Drømmen om en til i familien♡

Ååh, sånt er så gøy ><
Jeg har ikke prøvd ulikheter mtp kjønn, men tror ikke jeg har blitt noe ekstrem uansett. Vet jeg har blitt påvirket en del, men ikke ekstremt.

Yup, igår kjente jeg hormonene RASE:bag::arghh: men ga seg litt utover dagen:joyful: tror vel egentlig det blir en gutt igjen, men han er nå hjertelig velkommen han også:love7:dummy::binkybaby:Heartblue Huff, vært helt ekstrem med jentene:smiley-ashamed005:smiley-angry016 med guttene er jeg mer rolig og mer sårbar.

CD32/16DPO:love7
Var litt småkvalm idag tidlig, men gikk fort over, heldigvis. Håper jeg slipper unna denne gangen:smiley-angelic001 Idag er humøret litt mer normalt og muntert:D Huff, for et jækla hormontroll jeg er:taunt010:hilarious: Begynner egentlig å føle med ferdig med testing, men har så mange tester igjen:smiley-ashamed005:laughing021 Tenker jeg tester når jeg er 4+5 å ser om jeg får 3+ på den digitale:dance008

Skal til min private gyn på tirsdag å få fornyet resepten på Zofran, også skal jeg prøve Xonvea:happy119 Skal også få tatt en hcg-måling:angelic: Ikke noen vits med TUL så tidlig som 4+4.. Fastlegen min har ikke ledig time før den 4.april, men det funker dårlig i tilfelle jeg blir dårlig, så trenger jeg å ha medisiner i hus mot kvalmen. Så derfor går jeg privat så tidlig istedenfor. Også er min private gyn så utrolig snill og hyggelig❤️
Legger ved dagens bilder og temp. Samt overlay fra graviditeten med storebror som blir 18 mnd imorgen:Heartblue
20230326_101728.jpg

Screenshot_20230326_122631_FF App.jpg

Screenshot_20230326_083625_FF App.jpg

CD32/17DPO❤️ Fryyyyser så ille, på tross av tepper, fyr i ovn.. ingenting greier å varme meg opp:bag: Fortsatt lyst på tyrkisk pepper is, da:hilarious:

Våknet i natt kl 2 av at 4åringen som ligger i senga vår, begynner å hoste og lage rare lyder. Mannen spretter opp av sengen, han skjønner ungen skal kaste opp og løper av gårde mot badet og dusjen- ungen spyr hele veien inn mot badet, som er lengst vekk fra soverommet i huset:shy: Jada, gutten vår på 18mnd blir jo da vekt og 4åringen, sengetøy og gulv må vaskes.. mannen min er fantastisk og tok seg av det❤️ Han har heldigvis ikke kastet opp noe mer, men har kun ville ha litt drikke, vil ikke spise:-/ Herlig om det er omgangssyke som skal gå runden i heimeno_O Vel, foreløpig er ingen andre dårlige*krysser fingrene og bank I bordet*

Imorgen skal jeg til gyn og gleder meg❤️
Dagens tester og chart:p
20230327_101449.jpg
Screenshot_20230327_103030_FF App.jpg

Screenshot_20230327_090440_FF App.jpg

CD32/17DPO❤️ Fryyyyser så ille, på tross av tepper, fyr i ovn.. ingenting greier å varme meg opp:bag: Fortsatt lyst på tyrkisk pepper is, da:hilarious:

Våknet i natt kl 2 av at 4åringen som ligger i senga vår, begynner å hoste og lage rare lyder. Mannen spretter opp av sengen, han skjønner ungen skal kaste opp og løper av gårde mot badet og dusjen- ungen spyr hele veien inn mot badet, som er lengst vekk fra soverommet i huset:shy: Jada, gutten vår på 18mnd blir jo da vekt og 4åringen, sengetøy og gulv må vaskes.. mannen min er fantastisk og tok seg av det❤️ Han har heldigvis ikke kastet opp noe mer, men har kun ville ha litt drikke, vil ikke spise:-/ Herlig om det er omgangssyke som skal gå runden i heimeno_O Vel, foreløpig er ingen andre dårlige*krysser fingrene og bank I bordet*

Imorgen skal jeg til gyn og gleder meg❤️
Dagens tester og chart:p
Vis vedlegget 402164Vis vedlegget 402165
Vis vedlegget 402166
Som jeg håper det ikke er omgangssyken som har inntatt huset, det er så ille! ♡ Masse god bedring til 4 åringen ♡

Åh, æsj. Amara hadde også sånne breknings lyder her en dag, men kastet ikke opp. Var redd vi skulle få omgangssyke igjen vi og.

