Drømmen om en til i familien♡

Er vi jaggu meg kommet til enda en ny uke :joyful: :nailbiting: Går så himla fort disse ukene nå!❤️
Er idag 24+0 og har fått unnagjort glukosebelastningstesten+ svangerskapskontroll:happy119 Fastende ble blodsukkeret målt til 4,8 og 2 timer etterpå ble det målt til 6,8- så har ikke svangerskapsdiabetes:dance008

Kjenner meg så utmattet,sliten og rar i kroppen ut. Sånn at jeg nesten svimer av bare jeg står opp(kjenner jeg begynner å kaldsvette, svimle og bli kvalm). Så tok en masse blodprøver og sjekker stoffskiftet, så får vi se:angelic: Det er så ulikt meg, da jeg gjerne er full av energi og igang fra morgen til kveld sånn til vanlig!

Lillemann er bra aktiv og kommer med harde spark allerede, så alt er fint med han- deilig å kjenne på bevegelsene hans:Heartblue:love7 Skal snart få handlet inn de siste klærne i str 50 til han, og dundyner fra anungen- så er vi i grunn klare❤️
Screenshot_20230809_091454_Nrs.jpg

Screenshot_20230809_091220_Preggers.jpg
 
Wæææh, er kommet til uke 25+0 :love017 :nailbiting::Heartblue Synes det har gått så fort fra uke 12+0 også til hit jeg er nå, men det synes jeg hver gang:hilarious:

Synes lillebror har vært veldig rolig de siste dagene og har hatt litt mye vonde kynnere, men ikke noe blod eller noe.. men om det fortsetter, så ringer jeg føden!
Magen begynner å bli diger og lå litt over på SF-målet allerede. Tenker det er mye fostervann som sist gang:angelic:

Imorgen er det første skoledag for de største barna som skal på på VG1, 9.klasse og 6.klasse:) Blir fint med hverdager igjen:p
Screenshot_20230816_092730_Preggers.jpg

Screenshot_20230816_092939_Nrs.jpg
Screenshot_20230814_195453_Gallery.jpg
 
Så langt du er kommet! Håper du får mer bevegelse og mindre kynnere.

Og lykke til med skolestart!
 
Så langt du er kommet! Håper du får mer bevegelse og mindre kynnere.

Og lykke til med skolestart!

Ja, straks i tredje trimester :gen014 Takk, vært mer litt mer bevegelse igjen idag❤️ Jeg jeg bestiller en UL hos gyn ila uka, bare for å få sett litt på han:Heartblue:love017 Takk, ble en fin første skoledag for gjengen❤️
 
Aaaaauuu, måtte akutt trekke en jeksel idag:-/ Hadde så syyyykt tannverk og smerter inatt, så sov ikke i det hele tatt! Bare en bankende, vond pulserende smerte i hele tanna,kjeven og bihulene :sad010 Hjelper ikke på at jeg har sykt ille tannlegeskrekk, men var SÅ vondt, så tanna måtte bare ut, gitt!
 
Wæææh, er kommet til uke 25+0 :love017 :nailbiting::Heartblue Synes det har gått så fort fra uke 12+0 også til hit jeg er nå, men det synes jeg hver gang:hilarious:

Synes lillebror har vært veldig rolig de siste dagene og har hatt litt mye vonde kynnere, men ikke noe blod eller noe.. men om det fortsetter, så ringer jeg føden!
Magen begynner å bli diger og lå litt over på SF-målet allerede. Tenker det er mye fostervann som sist gang:angelic:

Imorgen er det første skoledag for de største barna som skal på på VG1, 9.klasse og 6.klasse:) Blir fint med hverdager igjen:p
Vis vedlegget 412527
Vis vedlegget 412528Vis vedlegget 412529
Jej. Nok en uke❤️ når begynner 3 trimester?? Hærregud det har gått så fort at jeg nesten dør!! ❤️❤️

Og så fin mage du har. Jeg har bare blubbe mage ;)
 
Jej. Nok en uke❤️ når begynner 3 trimester?? Hærregud det har gått så fort at jeg nesten dør!! ❤️❤️

Og så fin mage du har. Jeg har bare blubbe mage ;)

