Drømmen om en til i familien♡

Huffda, håper toast og væske kan holde seg nede nå! Har andre i familien vært syke også, eller kun deg? Hjelper vel ikke å ha svangerskapskvalme i bunn heller ❤️
Eldstesnupp hat slitt med kvalme I 3 dager, og mini har hatt skikkelig diaré. Så noe som går. Heldigvis kun jeg som har kastet opp. Håper det forblir sånn. Har greid å holde mat og væske nede i en time nå, så tror det verste er over, er kun kvalm:angelic:

Åh uff, du har min medfølelse, omgangssyke er kjipt nok når man ikke é gravid :(

Holdt mat og drikke nede i en time nå, så virker som jeg er bedre nå:angelic: bare kvalm..

Så bra. Det høres ut som det blir bedre!
Jeg ble akutt syk selv i natt; aner ikke hva det var, men tenkte at "nå kommer omgangssyke, hurra...", Men så kom aldri oppkasten, og kvalmen forsvant i morges, så.. er vel mulig noe annet morsomt som går også.

Så bra. Det høres ut som det blir bedre!
Jeg ble akutt syk selv i natt; aner ikke hva det var, men tenkte at "nå kommer omgangssyke, hurra...", Men så kom aldri oppkasten, og kvalmen forsvant i morges, så.. er vel mulig noe annet morsomt som går også.

Jeg er über kvalm, men har ikke kastet opp ennå, så håper det holder seg slik!

Usj, fått noen basselusker i deg du også? Noe du har spist, kanskje? Deilig kvalmen iallefall forsvant igjen❤️

Jeg er über kvalm, men har ikke kastet opp ennå, så håper det holder seg slik!

Usj, fått noen basselusker i deg du også? Noe du har spist, kanskje? Deilig kvalmen iallefall forsvant igjen❤️

Håper kvalmen gir seg, sykdom og kvalme er bare ikke gøy...

Og ja, nei, vet ikke. Ingen andre har blitt syke enda, såvidt jeg ser - men har jo spist det samme som de andre også, så.. ><

Håper kvalmen gir seg, sykdom og kvalme er bare ikke gøy...

Og ja, nei, vet ikke. Ingen andre har blitt syke enda, såvidt jeg ser - men har jo spist det samme som de andre også, så.. ><

Er så kjedelig når jeg endelig var begynt å bli bedre i formen. Også får vi noe slikt i hus:-/ Kjennes ut som jeg må kaste opp igjen.. æsj altså..

Er tydeligvis en del som går rundt ennå, rart det egentlig, når det i grunn er sommer!? Vært en kald vår, da. Og covid-19 gir jo oppkast, så kanskje det er det?

Er så kjedelig når jeg endelig var begynt å bli bedre i formen. Også får vi noe slikt i hus:-/ Kjennes ut som jeg må kaste opp igjen.. æsj altså..

Er tydeligvis en del som går rundt ennå, rart det egentlig, når det i grunn er sommer!? Vært en kald vår, da. Og covid-19 gir jo oppkast, så kanskje det er det?
Haha ikke sommer her enda :p snøen er endelig vekk fra **min** hage, men er vel bare en uke siden. (Skulle forøvrig rakt plen i dag, men ikke sjans. Jeg anser det som herlig om jeg greier brette litt klær og ta ut av oppvaskmaskinen...).

Men er mye som går for tiden, og i tiden vi hadde med isolasjon i 2020/2021, så fikk vel ikke immunforsvaret noe å styrke seg på - og mulig folk flest må ta igjen litt?? :hilarious: Vet ikke, men synes det har vært helt enormt mye fra sommeren i fjor og til nå...!!

Får satse på det blir kortvarig sykdom på deg i alle fall...! Omgangssyke kan jo vare opp mot en uke om man er uheldig :hungover:

Haha ikke sommer her enda :p snøen er endelig vekk fra **min** hage, men er vel bare en uke siden. (Skulle forøvrig rakt plen i dag, men ikke sjans. Jeg anser det som herlig om jeg greier brette litt klær og ta ut av oppvaskmaskinen...).

Men er mye som går for tiden, og i tiden vi hadde med isolasjon i 2020/2021, så fikk vel ikke immunforsvaret noe å styrke seg på - og mulig folk flest må ta igjen litt?? :hilarious: Vet ikke, men synes det har vært helt enormt mye fra sommeren i fjor og til nå...!!

