Drømmen om en til i familien♡

CD26/10DPO:
Kjenner meg småuggen om morran og brekker meg:hilarious: Går heldigvis fort over:angelic: Symptomer så lang er:
*søtsugen(har så lyst på tyrkisk pepper is):smiley-bounce022
*Gassy:hungover:
*Økt utflod
*Tynnere spytt og mye mer av det, sånn som rett før en kaster opp, sånn er det :hilarious: så må lissom svelge unna:wacky:
*Betydelig mer irritert/sykt hormonell
*Trøtt
*Syke, syke drømmer
*Ligamentstrekk
*Sånn oppfylt nederst i magen følelse
Er så deilig å se at testene stiger:love017:smiley-bounce015:love7:Heartred
Vis vedlegget 401509
Vis vedlegget 401503Vis vedlegget 401504
Fantastisk stigning fra i går?❤️nå går det riktig vei❤️ Når er din mens termin? Min blir faktisk 1 desember ❤️

Fantastisk stigning fra i går?❤️nå går det riktig vei❤️ Når er din mens termin? Min blir faktisk 1 desember ❤️

Står 4.desember på min❤️ har ikm på fredag :happy119

Kveldstester tatt med blitz❤️
20230320_185846.jpg

CD27/11DPO :Heartred Vært kvalm idag tidlig, når vi måtte av gårde tidlig for å levere i bhgen og kjøpe liiitt til tyrkisk pepper is(spiser kun 1 om dagen:hilarious:) sinnsykt rar craving å ha:hilarious: og måtte bare ha den isen, og hadde ikke smakt den før engang:wacky: Og det før positive tester.. kroppen min må være gal:p testet med monitoren idag og, mens jeg husket på det:D Synes testene stiger okei❤️
20230321_103624.jpg

20230321_103715.jpg

Screenshot_20230321_073836_FF App.jpg

Nå er det ihvertfall ingen tvil! Hvor lenge tester du?

Nei, er fiiine streker nå altså:love017 Tester helt til jeg er 5+0, og til jeg får 3+ på den digitale:love7

Ja, og da fikk du vel ikke positiv før ca 10-11 dpo heller. Nei, ser jo veldig lovende ut!!!

Nei, fikk først svaaakt positiv test 10dpo sent om kvelden. Denne gang fikk jeg det samme 8dpo ettermiddag og kveld. Så har et håp om at dette går veien❤️

tenk så gøy om du fikk så sterke så fort var pga tvillinger :D

Haha, da tror jeg mannen dør på seg:hilarious: Har gjerne fått sterke tester førhen også:happy119 Hcg stiger fort i mine svangerskap:) min mormor er tvilling, da:p

Back
Topp