Ja, går så fort atte :love017 :nailbiting:
Mener det er 27+0 eller 28+0 at det er 3 trimester✨
Nåårh, takk for det❤️ Har litt ekstra jeg også på magen, men det er mer litt heng under:angelic:
 
26+0 og kun 100 dager igjen til termin:nailbiting::joyful: Formen er helt ille dårlig! Orker ingenting og føler meg kvalm og svimmel:bag: Så må ofte legge meg ut på sofaen, for klarer ikke å stå oppreist. Ellers har jeg ingenting å klage på:angelic:
Lillegutt sparker og trives, virker det som❤️:love7:Heartblue Han er for det meste aktiv på kvelden, men kommer med litt spark og bevegelser i ny og ne❤️

Skal til legen igjen den 30.august, så håper jeg han kan hjelpe meg. Blir å ta nye blodprøver iallefall!
Screenshot_20230823_144015_Nrs.jpg
Screenshot_20230823_144634_Preggers.jpg
 
Det som er sjukt er at med jenta vår så er ikke øyenfargen kommet ordentlig før nå! Hun hadde blå øyne helt sjukt lenge, trodde hun fikk blå øyne og det er sjukt rart, for både jeg og mannen er ganske mørke, både hår og øyne! Jeg har jo veldig mørkt hår og veldig brune øyne men ja, så ble øynene hennes ganske grønn/brune når hun var 1,5 år. Nå er de brune:p 2 år og 7 mnd ❤️

Uansett, grattis med 100 dager til termin selvom du kan trekke fra 14/20 dager ❤️❤️

Nå er det snart siste trimester ❤️
 
Det som er sjukt er at med jenta vår så er ikke øyenfargen kommet ordentlig før nå! Hun hadde blå øyne helt sjukt lenge, trodde hun fikk blå øyne og det er sjukt rart, for både jeg og mannen er ganske mørke, både hår og øyne! Jeg har jo veldig mørkt hår og veldig brune øyne men ja, så ble øynene hennes ganske grønn/brune når hun var 1,5 år. Nå er de brune:p 2 år og 7 mnd ❤️

Uansett, grattis med 100 dager til termin selvom du kan trekke fra 14/20 dager ❤️❤️

Nå er det snart siste trimester ❤️

Ja, her har også mini først fått den øyenfargen det virker som han får! Han har alltid hatt knalleblå øyne, men ser ut som de blir lyse blå/grønne som meg nå :love017

Takk, og i lige så❤️ Tenk at vi er kommet så langt at vi er i tredje trimester om kun NOEN dager:nailbiting::joyful: Yup, 11 september får jeg vite PKS-datoen, spent på den:angel5
 
27+0 og er nå i 3.trimester :cool05 :excited001 :Heartblue :dance008 :love7 :hello2 :dance011 :wav Gått så fort atte, men ja, er kun 10 uker igjen av graviditeten:nailbiting::Heartblue

Kjenner det begynner å bli litt tungt med den store magen:angel5 Tror jeg har polyhydramnion igjen(for mye fostervann), da magen er større denne gangen også som med mini på straks 2 år:angelic: Ellers en veldig aktiv tass i magen, og holder det gjerne gående fra kl 23- 01, så spørs om ikke dette blir en liten nattråner:rolleyes::p

Datoer jeg ser fram til denne mnd:
Mandag 4.September begynner mini i bhgen og sønnen vår blir 11 år❤️

Torsdag 7.september, da skal vi på 3D hos spesialisten min❤️ Gleder meg veldig til å "se" han:Heartblue Ikke vært på ul siden uke 18 til oul.
Mandag 11.september skal vi på sykehuset for sjekk med ultralyd av lille og livmor, samt plassering av morkaken, den lå laaangt nede sist. Og var viktig å sjekke plassering selvom jeg skulle ha PKS. Og da får vi endelig vite datoen for når PKS er:hello2

Tirsdag 12.september har jeg 28ukers svangerskapskontroll hos legen(er da 28+6)❤️

Onsdag den 27.september blir lille E 2år :wav :Heartblue :love7❤️

20230829_110816.jpg

Screenshot_20230830_005311_Preggers.jpg

Screenshot_20230830_111945_Nrs.jpg
 
Back
Topp