Drømmen om en til i familien♡

Ååå, jeg klarer ikke å la være å håpe for deg ❤️ Selv om det kanskje ser ut til å være kjemisk.. ser jo strekene godt, men skjønner hva du mener med at det ikke er rask nok stigning…

Det er akkurat det, jeg synes testene dine har hatt "litt svak strek, som kanskje øker bittelitt" over flere dager nå... Jeg bare håper det ikke drøyer slik som sist...!! Litt utsatt mens er jo "greit nok", bare litt kjedelig..

Huff, på tur til Sverige på handletur med fammen(svigermor har vært her noen dager og det hjelper ikke på)og tårene renner. Jeg er drittlei. 4 pp også mister jeg i 2 av de. Og lei sykdom. Lei alt . Haff! Vil bare begynne å blø, så jeg blir ferdig med det.

Ååå, jeg klarer ikke å la være å håpe for deg ❤️ Selv om det kanskje ser ut til å være kjemisk.. ser jo strekene godt, men skjønner hva du mener med at det ikke er rask nok stigning…

Takk, søte du❤️ Jeg er bare irritert, skuffet og drittlei prøving som bare ender opp i å miste spirene.. blitt gravid i 2 pp ut av 4 pp, så føler det er urettferdig. Kunne jeg like så godt ikke blitt gravid.... æsj altså.

Takk, søte du❤️ Jeg er bare irritert, skuffet og drittlei prøving som bare ender opp i å miste spirene.. blitt gravid i 2 pp ut av 4 pp, så føler det er urettferdig. Kunne jeg like så godt ikke blitt gravid.... æsj altså.
Ser den ❤️ Samtidig så ser du jo at kroppen prøver, og det er jo positivt. Men er utrolig vondt å miste da ❤️❤️

Huff, på tur til Sverige på handletur med fammen(svigermor har vært her noen dager og det hjelper ikke på)og tårene renner. Jeg er drittlei. 4 pp også mister jeg i 2 av de. Og lei sykdom. Lei alt . Haff! Vil bare begynne å blø, så jeg blir ferdig med det.

Jeg forstår det så veldig godt ❤️
Det er jo ikke noe godt! Håper det blir raskt overstått...! I det minste.

Ser den ❤️ Samtidig så ser du jo at kroppen prøver, og det er jo positivt. Men er utrolig vondt å miste da ❤️❤️

Skulle heller ikke blitt gravid, framfor å miste. Blir en skuffelse og sorg hver eneste gang❤️ men forstår godt hva du mener❤️ men heller miste nå, enn senere i graviditeten :angel5

Jeg forstår det så veldig godt ❤️
Det er jo ikke noe godt! Håper det blir raskt overstått...! I det minste.
Tror jeg er en smule hormonell i tillegg, det gjør det verre:-/
Ser bare fram til at mensen kommer og starte på nytt om 3 mnd❤️ Så håper jeg det blir terminspire:Heartpink:smiley-angelic001

Ja, forstår deg veldig godt ❤️ Det er jo en risiko ved å teste tidlig - at man oppdager kjemiske, dessverre :( Sender deg en stor klem ❤️

Det er nettopp dét det er :angelic: :Heartred Takk❤️

Sånn, vel hjemme igjen og er i så dårlig humør:sorry: Håper jeg begynner å blø snart❤️
20230220_154504.jpg

Skjønner så godt at du er lei deg og ikke har helt trua. :Heartred Jeg håper fremdeles for deg, og synes den siste testen din var veldig lovende da. :smiley-angelic001 Tror kanskje den ville slått ut på digital nå. Men om du føler veldig at dette ikke går veien så kanskje du kunne tatt en blodprøve for å få et endelig svar. Kan tenke meg at limboland er det verste, når man ikke vet riktig hva som skjer. :( Men du kjenner deg selv best, jeg bare håper håper håper at det viser seg å bli en solskinnshistorie til slutt. :smiley-angelic001:Heartred

Skjønner så godt at du er lei deg og ikke har helt trua. :Heartred Jeg håper fremdeles for deg, og synes den siste testen din var veldig lovende da. :smiley-angelic001 Tror kanskje den ville slått ut på digital nå. Men om du føler veldig at dette ikke går veien så kanskje du kunne tatt en blodprøve for å få et endelig svar. Kan tenke meg at limboland er det verste, når man ikke vet riktig hva som skjer. :( Men du kjenner deg selv best, jeg bare håper håper håper at det viser seg å bli en solskinnshistorie til slutt. :smiley-angelic001:Heartred

Takk for at du håper, men tror dessverre at dette ikke er liv laga❤️ Testene går opp og ned i styrke, synes jeg!? Men altfor svake streker til at dette overhodet kam gå bra. Om dette går bra, så blir jeg meget, meget overrasket:wideyed:
Om jeg ikke får mens, så drar jeg å tar en hcg-måling, med tanke på exu:happy119Om testene blir svakere og jeg får blødning, så er det bare en kjemisk.

Ser ut som det stiger enda også :/

Njaaa, vet ikke helt. Testene går opp og ned i styrke. Så håper vel egentlig på negative tester ila de neste dagene:angel5 Kjenner ikke noen murringer ennå, men:angelic: Heldigvis føler jeg meg rolig nå❤️

Njaaa, vet ikke helt. Testene går opp og ned i styrke. Så håper vel egentlig på negative tester ila de neste dagene:angel5 Kjenner ikke noen murringer ennå, men:angelic: Heldigvis føler jeg meg rolig nå❤️

Den siste så sterkere ut, bare. Som sagt, håper på alt går over fort. Limbo er dritt å være i.. ><
Men godt du føler deg rolig uansett!

Den siste så sterkere ut, bare. Som sagt, håper på alt går over fort. Limbo er dritt å være i.. ><
Men godt du føler deg rolig uansett!

Ja, men styrken går så opp og ned, føler jeg:-/ Får se om testene er enda svakere imorgen :happy119 Du er god å ha, søta❤️ Ja, men føler vel egentlig ikke jeg er i linboland heller, for venter på å begynne å blø, om du skjønner!?

Den siste der var jo ganske sterk, men hadde nok selv og tenkt at det kanskje ikke går bra.. frustrerende altså :sorry:
Sender en klem og håper de bare plutselig skuter opp i styrke allikevel! :Heartred

Last edited:
Back
Topp