Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Wow, titter innom her for første gang på en stund og ser du er gravid igjen. Så spennede! Gratulere så mye Håper mini blir frisk snart, og tenk at mini er 2 år allerede
Ja, ikke sant! Det føles nesten ut som det bare er 6mnd siden de ble født, ikke 2 årTusen takk Koselig dere skal igang med prøving på et småsøsken til jentene Helt utrolig våre små nå er 2-åringer, eller straks 2-åringer Gått så altfor fort
Herregud så gøy å se hvor «ferdige» de ser ut inni magehuset!! Så fin en liten tass altså
Herregud så nydelig
Så nydelig
Sååå fine bollekinn da
Nydelig han er
Gleder meg til du legger ut bilder av julehuset deres
Så fin lille! Lillebror her kom akkurat 32+0 og veide 2.125 med sine 46 cm (lang), så vekten høres i hvertfall veldig riktig ut
Lykke til videre!
Ja jeg også syns at 37+6 var litt i seneste laget. Så bra at hun tok tak i det tenk det. Snart er han her. Det har gått så sinnsykt fort. Syns vi akkurat fikk positive tester wææææ32+5 og måtte vente halvannen time på å komme inn til timen min Vært på kontroll hos spesialist på A-hus! Hun sjekket livmor, morkaken og bebis nøye- alt ser bra ut meeen bittelillebror ligger nå i tverrleie Han kommer seg lett rundt pga så altfor mye fostervann(polyhydramnion). Hun estimerte vekt til å være 2.200g idag! Går vannet, så må jeg legge meg ned og ringe ambulansen! Jeg som var så glad for at mini endelig lå i hodeleie de siste 3 ukene på ultralyd Jeg nevnte at jeg hadde fått pks-dato når jeg er 37+6, og det mente hun var i seneste laget hun også. Hun ønsket det skulle være først i uke 37 pga unødvendig press på livmoren, da jeg har så mye fostervann, og at det er sjans for at livmor ikke tåler det! Så hun skulle sende ny beskjed til operasjonskordinator med beskjed om ny dato til PKS! Så antakelig kun 30 dager igjen til pks idag
Ja jeg også syns at 37+6 var litt i seneste laget. Så bra at hun tok tak i det tenk det. Snart er han her. Det har gått så sinnsykt fort. Syns vi akkurat fikk positive tester wææææ