Drømmen om en til i familien♡

Jeg er på CD1 nå, så:hilarious: Kanskje jeg skulle få tatt blodprøver å sjekket?! Spørs om jeg ikke må utsette det til neste mnd evt, for nå er alle kidsa hjemme og har vinterferie:angelic:

Jeg tenker at det ikke gjør noen skade å ta de iallefall. Hvor mye skal man egentlig ta? Vet du det? Noen sier 100mg, andre sier 600mg daglig?:think005

Vårbarn er fint og greit å slippe unna som høygravid om sommeren, for det er vaaaarmt og er ikke glad i varmen sånn til vanlig heller uten å være gravid engang:hilarious: men altså, man elsker jo ungen sin uansett når h*n er født, skjønner alle ikke har det valget. Og det kan hende jeg mister igjen og, det har man lissom ingen garanti for❤️

Ja, ikke sant❤️ Er jo lissom LITT tidspress inni bildet også, når han begynner å bli  litt oppe i årene:angelic:

Jeg tror doseringen kommer an på eggkvaliteten/alderen og hvilken type Q10 man har. (Er noe forskjell, men usikker hva). Var jo noe med at, dess eldre man er, dess mindre Q10 har man naturlig lenger. Ser 100-300 mg er den dosen de fleste går på, selv om 50-600 er innen anbefalt dose. (Og, opp til 1200mg regnes som trygt). Så du får bare prøve noe :p

Ikke sant, man har jo ikke kontroll over hva som skjer egentlig..!

Og, ja. Haster litt liksom, kan ikke bli over 60 og få baby, der går grensen. (Da er forøvrig jeg 40 og, så.. tror vi stopper før det :p )

Gjør det, gjør det, gjennomfør det! :angelic:

Neida, jeg kjenner og veldig på sorgen over å ikke få det juni-barnet jeg egentlig skulle ha og føler det var en perfekt tid å være gravid på… Og føler på dårlige dager at jeg ikke vil ha en senhøst/vinterbaby..

Men, som du sier, når man har babyen i armene kommer det til å føles 100% rett uansett når den er født. Og man vet jo aldri om det går fort neste gang man begynner å prøve:sorry:

Men nei, det er et veldig vanskelig valg selvfølgelig..!

Håper dere finne ut av hva som blir rett for dere og at det føles godt :Heartred

Uff, det gjør så himla vondt å miste :( ❤️
Jeg forstår godt tankegangen i det:happy119 Skulle selv vært inne på august2023 og vært 14 uker på vei, tar meg selv i de samme tankene, men vet også at varmen og en liten nyfødt ikke er barebare. Var så varmt og klamt å ligge å amme og ekkelt med bind i varmen også, så "trøster" meg litt med det., men sorgen over det som ikke ble er tung uansett❤️

Jeg er veldig glad i høsten og vinteren er min favorittårstid- julen er helt magisk og vi pynter til jul 1.november her i huset, både innde og ute:santa
Tenker heller på at ungen er mindre skoleklar og blir en av de yngste i klassen, heller. Og på RS-virus, det var skummelt når mini fikk det noen mnd gammel:-/ men ja. Fordeler og ulemper med alle årstider:happy:

Jeg tror doseringen kommer an på eggkvaliteten/alderen og hvilken type Q10 man har. (Er noe forskjell, men usikker hva). Var jo noe med at, dess eldre man er, dess mindre Q10 har man naturlig lenger. Ser 100-300 mg er den dosen de fleste går på, selv om 50-600 er innen anbefalt dose. (Og, opp til 1200mg regnes som trygt). Så du får bare prøve noe :p

Ikke sant, man har jo ikke kontroll over hva som skjer egentlig..!

Og, ja. Haster litt liksom, kan ikke bli over 60 og få baby, der går grensen. (Da er forøvrig jeg 40 og, så.. tror vi stopper før det :p )

Du levende orakel:notworthy❤️ Du er altså en knupp, søta❤️ Tusen takk, da kjører jeg nok på med 300mg:knegg: Leste at det var BioActive Q10 Uniqinol 100 mg jeg skulle ha, så da gikk jeg for den, men tripler da bare dosen:hilarious:

nei, man har jo i grunnen ikke det:happy118

Ja, altså, han er ikke den yngste pappaen, men ikke den eldste heller❤️ Skjønner jo at et sted går grensen og at dere ønsker de barna dere skal ha før senest 60 år. Jeg er eldst av oss. Blir 38 år og mannen 35 år.

Du levende orakel:notworthy❤️ Du er altså en knupp, søta❤️ Tusen takk, da kjører jeg nok på med 300mg:knegg: Leste at det var BioActive Q10 Uniqinol 100 mg jeg skulle ha, så da gikk jeg for den, men tripler da bare dosen:hilarious:

nei, man har jo i grunnen ikke det:happy118

Ja, altså, han er ikke den yngste pappaen, men ikke den eldste heller❤️ Skjønner jo at et sted går grensen og at dere ønsker de barna dere skal ha før senest 60 år. Jeg er eldst av oss. Blir 38 år og mannen 35 år.

