Drømmen om en til i familien♡

Triggerwarning!!!

Jeg er nå 6+5, og våknet av rennende blod og måtte bare løpe ut på doen..Helt svartrødt i do etterpå :arghh: :sad010 Altså, jeg skjønner ikke hva som skjer? Og gyn skjønte ikke hvor blødningen kom fra:bag:For alt så fint ut!? Kjenner dette her stresser meg veldig!:sorry:

Hva i all verden..... Du var jo nettopp på UL, så det er jo rart!! Men ring legen?! Jeg fikk akutt time hos gyn under mine blødninger. Time samme dag eller dagen etter liksom.

Triggerwarning!!!

Jeg er nå 6+5, og våknet av rennende blod og måtte bare løpe ut på doen..Helt svartrødt i do etterpå :arghh: :sad010 Altså, jeg skjønner ikke hva som skjer? Og gyn skjønte ikke hvor blødningen kom fra:bag:For alt så fint ut!? Kjenner dette her stresser meg veldig!:sorry:
Off neei!:sorry: Kanskje hvis du ringe gyn med en gang så du kan få en time om noen avbestiller i dag? Eventuelt legen. Her burde du bli undersøkt mens det pågår, så du kan få ordentlig svar:Heartred

Hva i all verden..... Du var jo nettopp på UL, så det er jo rart!! Men ring legen?! Jeg fikk akutt time hos gyn under mine blødninger. Time samme dag eller dagen etter liksom.
Off neei!:sorry: Kanskje hvis du ringe gyn med en gang så du kan få en time om noen avbestiller i dag? Eventuelt legen. Her burde du bli undersøkt mens det pågår, så du kan få ordentlig svar:Heartred

Har ikke tid idag, for skal til A-hus i forbindelse med utredning(som jeg har nevnt tidligere), så det går ikke. Tenker jeg evt bare for kontakte min private gyn(han jeg var hos igår) og få en ny time ila neste uke. Kjenner at dette her gidder jeg ikke. Blir faktisk dritsur!:bored: Takk for svar, damer❤️ Vet ikke hva jeg skulle gjort uten dere!? Hadde jeg gått på veggen, tror jeg.

Har ikke tid idag, for skal til A-hus i forbindelse med utredning(som jeg har nevnt tidligere), så det går ikke. Tenker jeg evt bare for kontakte min private gyn(han jeg var hos igår) og få en ny time ila neste uke. Kjenner at dette her gidder jeg ikke. Blir faktisk dritsur!:bored: Takk for svar, damer❤️ Vet ikke hva jeg skulle gjort uten dere!? Hadde jeg gått på veggen, tror jeg.
Stemmer:sorry: Ja, gjør det, så håper jeg di kan finne ut av det her en gang for alle:Heartred

Ah, sant det.. Men likevel, så utrolig æsj.. :/

Stemmer:sorry: Ja, gjør det, så håper jeg di kan finne ut av det her en gang for alle:Heartred

Er stygt redd jeg blir gående slik å blø av og på :bag: Min private gyn pleier gjerne å ha ledige timer om en trenger det, så får bestille en time der når jeg har tid❤️

Ah, sant det.. Men likevel, så utrolig æsj.. :/

Ja, er dritt med blødninger, og hvertfall såpass mye blod, men får hverken gjort fra eller til, så:sorry: Bestiller en time privat igjen når jeg har tid, men er dyrt med 1.650kr pr time, når det blir flere ganger i uka:angelic:

Ja, er dritt med blødninger, og hvertfall såpass mye blod, men får hverken gjort fra eller til, så:sorry: Bestiller en time privat igjen når jeg har tid, men er dyrt med 1.650kr pr time, når det blir flere ganger i uka:angelic:

Ja, det er jo det!!
Blir fort dyrt.. derfor jeg tenkte akutt time, men det er jo ikke aktuelt om du ikke kan :/

Triggerwarning!!!

Ka som skjedde i dei forrige svangerskapa når du blødde då? ❤️

Ka som skjedde i dei forrige svangerskapa når du blødde då? ❤️

Jeg blødde og spottet, det var grunnet en irritert livmorhals og en blødning under babyen, under livmor I graviditetene med M og E. Nå fant han ikke grunnen, for alt så bra ut:rolleyes: så spørs hvordan dette går.

Jeg blødde og spottet, det var grunnet en irritert livmorhals og en blødning under babyen, under livmor I graviditetene med M og E. Nå fant han ikke grunnen, for alt så bra ut:rolleyes: så spørs hvordan dette går.
Hmm, det kan jo være en blødning som bygger seg opp, og dermed såg han den ikkje i går. Livmora er eit mysterium innimellom. Men så lenge baby var den lengden hun skulle, og hjerta banka, så tenker eg det skal meir til enn ein blødning for å stoppe livet å vokse fram :Heartbigred

åååå nei :( hva i alle dager skjer a? :sad010 Dette er ikke greit. Du var jo akkurat på ul. Ja, du må få sjekket det ut. Kan ikke gå sånn. :( sender mange mange klemmer din vei ❤️

I alle dager! Så slitsomt å ha det sånn :( Håper fortsatt det bare er en uskyldig blødning!! Håper du får sjekket det opp relativt fort.. Det som slo meg var at det kanskje var irritert etter undersøkelsen i går, for man kan jo blø etter det, men det virker jo som du blør for mye til at det kan være det?! Spesielt siden du også blødde litt før undersøkelsen…
Krysser i hvert fall alt jeg har for deg ❤️

Har såå lyst å finne noe bra å si som kan hjelpe, men finner ingenting. Dette må være fryktelig ubehagelig for deg, og gå rundt uten å vite hva som skjer. Håper du får sjekket opp snarest, får se et bankende hjerte og får et svar ❤️ Mange klemmer til deg ❤️

Hmm, det kan jo være en blødning som bygger seg opp, og dermed såg han den ikkje i går. Livmora er eit mysterium innimellom. Men så lenge baby var den lengden hun skulle, og hjerta banka, så tenker eg det skal meir til enn ein blødning for å stoppe livet å vokse fram :Heartbigred

Jeg aner ikke, er så lei nå. Om det ikke går nå, så er jeg ferdig! Kjenner det er nok. Lille var spott on til der jeg var 6+4 igår, og hjertelyden lå på 122 slag i minuttet. Alt over 100 er bra, sa han! Jeg avventer å ser litt nå, kjenner jeg. Jeg er kvalm og dårlig, så tar det som et godt tegn.

Takk for svar alle sammen❤️❤️❤️ jeg avventer litt å ser ann. Jeg er fortsatt kvalm og dårlig. Jeg skal ringe og bestille en ny ultralyd til uka engang.

Uff så frustrerende :sad010

Håper du kan få en ny time snart. Skikkelig nedtur etter gode nyheter igår å begynne å blø nå:sorry:

❤️❤️❤️

Back
Topp