Drømmen om en til i familien♡

Det er absolutt en tydelig babystrek!!! :excited001
Hadde ikke lagt såå mye i at tempen gikk ned i dag, når testen er positiv. Selv om det ser veldig skummelt ut. Min erfaring er at hcg tuller veldig med tempen. Dagen etter min første positive test våknet jeg til temp nede på coverline, og var overbevist om at jeg kom til å miste. Men testen ble sterkere, og tempen spratt opp igjen dagen etterpå. Håååper du får samme erfaring som meg! :smiley-angelic001 :Heartred

Så snill du og dere andre er som prøver å holde motet mitt oppe❤️ Dere er så sinnsykt gode å ha, alle sammen:smiley-angelic003:Heartred

Jeg tror dessverre at løpet er kjørt for min del, for det er SÅ svake streker ifht det jeg er vant med fra mine forrige svangerskap som endte I friskfødte barn:-/ Jeg har alltid en høy og hurtig økning i hcg, så ja, er nok en kjemisk:(
Her er tempen fra da jeg var gravid med mini på 16 mnd også nå.
Screenshot_20230219_143929_FF App.jpg

Mykje meir logisk at det er kjemisk med slike tester ja :confused005 æsj då, var jo ikkje slik det skulle bli... men mulig at det laaangt inne finnes eit håp for at det faktisk kan utvikle seg til tydelige tester og!:smiley-angelic001

Ja, nå som jeg får svake streker på alle testene, så er jeg overbevist om at dette er en kjemisk:-/ Altfor lav stigning til at dette kan gå bra:shifty: så ut av 4 pp har jeg da mistet 2 ganger:arghh: Jeg er i den tro at det er en mening med alt, men akkurat nå er jeg skuffet og en smule lei meg❤️

Kommer til å teste litt hver dag og dokumentere her i dagboka for meg selv!
Symptomer:
*Mindre matlyst
*Har ennå litt kvalme av og på
*Mer tyntflytende spytt og økt mengde.
*Mer utflod(det pleier å tørke opp rett før TR)
*Rare, syke drømmer(drømte i natt mye rart om ei jente i magen og om 2 hoggarmer som kveilet seg rundt foten min, husker følelsen av at det strammet sånn. Så hogget den ene til den andre også slapp de begge taket rundt foten og gikk videre?) Altså, hva søren skal det bety?
Kveldstest 12dpo
20230219_200921(0).jpg

Er jo litt av noen streker da! Ville tatt blodprøver jeg altså, for å vite, men disse ser jo fine ut! :D

Får se om jeg begynner å blø, om ikke, så ringer jeg spesialisten jeg går til og får tatt en TUL og blodprøver. Ser ann litt først :)

Er jo ingen tvil om at det er strek der i alle fall..!

Synes de stiger, om enn noe svakt, men vi får se:angelic:. Om jeg ikke begynner å blø, bestiller jeg hcg-måling❤️

Synes de stiger, om enn noe svakt, men vi får se:angelic:. Om jeg ikke begynner å blø, bestiller jeg hcg-måling❤️

Hadde jo vært fint om de steg skikkelig og det ble spire ❤️ Men jeg håper uansett du får "kjappe svar" og ikke må gå å dvele i limbo: uansett utfall.

Hadde jo vært fint om de steg skikkelig og det ble spire ❤️ Men jeg håper uansett du får "kjappe svar" og ikke må gå å dvele i limbo: uansett utfall.

Joa, men har ikke den store troen på at akkurat det skjer:-/

Tenker mensen blir utsatt noen dager...

CD26/13dpo:

Testen er fortsatt svakt positiv, men negativ tidligtest digital, så da føler jeg dette umulig kan gå bra :angelic: :sorry: Om jeg ikke begynner å blø ila uka får jeg bestille time til hcg-måling.
20230220_073036.jpg
20230220_072844.jpg
Screenshot_20230220_071520_FF App.jpg

Joa, men har ikke den store troen på at akkurat det skjer:-/

Tenker mensen blir utsatt noen dager...
Det er akkurat det, jeg synes testene dine har hatt "litt svak strek, som kanskje øker bittelitt" over flere dager nå... Jeg bare håper det ikke drøyer slik som sist...!! Litt utsatt mens er jo "greit nok", bare litt kjedelig..

Back
Topp