Lillafrosk
Firebarnsmamma♡
Tilgangsansvarlig
Assistert-jentene
Sensommerlykke 2017
Oktoberbarna 2021♡
Julilykke 2023
Som mannen min, det
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Som mannen min, det
Ååh, sånt er så gøy ><
Jeg har ikke prøvd ulikheter mtp kjønn, men tror ikke jeg har blitt noe ekstrem uansett. Vet jeg har blitt påvirket en del, men ikke ekstremt.
Som jeg håper det ikke er omgangssyken som har inntatt huset, det er så ille! ♡ Masse god bedring til 4 åringen ♡CD32/17DPO Fryyyyser så ille, på tross av tepper, fyr i ovn.. ingenting greier å varme meg opp Fortsatt lyst på tyrkisk pepper is, da
Våknet i natt kl 2 av at 4åringen som ligger i senga vår, begynner å hoste og lage rare lyder. Mannen spretter opp av sengen, han skjønner ungen skal kaste opp og løper av gårde mot badet og dusjen- ungen spyr hele veien inn mot badet, som er lengst vekk fra soverommet i huset Jada, gutten vår på 18mnd blir jo da vekt og 4åringen, sengetøy og gulv må vaskes.. mannen min er fantastisk og tok seg av det Han har heldigvis ikke kastet opp noe mer, men har kun ville ha litt drikke, vil ikke spise:-/ Herlig om det er omgangssyke som skal gå runden i heimen Vel, foreløpig er ingen andre dårlige*krysser fingrene og bank I bordet*
Imorgen skal jeg til gyn og gleder meg
Dagens tester og chart
Vis vedlegget 402164Vis vedlegget 402165
Vis vedlegget 402166
Som jeg håper det ikke er omgangssyken som har inntatt huset, det er så ille! ♡ Masse god bedring til 4 åringen ♡
Åneeei, de lydene gir en automatisk panikkmodus Skjønner jeg godt dere ikke har lyst på å få i hus igjenÅh, æsj. Amara hadde også sånne breknings lyder her en dag, men kastet ikke opp. Var redd vi skulle få omgangssyke igjen vi og.
Masse god bedring i hus❤ håpe resten slipper unna
Her ein dagen var eg ute å kjørte bil, og hørte på min vanlige spilleliste på spotify, og så gjekk den over på slik radiospilleliste basert på mi spilleliste og då dukka denne sangen opp:
Og så tenkte eg umiddelbart på deg så tenkte at den måtte eg dela med deg då
Åneeei, de lydene gir en automatisk panikkmodus Skjønner jeg godt dere ikke har lyst på å få i hus igjen
CD34/18DPO/4+4
Vært å tatt en hcg-måling hos gyn, spent på hva den avslører Sist gikk det jo som sagt ikke så bra Vel, vært å ukeshandlet, innom apoteket og nå hjemme og unnagjort litt husarbeid/klesvask Får vel ikke svar på hcg-målingen før ikveld engang
Dagens tester og Graf!
Vis vedlegget 402281
Vis vedlegget 402282
Vis vedlegget 402283
Ja, gjett. Var kjapp opp av senga da, for tenk!
Men slapp heldigvis unna. Var bare en dag med feber også litt dårlig i magen noen dager.
Tar du hCG på nytt om to dager? Uansett, ser jo lovende ut da!? Er vel ikke så lenge til du får 3+ heller.
Yup, tilbake torsdag morgen for den sist3 blodprøven satser på det går veien denne gangen, og at lille er frisk Men fyyy, så hormonell og amper jeg er denne gangen
Åå si fine tester! Gratulerer så myeCD31/15DPO
Blir en rolig dag med baking av skoleboller, rydding og filmkos Testene ser greie ut og føler meg i fin form, noe jeg er så takknemlig for
Ønsker dere alle en riktig god lørdag
Vis vedlegget 402021
Jentebaby kanskje?
Håper alt ser supert ut, nå synes jeg det skal sitte til mål!
Garantert en gutt igjen bare hormonene som messer med meg, så jeg skal tro det er en jentespire
Håper virkelig jeg også Har TUL den 11.04, og er da 6+4 Time Will tell️