Drømmen om en til i familien♡

Vi får bare prøve også får vi ikke gjort mer, prøver å tenke positivt også får det gå som det gjør:Heartred:smiley-angelic001:Heartpink

Hehe, det er jo helt sprøtt:wideyed: Vi hørte tydeligvis den samme tanken:laughing002 Uansett, så tusen takk for tipset, søta❤️❤️❤️ Håper sånn kroppen kan respondere på det, så jeg slipper unna hyperemesis denne gang:smiley-angelic001:Heartpink

Ja, ser den også kunne brukes i kombinasjon med andre medisiner ved ekstrem kvalme; uansett er det jo noe nytt å prøve. Hadde vært kjempefint om du kunne bli bare.. vanlig kvalm. :P

Så gøy at det blir en pp til denne mnd! Spennende ❤️ Håper gullegget slipper nå!
Krysser alt jeg har for deg, søta ❤️

Ja, ser den også kunne brukes i kombinasjon med andre medisiner ved ekstrem kvalme; uansett er det jo noe nytt å prøve. Hadde vært kjempefint om du kunne bli bare.. vanlig kvalm. :p

Har allerede Zofran liggende klart i skapet, men det hjalp ikke nok sist. Tok toppen, kanskje, men kastet opp mye for det:-/ Har så HÅP om at den nye medisinen fungerer bedre for min kropp :smiley-angelic001 :angelic:

Har allerede Zofran liggende klart i skapet, men det hjalp ikke nok sist. Tok toppen, kanskje, men kastet opp mye for det:-/ Har så HÅP om at den nye medisinen fungerer bedre for min kropp :smiley-angelic001 :angelic:

Ikke sant, også er det jo greit med en medisin som er godkjent for svangerskap og. De andre er jo brukt i svangerskap, men har litt risiko med seg. Denne er jo trygg for baby i det minste. Så kanskje man kan begrense dem som er litt usikre!

Jeg går på disse, og det funker kjempebra på meg! Blir ganske trøtt av dem da, men bedre enn å være kvalm! ☺️

Ååååh, seriøst, så deilig for deg:smiley-bounce012:dance008:gen014:cool05 Herlig å slippe unna den drittkvalmen og oppkast- håper jeg er like heldig❤️ Tar heller imot trøtthet med åpne armer:hilarious:

Ikke sant, også er det jo greit med en medisin som er godkjent for svangerskap og. De andre er jo brukt i svangerskap, men har litt risiko med seg. Denne er jo trygg for baby i det minste. Så kanskje man kan begrense dem som er litt usikre!

Ja, altså, det er nesten ikke vist i å ta det for min del, for det tok kanskje bittelitt av toppen, men hjalp ikke nevneverdig. Og da også med tanke på bivirkninger!
Så håper jeg på at Xonvea kan kan være veien til et oppkastfritt og kanskje noenlunde kvalmefritt svangerskap:smiley-angelic001:smiley-angelic001:smiley-angelic001 men fåes ikke på blå resept og koster 300 kr for 20 tabletter så jeg, men var jo det samme med Zofran, bare det koster over 500kr, så. Det er det virkelig verdt, om det hjelper:happy119

Ja, håper disse kan funke for deg også, når du blir gravid igjen ❤️ Myyye bedre med trøtthet enn kvalme!

Så glad for at høre at de hjalp for deg❤️:smiley-bounce012 Blir jo en helt annen hverdag for seg, og at du kan fungere❤️❤️❤️ Om enn litt trøtt:love017:laughing002

Håper virkelig de kan gjøre en stor forskjell for meg også:smiley-angelic001

Ja, altså, det er nesten ikke vist i å ta det for min del, for det tok kanskje bittelitt av toppen, men hjalp ikke nevneverdig. Og da også med tanke på bivirkninger!
Så håper jeg på at Xonvea kan kan være veien til et oppkastfritt og kanskje noenlunde kvalmefritt svangerskap:smiley-angelic001:smiley-angelic001:smiley-angelic001 men fåes ikke på blå resept og koster 300 kr for 20 tabletter så jeg, men var jo det samme med Zofran, bare det koster over 500kr, så. Det er det virkelig verdt, om det hjelper:happy119

Jeg håper håper for deg!
Er ikke gøy å være kvalm og kaste opp. Hadde jeg hatt omgangssyken i flere måneder (!!), Så hadde jeg gitt opp litt, gitt..!