Masse god bedring i hus❤ håpe resten slipper unna :smug:
Her ein dagen var eg ute å kjørte bil, og hørte på min vanlige spilleliste på spotify, og så gjekk den over på slik radiospilleliste basert på mi spilleliste og då dukka denne sangen opp:

Og så tenkte eg umiddelbart på deg :) så tenkte at den måtte eg dela med deg då :joyful::singing:

Som jeg håper det ikke er omgangssyken som har inntatt huset, det er så ille! ♡ Masse god bedring til 4 åringen ♡

Takk, snille du❤️ Det var kun den ene gangen, også var det over :joyful:

Åh, æsj. Amara hadde også sånne breknings lyder her en dag, men kastet ikke opp. Var redd vi skulle få omgangssyke igjen vi og.
Åneeei, de lydene gir en automatisk panikkmodus:wtf::hilarious::shifty: Skjønner jeg godt dere ikke har lyst på å få i hus igjen❤️

Masse god bedring i hus❤ håpe resten slipper unna :smug:
Her ein dagen var eg ute å kjørte bil, og hørte på min vanlige spilleliste på spotify, og så gjekk den over på slik radiospilleliste basert på mi spilleliste og då dukka denne sangen opp:

Og så tenkte eg umiddelbart på deg :) så tenkte at den måtte eg dela med deg då :joyful::singing:

Det var en fin sang❤️ Du er bra søt, kjære du:smiley-angelic003 Det var kun den ene gangen med oppkast, og det var det:gen014 Så takk gud for den, sier jeg:hilarious::joyful:

CD34/18DPO/4+4 :love017

Vært å tatt en hcg-måling hos gyn, spent på hva den avslører:nailbiting: Sist gikk det jo som sagt ikke så bra:bag: Vel, vært å ukeshandlet, innom apoteket og nå hjemme og unnagjort litt husarbeid/klesvask:) Får vel ikke svar på hcg-målingen før ikveld engang:angelic:
Dagens tester og Graf!
20230328_072518.jpg

20230328_123303.jpg

Screenshot_20230328_140725_FF App.jpg

CD34/18DPO/4+4 :love017

Vært å tatt en hcg-måling hos gyn, spent på hva den avslører:nailbiting: Sist gikk det jo som sagt ikke så bra:bag: Vel, vært å ukeshandlet, innom apoteket og nå hjemme og unnagjort litt husarbeid/klesvask:) Får vel ikke svar på hcg-målingen før ikveld engang:angelic:
Dagens tester og Graf!
Vis vedlegget 402281
Vis vedlegget 402282
Vis vedlegget 402283

Tar du hCG på nytt om to dager? :) Uansett, ser jo lovende ut da!? Er vel ikke så lenge til du får 3+ heller.

Ja, gjett. Var kjapp opp av senga da, for tenk! :hilarious:
Men slapp heldigvis unna. Var bare en dag med feber også litt dårlig i magen noen dager.

Haha, er jo akkurat sånn det er:hilarious: Spretter man ut av senga i lynets hastighet:hilarious: Så bra det bare var litt "grums" i systemet:joyful:

Tar du hCG på nytt om to dager? :) Uansett, ser jo lovende ut da!? Er vel ikke så lenge til du får 3+ heller.

Yup, tilbake torsdag morgen for den sist3 blodprøven:) satser på det går veien denne gangen, og at lille er frisk:smiley-angelic001:Heartpink Men fyyy, så hormonell og amper jeg er denne gangen:eek::smiley-ashamed005:smiley-angry026

Jentebaby kanskje? ❤️❤️

Håper alt ser supert ut, nå synes jeg det skal sitte til mål!

Garantert en gutt igjen :love017 :hilarious: :dummy: bare hormonene som messer med meg, så jeg skal tro det er en jentespire:hilarious::angelic:

Håper virkelig jeg også:smiley-angelic001 Har TUL den 11.04, og er da 6+4❤️ Time Will tell✨

Merkelig, blodprøven min er ikke registrert ennå?:think005 Får ta kontakt med gyn imorgen:angelic:

Back
Topp