Neida, men jeg blir litt vasket ut av farssiden
Haha. Min mor er av typen som er født med fyrstikker i lomma (kast! Brenn! Få det bort!). Pappa er av typen "kjekt å ha, lagre til vi kanskje får bruk for det, fiks med gaffa".
Mamma har bein i nesa, pappa er mer konfliktsky (hører egentlig veldig lite personlige meninger der i det hele tatt
).
..
Forøvrig, han har nok vært tøff nok i barneårene, for han greide sette fyr på seg selv som 15åring, og jeg har funnet bilder av ham og venner (i tjueårene) hvor de fant seg en robåt de prøvde bruke som akebrett.
Men..! Uansett. De har to barn sammen, som er blitt en sånn merkelig miks av de to motsetningene...
Min bror er utseendemessig HELT lik pappa, men knerter gjerne en hane uten problem (.. funny story, den gang han skulle avlive en hane for mamma, også kom hun hjem etterpå, og så den samme hanen sprade lykkelig rundt i hønsehuset.. for han hadde tatt feil hane
), og er knall på å kaste ting.
Jeg er utseendemessig ganske lik mamma, har dog fått mange av de overnostalgiske genene fra pappa, og er ikke liiiike god på å få blod opp til albuene.
Men NOE av begge har jeg jo