Jeg håper håper for deg!
Er ikke gøy å være kvalm og kaste opp. Hadde jeg hatt omgangssyken i flere måneder (!!), Så hadde jeg gitt opp litt, gitt..!

Ja, er jo redd for å gå inn i et nytt svangerskap og måtte gå gjennom det på nytt:bag:
Gjør det kun fordi jeg synes det er verdt det, når jeg først har fått den lille skatten❤️ Graviditeten i seg selv er grei, så lenge jeg er over den verste kvalmen og oppkast, men å gå sånn til uke 26.. uff:depressed:det har jeg ikke noe særlig lyst til!:-/ Håper bare på en normal mengde fostervann denne gang:angelic:

Det er kjempekos med en liten nyfødt når det er jul- helt magisk❤️:love017:greet008 Vi er en skikkelig julefamilie og pynter MYE både inne og ute. Så er masse lys også, så blir det ikke så mørkt heller. Bare koselig❤️ Prøver dere denne mnd også, eller er det pausemnd?❤️
Jeg er også skikkelig julemenneske. :love017 Samboeren min var ikke det, men nå har jeg smittet han med juleglede og han ble så trist når jeg pakket vekk julepynten i år. :laughing002

Vi har ikke begynt prøvingen på nummer to enda, egentlig. Planen er egentlig prøvestart mai/juni. Vi har en baby på 7 måneder, som fremdeles ammes tre ganger om natten. :angelic: Så hadde egentlig håp om at han skulle sove bedre før vi begynte å prøve igjen. Derfor satt vi mai/juni, men begynner å lure litt på om det kanskje var litt ambisiøst.:smiley-ashamed004 Også hadde jeg lyst til å føde utenfor sommerhalvåret denne gange, for varmen på slutten var drepen sist. :confused1 Ble kjempe full av vann, og gikk i tøfler inne fordi jeg plutselig veide så mye at jeg fikk senebetennelse under føttene. :laughing002 Håper å slippe den delen neste gang, men da risikerer vi kvalme om sommeren også. Så ikke lett å velge. Tror jeg lander på bare føle på det, når man føler seg helt klar igjen. Akkurat nå tror jeg ikke jeg er helt der enda.:angelic: Selv om det klør skikkelig i eggstokkene og jeg er såå babysyk! :love017:Heartred

Ja, er jo redd for å gå inn i et nytt svangerskap og måtte gå gjennom det på nytt:bag:
Gjør det kun fordi jeg synes det er verdt det, når jeg først har fått den lille skatten❤️ Graviditeten i seg selv er grei, så lenge jeg er over den verste kvalmen og oppkast, men å gå sånn til uke 26.. uff:depressed:det har jeg ikke noe særlig lyst til!:-/ Håper bare på en normal mengde fostervann denne gang:angelic:

Forstår jeg godt. Det er skikkelig skikkelig dritt å være sånn dårlig. Og leser jo at mange vurderer å avbryte hele svangerskapet grunnet ekstremt kvalme; at man ikke orker mer. Og det skjønner jeg så veldig godt! For sånn kvalme, da føles det jo ut som du holder på å dø..

Forstår jeg godt. Det er skikkelig skikkelig dritt å være sånn dårlig. Og leser jo at mange vurderer å avbryte hele svangerskapet grunnet ekstremt kvalme; at man ikke orker mer. Og det skjønner jeg så veldig godt! For sånn kvalme, da føles det jo ut som du holder på å dø..

