Drømmen om en til i familien♡

Ooops, gikk fort i svingene her :laughing002 trodde jeg la ut i ikm-gruppa, får ikke til å slette:rolleyes:

Det går bra, ingen skade skjedd ved det:Heartred du trykker på den lille nedoverpilen eller trekanten under innlegget, også trykker du på rediger og kan slette. Så vet du det til en annen gang:happy:

11 DPO i dag, 10 i følge en app.
Blenda tester, men holder meg positiv fortsatt :D sikkert fordi jeg aldri har testet tidlig positiv med barna jeg har. I går hadde jeg en runde brun spotting, men det var raskt over. Aldri hatt det så tidlig i syklusen så hååper det var festeblødning.Har også hatt dipp i tempen i går men i dag er den høy igjen! Tappen er også høy og lukket, den var lav i går:smiley-angelic001 hadde spottingen vært begynnende tr hadde ømheten i brystene avtatt mer tror jeg. Her er dagens blenda normaltest da jeg ikke fikk tak i noe annet:rolleyes:Vis vedlegget 399259

Jeg ser noe på den, men normal sine skal være veldig trege og dårlige. Ville prøvd en annen test❤️

CD25/12DPO:
Tempen gikk ned idag, og da er mens rett rundt hjørnet :angel5 Føler både skuffelse, men også lettelse over å slippe unna kvalmen for denne gang:Heartred
Screenshot_20230219_081946_FF App.jpg

12dpo og makesure stavtest tatt nå nettopp. Har så mange symptomer. Skjønner ingenting. Streken er rosa
20230219_133821.jpg
20230219_133458.jpg

Ikke umulig.. :S er strek i alle fall!

Nope, må være noe sånt for har følt meg SÅ gravid og får streker på alle tester jeg tar, så :angel5 Da kan det jo hende mens blir utsatt noen dager, så gjenstår det å se når det skjer:angelic:

Det er absolutt en tydelig babystrek!!! :excited001
Hadde ikke lagt såå mye i at tempen gikk ned i dag, når testen er positiv. Selv om det ser veldig skummelt ut. Min erfaring er at hcg tuller veldig med tempen. Dagen etter min første positive test våknet jeg til temp nede på coverline, og var overbevist om at jeg kom til å miste. Men testen ble sterkere, og tempen spratt opp igjen dagen etterpå. Håååper du får samme erfaring som meg! :smiley-angelic001 :Heartred

Der var streken!! Håper festingen bare har skjedd senere enn anntatt og at den blir sterkere :smiley-angelic001:Heartred

Takk for håpingen❤️ men jeg er ganske sikker på at dette ikke går bra:angelic: Altfor svake streker til å være 12 dpo i mitt tilfelle. Jeg produserer svært fort og høy hcg i mine svangerskap. tenker det er en kjemisk:-/

Mykje meir logisk at det er kjemisk med slike tester ja :confused005 æsj då, var jo ikkje slik det skulle bli... men mulig at det laaangt inne finnes eit håp for at det faktisk kan utvikle seg til tydelige tester og!:smiley-angelic001

Ja. Så kjipt. Men da har kanskje ikke kroppen lurt deg likevel da :Heartred

Sånn sett, så fikk jeg jo bekreftelse på at mine symptomer ikke var innbilning:hilarious::angelic: Men er altfor svake streker, dessverre❤️

Back
Topp