Drømmen om en til i familien♡

Kveldstest:love017
20230319_212330.jpg

Deilig å se at testene stiger som de skal :love017 :sad010
Helt fantastisk!!
Det har du ikke hatt de to siste gangene når det ikke gikk bra...!
Da slo det sent ut, og steg dårlig..
Så, når det slår ut tidlig OG med fin stigning, så MÅ det jo bety terminspire! Endelig?! ❤️❤️❤️❤️

Helt fantastisk!!
Det har du ikke hatt de to siste gangene når det ikke gikk bra...!
Da slo det sent ut, og steg dårlig..
Så, når det slår ut tidlig OG med fin stigning, så MÅ det jo bety terminspire! Endelig?! ❤️❤️❤️❤️

Ja, jeg kjenner meg så håpefull og ganske rolig, faktisk :love017❤️ Tror og håper på det da blir bebis:smiley-angelic001:Heartpink

CD26/10DPO:
Kjenner meg småuggen om morran og brekker meg:hilarious: Går heldigvis fort over:angelic: Symptomer så lang er:
*søtsugen(har så lyst på tyrkisk pepper is):smiley-bounce022
*Gassy:hungover:
*Økt utflod
*Tynnere spytt og mye mer av det, sånn som rett før en kaster opp, sånn er det :hilarious: så må lissom svelge unna:wacky:
*Betydelig mer irritert/sykt hormonell
*Trøtt
*Syke, syke drømmer
*Ligamentstrekk
*Sånn oppfylt nederst i magen følelse
Er så deilig å se at testene stiger:love017:smiley-bounce015:love7:Heartred
Screenshot_20230320_103717_FF App.jpg

20230320_093022.jpg
20230320_093041.jpg

Last edited:
Ååå, det er så herlig å se så fine streker! :love017 Og deilig å kunne se ordet gravid, sånn svart på hvitt! Hurra hurra! Har en gooood magefølelse på at dette blir en nydelig liten terminspire. Tror du fremdeles det er en liten gutt som kommer? :binkybaby

Fra en testetøs til en annen.. :angelic: Hvilke tester anbefaler du å teste med? Har opplevd mye skygge på de tidligstrimlene fra babyplan, men er stavene bedre der? Orker ikke slike luretester neste gang. :nailbiting::yuck:

Ååå, det er så herlig å se så fine streker! :love017 Og deilig å kunne se ordet gravid, sånn svart på hvitt! Hurra hurra! Har en gooood magefølelse på at dette blir en nydelig liten terminspire. Tror du fremdeles det er en liten gutt som kommer? :binkybaby

Fra en testetøs til en annen.. :angelic: Hvilke tester anbefaler du å teste med? Har opplevd mye skygge på de tidligstrimlene fra babyplan, men er stavene bedre der? Orker ikke slike luretester neste gang. :nailbiting::yuck:
Takk:love7Føler meg så heldig som blir hurtig gravid, håper bare at dette er en terminspire denne gang:Heartpink:smiley-angelic001

Haha, uff ja, selverklært testetøs deluxe her:greet025:smiley-ashamed005 Jeg får gjerne helt syke skygger på testene, såpass at mange har trodd det var gravidstreker, MEN synes Make Sure sine tester er best sånn. Svært få eller ingen skyggestreker på de:happy119:gen014Du får kjøpt de på fertil.no eller på en Meny butikk f.eks❤️

Kinesisk fødselskart viser jente, men det har den vist på to av gutten, så:hilarious: Mannen mener han ikke klarer å lage jenter lener, kun gutter:hilarious::dummy::love7:Heartblue Så får vi se om vi greier å motbevise han, eller om han får rett?!:Heartpink

CD26/10DPO:
Kjenner meg småuggen om morran og brekker meg:hilarious: Går heldigvis fort over:angelic: Symptomer så lang er:
*søtsugen(har så lyst på tyrkisk pepper is):smiley-bounce022
*Gassy:hungover:
*Økt utflod
*Tynnere spytt og mye mer av det, sånn som rett før en kaster opp, sånn er det :hilarious: så må lissom svelge unna:wacky:
*Betydelig mer irritert/sykt hormonell
*Trøtt
*Syke, syke drømmer
*Ligamentstrekk
*Sånn oppfylt nederst i magen følelse
Er så deilig å se at testene stiger:love017:smiley-bounce015:love7:Heartred
Vis vedlegget 401509
Vis vedlegget 401503Vis vedlegget 401504

De testene da!! ❤️❤️

Back
Topp