Det er ganske så beskrivende, for det føles ut som man holder på å dø, og verste er også at man tenker det er greit å dø, for da slipper man mer kvalme og oppkast:( Vet, mange med hyperemesis tar abort, de orker ikke å ligge så dårlige, noe jeg også godt kan forstå.

Jeg er også skikkelig julemenneske. :love017 Samboeren min var ikke det, men nå har jeg smittet han med juleglede og han ble så trist når jeg pakket vekk julepynten i år. :laughing002

Vi har ikke begynt prøvingen på nummer to enda, egentlig. Planen er egentlig prøvestart mai/juni. Vi har en baby på 7 måneder, som fremdeles ammes tre ganger om natten. :angelic: Så hadde egentlig håp om at han skulle sove bedre før vi begynte å prøve igjen. Derfor satt vi mai/juni, men begynner å lure litt på om det kanskje var litt ambisiøst.:smiley-ashamed004 Også hadde jeg lyst til å føde utenfor sommerhalvåret denne gange, for varmen på slutten var drepen sist. :confused1 Ble kjempe full av vann, og gikk i tøfler inne fordi jeg plutselig veide så mye at jeg fikk senebetennelse under føttene. :laughing002 Håper å slippe den delen neste gang, men da risikerer vi kvalme om sommeren også. Så ikke lett å velge. Tror jeg lander på bare føle på det, når man føler seg helt klar igjen. Akkurat nå tror jeg ikke jeg er helt der enda.:angelic: Selv om det klør skikkelig i eggstokkene og jeg er såå babysyk! :love017:Heartred

Åååh, herlig med andre som også Elsker julen og all kosen den har å by på:D:love7:santa jaa, fy søren, det er så trist å pakke bort julen hvert eneste år:pale Her pynter vi inne og ute 1.november og tar ned pynten 1.januar. Er så tomt å trist i huset når all pynten og lysene er borte, ikke minst det fiiine juletreet:rolleyes:

Du, det forstår jeg❤️ Man skal jo starte prøvingen når man er klar for det og det føles rett❤️

Det er ganske så beskrivende, for det føles ut som man holder på, og verste er også at man tenker det er greit å dø for da slipper man mer kvalme og oppkast:( Vet, mange med hyperemesis tar abort, de orker ikke å ligge så dårlige, noe jeg også godt kan forstå.

Jepp...!! Aldri prøvd hyperemesis, men var jo gjennom omgangssyke i januar. Og da hadde jeg jo bare to døgn!!!

PP5/CD6:
Spotter litt ennå, men regner med at TR snart har dratt sin kos igjen for forhåpentligvis siste gang på 9mnd:angel5
Vi har tenkt, vurdert og snakket sammen. Og vi har bestemt oss for å prøve denne mnd❤️
Jeg blir 38 år i mars, og vi har muligens ikke all verdens tid til å bli gravid igjen heller:angelic:
Vi er jo som sagt en skikkelig julefamilie og elsker seriøst julen- den er helt magisk og vi går all in med pynt, både inne og ute:greet008 Og det er deilig tid med en liten, nyfødt bylt å kose med:love017 Så håper jeg spiren sitter denne pp og blir et lite hjerteplaster av en terminspire:Heartpink:smiley-angelic001
Morsomt med en ny prøverunde :love7 Jeg er veldig for å la "skjebnen" bestemme, så det blir spennende å følge med på om det blir baby nå, jeg krysser fingrene for dere :Heartred

Jepp...!! Aldri prøvd hyperemesis, men var jo gjennom omgangssyke i januar. Og da hadde jeg jo bare to døgn!!!

Jeg synes kvalmen ved hyperemesis er mye mer intens enn ved omgangssyke. Ved omgangssyke bygger det seg litt opp til neste gang en spyr. Ved hyperemesis er det på 'maks' hele tiden:-/ du er heldig søta❤️

Back
Topp