Håper formen din blir bedre snart hvor lenge har du spottet nå?Er nå 8+0 og føler at dette går så sakte grunnet kvalmen og er sengeliggende, og spottingen. Tenker jeg bestiller en time til TUL til uka!
Vis vedlegget 403775
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Håper formen din blir bedre snart hvor lenge har du spottet nå?Er nå 8+0 og føler at dette går så sakte grunnet kvalmen og er sengeliggende, og spottingen. Tenker jeg bestiller en time til TUL til uka!
Vis vedlegget 403775
Håper formen din blir bedre snart hvor lenge har du spottet nå?
Masse lykke til i morgen har selv spottet i 12 dager nå. Har privat ultralyd time om 11 dager. Men føles veldig lenge til når spottingen ikke gir segHar blødd og spottet siden lørdag for 2 uker siden, så bestemte meg for å bestille en ny time til TUL nå på tirsdag Så får vi se hvordan det går inni der. Er idag 8+1
Masse lykke til i morgen har selv spottet i 12 dager nå. Har privat ultralyd time om 11 dager. Men føles veldig lenge til når spottingen ikke gir seg
Takk Har spottet og blødd i 16 dager nå, og det er så dritt... for man vet jo ikke hvordan ståa er inni magen men det var liv der når jeg var der sist 6+4, så imorgen blir det nøyaktig to uker siden forrige TUL. Lenge for deg å gå å vente på TUL
Håper det ser bra ut i morgen også!
Takk Har spottet og blødd i 16 dager nå, og det er så dritt... for man vet jo ikke hvordan ståa er inni magen men det var liv der når jeg var der sist 6+4, så imorgen blir det nøyaktig to uker siden forrige TUL. Lenge for deg å gå å vente på TUL
Ja var på ultralyd 6+5 og var liv der da. Er bare en uke siden. Så tenkte jeg måtte ha litt tid imellom dem. Ellers blir det dyrt med private ultralyder. Men hadde jo håpet at spottingen hadde stoppet av seg selv nå. Blir spennende å høre hvordan din ultralyd gårTakk Har spottet og blødd i 16 dager nå, og det er så dritt... for man vet jo ikke hvordan ståa er inni magen men det var liv der når jeg var der sist 6+4, så imorgen blir det nøyaktig to uker siden forrige TUL. Lenge for deg å gå å vente på TUL
Da er det ikke så lenge siden sist, men føles skikkelig lenge ut, når man er redd og spotter:-/ Ja, blir veldig fort dyrt når en går privat. Gjør det selv også. Tar ca hver 3 uke. Men nå blir det bare 2 uker siden sist, da jeg har blødd MYE. håper alt er bra inni der, er iallefall mega dårlig i formen..Ja var på ultralyd 6+5 og var liv der da. Er bare en uke siden. Så tenkte jeg måtte ha litt tid imellom dem. Ellers blir det dyrt med private ultralyder. Men hadde jo håpet at spottingen hadde stoppet av seg selv nå. Blir spennende å høre hvordan din ultralyd går
Lykke til i morgen Håper alt ser bra ut!
Masse lykke til i dag jeg vet det står bra til
Lykke til!!
Æsj. Snødde litt her og i går, men ikke noe som la seg. Men er masse snø på bakken fra før av da.Takk, jenter Håper det går bra. Mannen er igang med å legge om til vinterdekk igjen, kommet 40 cm med snø i natt:-/
Æsj. Snødde litt her og i går, men ikke noe som la seg. Men er masse snø på bakken fra før av da.
Her var det helt bart, men jaggu kom kong vinter tilbake igjen og det er real snøstorm ennå:-/
Vis vedlegget 404080
Begynner å smeltes, men.... Kan enda gå på ski.