Lillafrosk
Firebarnsmamma♡
Tilgangsansvarlig
Assistert-jentene
Sensommerlykke 2017
Oktoberbarna 2021♡
Julilykke 2023
Jeg er på CD1 nå, så Kanskje jeg skulle få tatt blodprøver å sjekket?! Spørs om jeg ikke må utsette det til neste mnd evt, for nå er alle kidsa hjemme og har vinterferie
Jeg tenker at det ikke gjør noen skade å ta de iallefall. Hvor mye skal man egentlig ta? Vet du det? Noen sier 100mg, andre sier 600mg daglig?
Vårbarn er fint og greit å slippe unna som høygravid om sommeren, for det er vaaaarmt og er ikke glad i varmen sånn til vanlig heller uten å være gravid engang men altså, man elsker jo ungen sin uansett når h*n er født, skjønner alle ikke har det valget. Og det kan hende jeg mister igjen og, det har man lissom ingen garanti for
Ja, ikke sant Er jo lissom LITT tidspress inni bildet også, når han begynner å bli litt oppe i årene
Jeg tror doseringen kommer an på eggkvaliteten/alderen og hvilken type Q10 man har. (Er noe forskjell, men usikker hva). Var jo noe med at, dess eldre man er, dess mindre Q10 har man naturlig lenger. Ser 100-300 mg er den dosen de fleste går på, selv om 50-600 er innen anbefalt dose. (Og, opp til 1200mg regnes som trygt). Så du får bare prøve noe
Ikke sant, man har jo ikke kontroll over hva som skjer egentlig..!
Og, ja. Haster litt liksom, kan ikke bli over 60 og få baby, der går grensen. (Da er forøvrig jeg 40 og, så.. tror vi stopper før det )