Drømmen om en til i familien♡

Jeg fikk 3+ da jeg var 4+3/17 dpo (sjekket ikke digital mellom 11-17 dpo). Jeg vil tippe du får det like tidlig, for det virker som vi har ca like rask stigning :p Når skal du teste med digital igjen?

Jeg fikk 3+ da jeg var 4+3/17 dpo (sjekket ikke digital mellom 11-17 dpo). Jeg vil tippe du får det like tidlig, for det virker som vi har ca like rask stigning :p Når skal du teste med digital igjen?

Fikk disse med mini på 17mnd(testet først positivt med han 10dpo om kvelden)
Screenshot_20230321_180409_Gallery.jpg
Screenshot_20230321_180324_Gallery.jpg

Ja jordmor jeg var hos sa at sjangsen for tvillinger øker med alder ❤️❤️ hahaha. Det hadde jeg faktisk ikke takla! Uansett fine tester du har nå ❤️

Ja jordmor jeg var hos sa at sjangsen for tvillinger øker med alder ❤️❤️ hahaha. Det hadde jeg faktisk ikke takla! Uansett fine tester du har nå ❤️

Haha, det håper jeg virkelig ikke er tilfellet her, da svimer jeg av på flekken og mannen får hjerteinfarkt :hilarious: :nailbiting: Tenker det bare er én inni der, jeg har bare en høy og hurtig hcg-økning❤️

Haha, det håper jeg virkelig ikke er tilfellet her, da svimer jeg av på flekken og mannen får hjerteinfarkt :hilarious: :nailbiting: Tenker det bare er én inni der, jeg har bare en høy og hurtig hcg-økning❤️
Æsj, hva er vel en til når flokken allerede er så stor? :hilarious: Bare å kjøre på til dere når 11, så har dere fotballaget klart! Kan jo hende det er sekslinger?

Jeg hadde treg stigning med gutten og superrask med jenta :angelic: fikk jo 3+ der allerede 4+2

Æsj, hva er vel en til når flokken allerede er så stor? :hilarious: Bare å kjøre på til dere når 11, så har dere fotballaget klart! Kan jo hende det er sekslinger?

Hehe, kjenner panikken bre seg i kroppen :smiley-bounce022 De tre største barna er jo 15 åe, 13 år og 10 år, så er ikke så mye "jobb" med de, slikt sett:angelic: Vi har to kull, de tre største, også blir det de tre minste:love017

Jeg hadde treg stigning med gutten og superrask med jenta :angelic: fikk jo 3+ der allerede 4+2

Åh, er så redd for å få opp håpet om den "siste" jenta mi:sad010:love7 men ser jo at strekene er sterkere enn det de har vært med guttene:smiley-angelic001:smiley-ashamed005 Men altså, hey, blir like så glad for en liten gutt til i gjengen:love017:dummy::Heartblue de siste tre barna har vært gutter, så savnet etter ei jente som jeg kan dolle opp i rosa stæsj og kjoler(ikke fått ei jente siden 2009) er der :Heartpink Viktigste er jo et den lille er frisk❤️❤️❤️

Last edited:
Nyyydelig streker altså! :Heartred Jeg hadde også rask stigning da jeg ble gravid med sønnen min. Fikk 2-3 på digital før IKM, og 3+ da jeg var 4+2. :love017 Alt føles så mye bedre når strekene øker på så godt!

CD28/12DPO:Heartpink
Idag er jeg heldigvis ikke kvalm:thumleft Enn så lenge iallefall og det nyter jeg virkelig:joyful: Deilig å være i grei form å kunne være sammen med barna, gjøre husarbeid, lage middag, bake osv❤️ Håper jeg kan være så heldig å slippe unna hyperemesis denne gang:smiley-angelic001 Dagens tester og temp er jeg også fornøyd med, så alt i alt en god dag:smiley-angelic005:dance008
20230322_083201.jpg

Screenshot_20230322_090008_FF App.jpg

Last edited:
Back
Topp