Ååå, jeg klarer ikke å la være å håpe for deg Selv om det kanskje ser ut til å være kjemisk.. ser jo strekene godt, men skjønner hva du mener med at det ikke er rask nok stigning…
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er akkurat det, jeg synes testene dine har hatt "litt svak strek, som kanskje øker bittelitt" over flere dager nå... Jeg bare håper det ikke drøyer slik som sist...!! Litt utsatt mens er jo "greit nok", bare litt kjedelig..
Ååå, jeg klarer ikke å la være å håpe for deg Selv om det kanskje ser ut til å være kjemisk.. ser jo strekene godt, men skjønner hva du mener med at det ikke er rask nok stigning…
Ser den Samtidig så ser du jo at kroppen prøver, og det er jo positivt. Men er utrolig vondt å miste daTakk, søte du Jeg er bare irritert, skuffet og drittlei prøving som bare ender opp i å miste spirene.. blitt gravid i 2 pp ut av 4 pp, så føler det er urettferdig. Kunne jeg like så godt ikke blitt gravid.... æsj altså.
Huff, på tur til Sverige på handletur med fammen(svigermor har vært her noen dager og det hjelper ikke på)og tårene renner. Jeg er drittlei. 4 pp også mister jeg i 2 av de. Og lei sykdom. Lei alt . Haff! Vil bare begynne å blø, så jeg blir ferdig med det.
Ser den Samtidig så ser du jo at kroppen prøver, og det er jo positivt. Men er utrolig vondt å miste da
Tror jeg er en smule hormonell i tillegg, det gjør det verre:-/Jeg forstår det så veldig godt
Det er jo ikke noe godt! Håper det blir raskt overstått...! I det minste.
Ja, forstår deg veldig godt Det er jo en risiko ved å teste tidlig - at man oppdager kjemiske, dessverre Sender deg en stor klemSkulle heller ikke blitt gravid, framfor å miste. Blir en skuffelse og sorg hver eneste gang men forstår godt hva du mener men heller miste nå, enn senere i graviditeten
Sender deg masse klemmer!
Ja, forstår deg veldig godt Det er jo en risiko ved å teste tidlig - at man oppdager kjemiske, dessverre Sender deg en stor klem
Sånn, vel hjemme igjen og er i så dårlig humør Håper jeg begynner å blø snart
Vis vedlegget 399404
Skjønner så godt at du er lei deg og ikke har helt trua. Jeg håper fremdeles for deg, og synes den siste testen din var veldig lovende da. Tror kanskje den ville slått ut på digital nå. Men om du føler veldig at dette ikke går veien så kanskje du kunne tatt en blodprøve for å få et endelig svar. Kan tenke meg at limboland er det verste, når man ikke vet riktig hva som skjer. Men du kjenner deg selv best, jeg bare håper håper håper at det viser seg å bli en solskinnshistorie til slutt.
Ser ut som det stiger enda også :/
Njaaa, vet ikke helt. Testene går opp og ned i styrke. Så håper vel egentlig på negative tester ila de neste dagene Kjenner ikke noen murringer ennå, men Heldigvis føler jeg meg rolig nå
Den siste så sterkere ut, bare. Som sagt, håper på alt går over fort. Limbo er dritt å være i.. ><
Men godt du føler deg rolig uansett!