Håper det gjør nytten ❤️

Ja, sånn er det nå bare. Men må vel greie få 1-2 til de neste 9 årene. :P

Så minimal sjanse for twins, altså :hilarious:

Ja, sjansen for at det skulle klaffe naturlig er jo lav (så det er ikke egentlig noen særlig risiko om vi prøver selv samtidig med innsett). Og at fryseegget deler seg.. litt høyere sjanse enn "normalen" for det, pga icsi (visstnok), men likevel minimal sjanse :bag:

Ja, sjansen for at det skulle klaffe naturlig er jo lav (så det er ikke egentlig noen særlig risiko om vi prøver selv samtidig med innsett). Og at fryseegget deler seg.. litt høyere sjanse enn "normalen" for det, pga icsi (visstnok), men likevel minimal sjanse :bag:

Da er det bittelitt større sjanse for twins enn til vanlig, da✨❤️

Blir du gravid i Mars er iallefall sjansene for at du er over det værste til sommerferien der!❤ nei er ikkje eit lett valg dette, veit barna dine, dei eldste iallefall at dokk prøver på ein siste? I tilfelle så er eg skrudd slik sammen at eg rett og slett velger ofte å involvere barna istedenfor å synse og sanse. Men eg har jo innsett det at ikkje alle e som meg :hilarious:

Uansett ka dokk velge så blir det bra til slutt, det trur eg du skal huske på :) og eg heie på jenta og spyfritt svangerskap uansett :happy093.:hilarious:

Ja, det er det jo. Men ikke noe overveiende sannsynlig. Gubben tror vi blir å få tvillinggutter helt til sist. :hilarious: Jeg tror faktisk jeg kapitulerer litt da, men.

Skulle akkurat til å skrive det samme, at jeg tror det blir tvillinger på siste innsett :excited001 :love017 :hilarious:

Blir du gravid i Mars er iallefall sjansene for at du er over det værste til sommerferien der!❤ nei er ikkje eit lett valg dette, veit barna dine, dei eldste iallefall at dokk prøver på ein siste? I tilfelle så er eg skrudd slik sammen at eg rett og slett velger ofte å involvere barna istedenfor å synse og sanse. Men eg har jo innsett det at ikkje alle e som meg :hilarious:

Uansett ka dokk velge så blir det bra til slutt, det trur eg du skal huske på :) og eg heie på jenta og spyfritt svangerskap uansett :happy093.:hilarious:

Om vi går for prøving nå denne mnd, så tenker jeg at jeg er i god form til sommerferien:angelic: Hun eldste på 15 år vil heller ha vårbaby og at vi venter til sommeren, men altså, vi voksne som bestemmer hva vi går for:hilarious:

Hehe, tror nesten vi får gutt igjen, jeg:Heartblue:dummy: Gutter er jaggu meg fiiine de og, men kan ikke akkurat kle de opp i rosa ballett tutu-skjørt:smiley-bounce022 Og hadde vært helt magisk å slippe unna den syke kvalmen og all oppkasten:gen014:angel4

Så leit det ikke ble nå

Brukt foresten mellom 300-600 mg q10, i forbindelse med IVF på begge mine :)

Så leit det ikke ble nå

Brukt foresten mellom 300-600 mg q10, i forbindelse med IVF på begge mine :)

Håper det blir terminspire neste gang:Heartpink:smiley-angelic001 Tusen takk for tipset❤️

Om vi går for prøving nå denne mnd, så tenker jeg at jeg er i god form til sommerferien:angelic: Hun eldste på 15 år vil heller ha vårbaby og at vi venter til sommeren, men altså, vi voksne som bestemmer hva vi går for:hilarious:

Hehe, tror nesten vi får gutt igjen, jeg:Heartblue:dummy: Gutter er jaggu meg fiiine de og, men kan ikke akkurat kle de opp i rosa ballett tutu-skjørt:smiley-bounce022 Og hadde vært helt magisk å slippe unna den syke kvalmen og all oppkasten:gen014:angel4
Ja altså, er måte på ka barna skal få bestemme :hilarious: eg tenkte meir på om dei et forberedt på korleis det kan bli til sommaren etc om du e gravid. Ofte tenker me at barna syns det og det er kjipt, men så tenker ikkje barna slik, derfor eg spurte❤ mine jenter er berre 8 og 9, men dei har vært involvert siden starten i 2018 og jammenmeg har eg lært mykje av det :) på godt og vondt sånn sett! Men aller mest godt, godt å kjenne at me er familie og me er sammen og at barna faktisk bidrar med sin unike personlighet og ikkje berre eksisterer her.

Virker som du også er ganske tett på barna dine, det er så fint :love017 og enig, tutu-skjørt har sin egen sjarm! Her håpe eg på ein gutt til, så Romeo får ein lekekamerat :cool:

Back
Topp