Drømmen om en til i familien♡

CD28/12DPO:Heartpink
Idag er jeg heldigvis ikke kvalm:thumleft Enn så lenge iallefall og det nyter jeg virkelig:joyful: Deilig å være i grei form å kunne være sammen med barna, gjøre husarbeid, lage middag, bake osv❤️ Håper jeg kan være så heldig å slippe unna hyperemesis denne gang:smiley-angelic001 Dagens tester og temp er jeg også fornøyd med, så alt i alt en god dag:smiley-angelic005:dance008
Vis vedlegget 401713
Vis vedlegget 401714
Helt Sykt Kor fort testene dine blir tydelige da :) ❤️

CD28/12DPO:Heartpink
Idag er jeg heldigvis ikke kvalm:thumleft Enn så lenge iallefall og det nyter jeg virkelig:joyful: Deilig å være i grei form å kunne være sammen med barna, gjøre husarbeid, lage middag, bake osv❤️ Håper jeg kan være så heldig å slippe unna hyperemesis denne gang:smiley-angelic001 Dagens tester og temp er jeg også fornøyd med, så alt i alt en god dag:smiley-angelic005:dance008
Vis vedlegget 401713
Vis vedlegget 401714
Håper sånn du slipper kvalmen!! I alle fall i den grad du pleier ha det...

Strekene dine ser bra ut da! :)

CD29/13DPO :love017 Helt utrolig at det er et lite liv på gang inne i magen- har ikke helt gått opp for meg ennå:Heartred Var så søtt når jeg tok testene idag, for da sto lille ministorebror rett ved siden av og var veldig nysgjerrig på testene:knegg: Så da fortalte jeg har at mamma har baby i magen, og tror han det blir en lillebror eller lillesøster?:sad010:love7 Og han bablet ivei❤️ Altså, det høres ut som en klisjé, men jeg er virkelig lykkelig✨
Dagens tester og temp ser okei ut de også:happy:
20230323_090412.jpg

Screenshot_20230323_094604_FF App.jpg

Håper sånn du slipper kvalmen!! I alle fall i den grad du pleier ha det...

Strekene dine ser bra ut da! :)

Håper jeg og, søta❤️ Greit å være kvalm, bare jeg slipper å spy:angelic: Takk, ser ut som de stiger greit nok iallefall❤️

CD29/13DPO :love017 Helt utrolig at det er et lite liv på gang inne i magen- har ikke helt gått opp for meg ennå:Heartred Var så søtt når jeg tok testene idag, for da sto lille ministorebror rett ved siden av og var veldig nysgjerrig på testene:knegg: Så da fortalte jeg har at mamma har baby i magen, og tror han det blir en lillebror eller lillesøster?:sad010:love7 Og han bablet ivei❤️ Altså, det høres ut som en klisjé, men jeg er virkelig lykkelig✨
Dagens tester og temp ser okei ut de også:happy:
Vis vedlegget 401806
Vis vedlegget 401807
Se på de testene da!! :love7

CD30/14DPO/IKM :love017
Da var altså dagen kommet og jeg er på min ikkekommende mensdag:smiley-bounce015:rendeer Og Nada til TR og fiiiine, positive tester:sad010:love017:greet008:Heartpink:Heartblue:dummy1::dummy::binkybaby Kjenner heldigvis ikke til så mange symptomer enn litt uggen, mye utflod, syke drømmer og tynnere spytt:santa
Jeg kommer til å tempe med ladycomp'n til uke 5+0, da går den på gravidmodus:happy119 Nå gleder jeg med til fredagstaco og helg med fammen❤️

Ønsker dere alle sammen en riktig god helg✨
20230324_092729.jpg

Screenshot_20230324_074210_FF App.jpg

Last edited:
CD30/14DPO/IKM :love017
Da var altså dagen kommet og jeg er på min ikkekommende mensdag:smiley-bounce015:rendeer Og Nada til TR og fiiiine, positive tester:sad010:love017:greet008:Heartpink:Heartblue:dummy1::dummy::binkybaby Kjenner heldigvis ikke til så mange symptomer enn litt uggen, mye utflod, syke drømmer og tynnere spytt:santa
Jeg kommer til å teste med ladycomp'n til uke 5+0, da går den på gravidmodus:happy119 Nå gleder jeg med til fredagstaco og helg med fammen❤️

Ønsker dere alle sammen en riktig god helg✨
Vis vedlegget 401906
Vis vedlegget 401907
Flotte tester❤️ god helg ❤️ var tilbud på alt av tandoori stasj her på Coop, så i dag blir det indisk ❤️❤️

Yay for IKM ❤️
Blir taco her også. Jeg uffer meg litt for å måtte kjevle tacolefser snart :hilarious:
Men jeg greide ikke komme på noe annet å spise, så da trumfet gubben gjennom med taco.
Eller, eneste jeg greide tenke på var steam buns..men det føltes som en hard "commitment" å skulle love meg selv å lage de bollene til i dag :p

Wow! Så sterke fine tester! :Heartred kos deg med tacofredag og familiehelg :D

Takk❤️ Denne gangen skal det gå❤️✨

Takk, det samme til deg og dine❤️

Back
Topp