Får satse på det blir kortvarig sykdom på deg i alle fall...! Omgangssyke kan jo vare opp mot en uke om man er uheldig :hungover:

Ja, det kommer jo litt ann på hvor en bor i landet:angelic: Her var det 20 grader i skyggen og full sol igår. Vi er Igang med å vaske verandaen med terrassevask og høytrykksspyler, må beises. Jeg aner ikke hva det er, redd det er hyperemesis som har steppa up et hakk:scared007Så redd for det nå er varig. Kaster opp ennå... håper dere er like friske?❤️

God bedring ❤️ håper du blir bedre snart. Omgangssyke er dritt :(

Takk, kaster opp ennå. Redd der er hyperemesis som har steppa up et hakk. Spøy til uke 27 i forrige svangerskap

Ja, det kommer jo litt ann på hvor en bor i landet:angelic: Her var det 20 grader i skyggen og full sol igår. Vi er Igang med å vaske verandaen med terrassevask og høytrykksspyler, må beises. Jeg aner ikke hva det er, redd det er hyperemesis som har steppa up et hakk:scared007Så redd for det nå er varig. Kaster opp ennå... håper dere er like friske?❤️

Ja, det er klart. Jeg så litt sol på morran, og fikk opp mot 20 grader i sola... Men så forsvant sola ganske fort, og det ble vel ned mot 13 ish. Litt sånn fukt i luften og snart regn.. og det har regnet i natt, for er mye vått ute.. men jeg fikk rakt bittelitt. Mye fukt i plenen enda, så en del KAN ikke rakes enda heller. Men begrenset hva kroppen min greide meg. Nå er jeg trøtt og skal legge meg med mini. :P

Jeg håper da ikke det er hyperemesisen?! Satser på det bare er forbigående!! Man kan jo være lenge litt ekstra uggen etter å ha hatt noen runder med oppkast...

Ja, det er klart. Jeg så litt sol på morran, og fikk opp mot 20 grader i sola... Men så forsvant sola ganske fort, og det ble vel ned mot 13 ish. Litt sånn fukt i luften og snart regn.. og det har regnet i natt, for er mye vått ute.. men jeg fikk rakt bittelitt. Mye fukt i plenen enda, så en del KAN ikke rakes enda heller. Men begrenset hva kroppen min greide meg. Nå er jeg trøtt og skal legge meg med mini. :p

Jeg håper da ikke det er hyperemesisen?! Satser på det bare er forbigående!! Man kan jo være lenge litt ekstra uggen etter å ha hatt noen runder med oppkast...

Blir fort kaldt uten sola framme, det blir det her også altså, er den som gjør jobben:p Så flink du er som fikk raket litt, bedre det enn ingenting❤️ og det ekke lett å rake våt plen:p Skjønner godt du er sliten, og det er helt lov- håper du fikk sove ei stund❤️

Jeg tror det er covid-19, faktisk. Hadde besøk forrige helg av to som tydeligvis nettopp hadde hatt det og ikke var helt friske ennå:-/ men er bare redselen min for at hyperemesis er gått opp et hakk og blitt som sist svangerskap, spøy da til uke 27:-/

Blir fort kaldt uten sola framme, det blir det her også altså, er den som gjør jobben:p Så flink du er som fikk raket litt, bedre det enn ingenting❤️ og det ekke lett å rake våt plen:p Skjønner godt du er sliten, og det er helt lov- håper du fikk sove ei stund❤️

Jeg tror det er covid-19, faktisk. Hadde besøk forrige helg av to som tydeligvis nettopp hadde hatt det og ikke var helt friske ennå:-/ men er bare redselen min for at hyperemesis er gått opp et hakk og blitt som sist svangerskap, spøy da til uke 27:-/

Nei, men er mest deler som var våte, jeg raket bare de tørrere delene. Det som er gjort er jo gjort, så..!

Ah, det kan det jo være. Covid er så sneaky, man aner jo ikke hva man får. Blir man forkjølet? Får man en slags influensa? Får man spysjuke? Eller en rar mix som ikke er typisk noen av de tre? :P

Nei, men er mest deler som var våte, jeg raket bare de tørrere delene. Det som er gjort er jo gjort, så..!

Ah, det kan det jo være. Covid er så sneaky, man aner jo ikke hva man får. Blir man forkjølet? Får man en slags influensa? Får man spysjuke? Eller en rar mix som ikke er typisk noen av de tre? :p
Aha, ja, da går det jo lettere :cool:

Er det jeg mistenker, men kan jo være omgangssyke også, men hvor skulle jeg fått den fra? Er omtrent ikke utafor døren. Covid-19 er som å vinne i feil lotteri, og aner ikke hvilken man blir rammet av:shifty:

Alt bra på OTUL og ble satt fram to dager og er denne termin de går ut ifra fikk jeg beskjed om, så termin er da 2.desember, men blir PKS 3 uker før i november❤️ Så er idag 12+5. Lille var så utrolig aktiv og hadde de laaange beina som eldste storesøster :love017 Får svar på NIPT-testen om 2 uker :angelic:

20230522_125645.jpg
20230522_125642.jpg
20230522_122007.jpg

Last edited:
Så godt at alt ser bra ut!! Bildene kom ikke opp til meg atm, men :bag:

Back
Topp