosa vann'ish. Sånn har det gjort de to forrige gangene jeg har mistet også, så begynner spotting også mister jeg.... Fuck!!!! Nå får jeg noia! Har litt mageknip også. Murring. Og når ikke blodprøven er lagt inn på fürst engang:-/ Skal på A-hus imorgen med det ene barnet mitt, gjelder oppfølging og utredning. Så kommer til å gå i ett den neste uka.. jaja! Får hverken gjort fra eller til. Mister jeg igjen, så blir jeg satt på progesteron fra positiv test, fikk jeg beskjed av av gyn❤️ Takket nei til det idag.. stupid me:arghh:

Ikke kommet noe inn ennå, så må kontakte gyn imorgen, men har så sjukt full uke nå. Og tror faen meg jeg mister babyen igjen:arghh:

Ååå, nei :(
Men du får kontakte gyn i morgen!! Også får du se det an litt. Begynner du å fossblø så er det en ting, men hvis ikke så får du heller se an blodprøvene?! Du hadde jo så sterke og fine tester denne gangen, i motsetning til de to andre gangene, så... O.o

Ååå, nei :(
Men du får kontakte gyn i morgen!! Også får du se det an litt. Begynner du å fossblø så er det en ting, men hvis ikke så får du heller se an blodprøvene?! Du hadde jo så sterke og fine tester denne gangen, i motsetning til de to andre gangene, så... o_O

Sender mail til gyn imorgen, når jeg får tid. Ikke kommet noe mer, men æsj, nå ble jeg skremt:-/ Tar hcg-måling som planlagt og ser ann:-/ kjenner hvor lei meg jeg ble nå :sad010

Åneiii :( spotter du nå? Håper ikke det blir noe ut av det og at spiren klorer seg fast ❤️

Nei, spotter ikke ennå iallefall. Kom sånn rennende, rosa vann'ish:confused: ikke kommet mer. Men sånn har det startet hver gang de to andre gangene jeg har mista. Kjente all luften gikk ut av meg..

Sender mail til gyn imorgen, når jeg får tid. Ikke kommet noe mer, men æsj, nå ble jeg skremt:-/ Tar hcg-måling som planlagt og ser ann:-/ kjenner hvor lei meg jeg ble nå :sad010

Forstår jeg veldig godt.. Sender deg masse klemmer, og håper alt jeg har for deg ❤️

Nei, spotter ikke ennå iallefall. Kom sånn rennende, rosa vann'ish:confused: ikke kommet mer. Men sånn har det startet hver gang de to andre gangene jeg har mista. Kjente all luften gikk ut av meg..

Skjønner du blir redd❤️ håper så inderlig det ikke betyr det samme som de andre gangene!

Skjønner du blir redd❤️ håper så inderlig det ikke betyr det samme som de andre gangene!

Håper på det beste, får ikke gjort så mye annet:angel5

CD35/19DPO/4+5 :Heartred
Hatt litt mageknip i natt, og sovet kun noen timer. På vei inn til A-hus, og skal hit 3ganger til ila en uke:-/ Brått fikk vi timer, pga en avbestilling(ventet in13 mnd, og skulle vært gjort senest 18.juli i fjor, så er langt over tiden, på tross av det gjelder et barn) Så måtte bare ta det, når vi endelig fikk tilbudet! Seff passer det dårlig.. story of mye life, føler jeg:hilarious:
Ikke kommet mer sånn rosa vann/utflod. Ikke spotting eller noe annet heller. Brakk meg på morran idag. Testene ser greie ut de også, så inntil det motsatte er bevist, så er jeg gravid❤️ Har sendt mail til gyn, da blodprøven fortsatt ikke er lagt inn på fürst:-/
20230329_071833.jpg

Fikk svar fra gyn om at blodprøver først ble hentet idag:-/ så da har jeg svaret mitt ikveld. Og imorgen tidlig tar jeg ny blodprøve

Back
Topp