Drømmen om en til i familien♡

Ultralydklinikken.dk ❤️ synes de har en veldig grei løsning på det..man får tilsendt alt man trenger, så man KAN ta prøven hjemme om så. (Det gjorde jo jeg med 2021 ungen :p )

Husker du gjorde det, for å si det sånn :hilarious:

Er alltid så koselig når jeg kommer inn og leser her, og endelig kom den digitale dit den skulle også :Heartred

Nåårh, det er da en hyggelig tilbakemelding å få:smiley-angelic003 Tusen takk for fine ord❤️ Ja, endelig kom 3+:smiley-bounce012:greet008:cool05:love017

5+0 idag og spirens lille hjerte er nå begynt å slå:love017:sad010 Jeg er så ille hormontroll denne gang, virkelig ille:smiley-ashamed005 Vært amper og kranglete med jentene og mer sårbare og følsom med guttene:happy119 Tror fortsatt det er gutt, da:hilarious: Bare luresymptomer:Heartblue Venter nå på svar på gårdsdagens blodprøve:whacky011
Screenshot_20230331_181351_Samsung Internet.jpg

Åneeei, vet ikke hvor bra dette her er?:think005
Den har ikke doblet seg, bare nesten! Tok igår da jeg var 20dpo. Forrige 18 dpo var på 1200!
Screenshot_20230331_200041_Samsung Internet.jpg

Screenshot_20230329_201609_Samsung Internet.jpg

Tror jeg slår meg til ro med at det ser bra ut :happy119 :love017
Screenshot_20230331_213520_Samsung Internet.jpg

Screenshot_20230331_213410_Samsung Internet.jpg

Blodprøver er da null stress for en helsepleier som har stått albuedyp inne i sauer... :p
Om jeg måtte ha født hjemme uten helsepersonell, så tipper jeg at jeg hadde ringt mamma ganske fort :angelic:

Ja, du er badass og samme ulla som mor di :happy119 :Heartred :hilarious:

Ja det er heilt innanfor økning :) er ofte veeeldig varierende korleis hCG stabilisere seg etterkvart, nokre har enorm stigning i starten, for så å stagnere kanskje rundt 20k, mens andre har heilt rooolig økning i starten, og flyr opp i 100k! Tenker at du faller nok innunder første kategori siden der økte jo enormt første dagane etter positiv test ❤ spennende å følge med på syns eg :D
Korleis er formen?

Ja det er heilt innanfor økning :) er ofte veeeldig varierende korleis hCG stabilisere seg etterkvart, nokre har enorm stigning i starten, for så å stagnere kanskje rundt 20k, mens andre har heilt rooolig økning i starten, og flyr opp i 100k! Tenker at du faller nok innunder første kategori siden der økte jo enormt første dagane etter positiv test ❤ spennende å følge med på syns eg :D
Korleis er formen?

Står at etter 1200 i HCG, så dobles det gjerne først ila 72-96 timer :) Så virker som jeg da har en god økning:angelic: Prøver å roe meg med at dette går bra❤️ Er så redd for å jinxe noe*bank i bordet og hele huset av tre*, men formen er grei, den:angel5

.haha, og det ekke hun?:hilarious: Farssiden du slekter på?:hilarious: Synes du er tøff jeg ass, hadde svimt av på flekken:oops:

Neida, men jeg blir litt vasket ut av farssiden :hilarious:
Haha. Min mor er av typen som er født med fyrstikker i lomma (kast! Brenn! Få det bort!). Pappa er av typen "kjekt å ha, lagre til vi kanskje får bruk for det, fiks med gaffa".
Mamma har bein i nesa, pappa er mer konfliktsky (hører egentlig veldig lite personlige meninger der i det hele tatt :hilarious:).
..
Forøvrig, han har nok vært tøff nok i barneårene, for han greide sette fyr på seg selv som 15åring, og jeg har funnet bilder av ham og venner (i tjueårene) hvor de fant seg en robåt de prøvde bruke som akebrett.
Men..! Uansett. De har to barn sammen, som er blitt en sånn merkelig miks av de to motsetningene... :hilarious:

Min bror er utseendemessig HELT lik pappa, men knerter gjerne en hane uten problem (.. funny story, den gang han skulle avlive en hane for mamma, også kom hun hjem etterpå, og så den samme hanen sprade lykkelig rundt i hønsehuset.. for han hadde tatt feil hane :hilarious:), og er knall på å kaste ting.
Jeg er utseendemessig ganske lik mamma, har dog fått mange av de overnostalgiske genene fra pappa, og er ikke liiiike god på å få blod opp til albuene.

Men NOE av begge har jeg jo :p

Neida, men jeg blir litt vasket ut av farssiden :hilarious:
Haha. Min mor er av typen som er født med fyrstikker i lomma (kast! Brenn! Få det bort!). Pappa er av typen "kjekt å ha, lagre til vi kanskje får bruk for det, fiks med gaffa".
Mamma har bein i nesa, pappa er mer konfliktsky (hører egentlig veldig lite personlige meninger der i det hele tatt :hilarious:).
..
Forøvrig, han har nok vært tøff nok i barneårene, for han greide sette fyr på seg selv som 15åring, og jeg har funnet bilder av ham og venner (i tjueårene) hvor de fant seg en robåt de prøvde bruke som akebrett.
Men..! Uansett. De har to barn sammen, som er blitt en sånn merkelig miks av de to motsetningene... :hilarious:

Min bror er utseendemessig HELT lik pappa, men knerter gjerne en hane uten problem (.. funny story, den gang han skulle avlive en hane for mamma, også kom hun hjem etterpå, og så den samme hanen sprade lykkelig rundt i hønsehuset.. for han hadde tatt feil hane :hilarious:), og er knall på å kaste ting.
Jeg er utseendemessig ganske lik mamma, har dog fått mange av de overnostalgiske genene fra pappa, og er ikke liiiike god på å få blod opp til albuene.

Men NOE av begge har jeg jo :p

Fint å få litt fra begge, men kommer ann på hvilke gener en arver :hilarious: noen får lissom gjerne kun det dårlige fra begge, mens andre igjen får de positive:Heartred Rart hvordan motsetninger tiltrekker hverandre:p

Fint å få litt fra begge, men kommer ann på hvilke gener en arver :hilarious: noen får lissom gjerne kun det dårlige fra begge, mens andre igjen får de positive:Heartred Rart hvordan motsetninger tiltrekker hverandre:p

Vel. Pappa er ganske smart, da. Så DET har heldigvis vi ungene fått. (Mamma er ikke dum hun heller altså :hilarious: Men hun er mer praktisk enn teoretisk.) Og, tja. Tiltrakk seg vel hverandre da de var 18 og 25, men varte bare 6-7 år (?), og tror de begge kan være veldig enige i at de ikke er spesielt tiltrukket av hverandre nå :hilarious::hilarious: De kan omgås som venner da; min stefar er en barndomskompis av pappa bl.a (han var tilstede da pappa satte fyr på seg selv med uhell f.eks), men... Ja :hilarious:

De fikk i alle fall to stk merkelig miks av hverandre! :P

Back
Topp