mamat2prinsesser&4prinser
Forumet er livet
VIP
September 2012
Novemberlykke 2018
Oktoberbarna 2021♡
Novemberfnuggene 2023
✨️Julestjernene2023✨️
Ja altså, er måte på ka barna skal få bestemme eg tenkte meir på om dei et forberedt på korleis det kan bli til sommaren etc om du e gravid. Ofte tenker me at barna syns det og det er kjipt, men så tenker ikkje barna slik, derfor eg spurte❤ mine jenter er berre 8 og 9, men dei har vært involvert siden starten i 2018 og jammenmeg har eg lært mykje av det på godt og vondt sånn sett! Men aller mest godt, godt å kjenne at me er familie og me er sammen og at barna faktisk bidrar med sin unike personlighet og ikkje berre eksisterer her.
Virker som du også er ganske tett på barna dine, det er så fint og enig, tutu-skjørt har sin egen sjarm! Her håpe eg på ein gutt til, så Romeo får ein lekekamerat
Joda, her vet de om at vi har prøvd på bebis i 4 mnd og at vi har mista 2 ganger ila de 4 pp
Får masse støtte av jentene på 15 og 13 år, de har vært lei seg hver gang jeg har mistet meeen de er ikke superkeen på flere bebiser i huset, skjønner jo det iom at de er tenåringer å greierlitt sånn kleint at mamma&pappa lissom har seg
10åringen(eldste gutten) vår derimot er veldig glad i bebiser og synes det er stas og ønsker seg veldig ei lillesøster
Familien er det beste som noengang har hendt meg, og uten en eneste av de hadde det ikke blitt den Familien vi er idag Hver og én av oss er like viktig
Jaaa, det er så sinnsykt søtt med et sånn lite, rosa tutu-skjørt
Ser den med en liten buddy til Romeo, moro med to gutter også, som kan ha stor glede av hverandre men det får de jo uansett kjønn