Drømmen om en til i familien♡

CD24/11DPO:
Spent på om jeg får mens på 14dpo eller 17dpo denne gang?
Huff, PMS bigtime føles det ut som:sorry: I et så forferdelig dårlig humør og vil egentlig helst bare være i fred... og idag skal svigermor komme å bli noen dager. Kjipt å tenke på når kvelden kommer, så kan jeg ikke bare legge meg ut på sofaen å chille:arghh:
20230218_094437.jpg
Screenshot_20230218_102103_FF App.jpg

CD24/11DPO:
Huff, PMS bigtime føles det ut som:sorry: I et så forferdelig dårlig humør og vil egentlig helst bare være i fred... og idag skal svigermor komme å bli noen dager. Kjipt å tenke på når kvelden kommer, så kan jeg ikke bare legge meg ut på sofaen å chille:arghh:
Vis vedlegget 399229Vis vedlegget 399230
Sjå der var det eit faktum ja, sååå kjipt! Hadde kjempetrua❤
Koffer kan du ikkje berre chille? Det må nå vell være lov sjølv om svigermor er der?
Heftige runder med sjukdom på deg, viktig med godt med kvile då ❤

CD24/11DPO:
Vis vedlegget 399229Vis vedlegget 399230
Kjempe kjedelig:( håper du får tr fort å kan begynne med friskt mot! Og ikke så mye sykdom. Helst sykdomsfri noen mnd nå ❤️

Huff, jeg får skygger på alt og ingenting :arghh: nei, nå får jeg bare gi meg med testinga for denne gang:hilarious::angel5
20230218_113601.jpg

Sjå der var det eit faktum ja, sååå kjipt! Hadde kjempetrua❤
Koffer kan du ikkje berre chille? Det må nå vell være lov sjølv om svigermor er der?
Heftige runder med sjukdom på deg, viktig med godt med kvile då ❤

Yup, er det. Og jeg blir så sur av alle de summe skyggene jeg får hele tiden. Så nå gir jeg meg med testingen for denne gang :happy119 :angel5
Nei, for jeg kan ikke slappe av når jeg har besøk, går bare ikke...
Håper vi blir friske ila vinterferien❤️ Har ikke så mye tid til hvile før de små er lagt og det er kveld:angelic:

Veldig, og jeg er så dum som fortsetter å teste og da kommer de berømte skyggene, fikk på både makesure og CB+. Så nå må jeg bare gi meg med testingen:angel5

Kjempe kjedelig:( håper du får tr fort å kan begynne med friskt mot! Og ikke så mye sykdom. Helst sykdomsfri noen mnd nå ❤️

Mhm, er kjipt, men får bare prøve å fokusere på det positive❤️ Er bare i så sykt dårlig humør:bored::hilarious: Også får jeg skygger på alt omtrent. Var så dum å testet igjen med CB+ og makesure, og da kom det jo seff skygger/streker. Så nå MÅ jeg bare gi meg med testingen:angelic:

Huff, jeg får skygger på alt og ingenting :arghh: nei, nå får jeg bare gi meg med testinga for denne gang:hilarious::angel5
Vis vedlegget 399240
Jeg ser bare håp :D Ikke gi deg enda! Implantasjon kunne skjedd senere, og spesielt siden dere har vært syke:facepalm: men jeg skjønner at du er lei av skuffelser i skyggene, er det vanlig å få skygge på CB ? Jeg har aldri fått det og jeg føler jeg får skygge på alt:rolleyes: jeg har hatt så trua på denne runden, kjenner nesten jeg er mer spent på deg enn jeg er på megselv:hilarious:

Jeg ser bare håp :D Ikke gi deg enda! Implantasjon kunne skjedd senere, og spesielt siden dere har vært syke:facepalm: men jeg skjønner at du er lei av skuffelser i skyggene, er det vanlig å få skygge på CB ? Jeg har aldri fått det og jeg føler jeg får skygge på alt:rolleyes: jeg har hatt så trua på denne runden, kjenner nesten jeg er mer spent på deg enn jeg er på megselv:hilarious:

Vet om mange som har fått skygge på CB+, men jeg har aldri fått det før selv heller, før nå. Tror ikke jeg er gravid, får bare sånne kjipe skygger:-/ er en grunn til man ikke skal se på testen etter fristen testen så sånn ut etter en time:
20230218_132816(0).jpg

Vet om mange som har fått skygge på CB+, men jeg har aldri fått det før selv heller, før nå. Tror ikke jeg er gravid, får bare sånne kjipe skygger:-/ er en grunn til man ikke skal se på testen etter fristen testen så sånn ut etter en time:
Vis vedlegget 399250
Denne er jo heilt hinsides! Om du ikkje er gravid må det være ein kjemisk som tuller med hCG nivået altså. Utrulig kjipt og slitsomt. Skjønner godt at du gir opp, når det ikkje er klare svar å få:scared001eg hadde jo fått SÅNN opp håpet heeeile tida. Eller nei, lets face it, eg hadde aldri testa tidlig hadde eg fått sånn, eg takle det jo ikkje :hilarious:

11 DPO i dag, 10 i følge en app.
Blenda tester, men holder meg positiv fortsatt :D sikkert fordi jeg aldri har testet tidlig positiv med barna jeg har. I går hadde jeg en runde brun spotting, men det var raskt over. Aldri hatt det så tidlig i syklusen så hååper det var festeblødning.Har også hatt dipp i tempen i går men i dag er den høy igjen! Tappen er også høy og lukket, den var lav i går:smiley-angelic001 hadde spottingen vært begynnende tr hadde ømheten i brystene avtatt mer tror jeg. Her er dagens blenda normaltest da jeg ikke fikk tak i noe annet:rolleyes:
81D1D06A-44A0-4AB0-A38F-CE39703BFF51.jpeg

Blenda tester, men holder meg positiv fortsatt :D sikkert fordi jeg aldri har testet tidlig positiv med barna jeg har. I går hadde jeg en runde brun spotting, men det var raskt over. Aldri hatt det så tidlig i syklusen så hååper det var festeblødning.Har også hatt dipp i tempen i går men i dag er den høy igjen! Tappen er også høy og lukket, den var lav i går:smiley-angelic001 hadde spottingen vært begynnende tr hadde ømheten i brystene avtatt mer tror jeg. Her er dagens blenda normaltest da jeg ikke fikk tak i noe annet:rolleyes:Vis vedlegget 399259
Blenda er den nå ikkje men :happy: og normale slår ut seint seie dei, så er definitivt håp her :)

Blenda tester, men holder meg positiv fortsatt :D sikkert fordi jeg aldri har testet tidlig positiv med barna jeg har. I går hadde jeg en runde brun spotting, men det var raskt over. Aldri hatt det så tidlig i syklusen så hååper det var festeblødning.Har også hatt dipp i tempen i går men i dag er den høy igjen! Tappen er også høy og lukket, den var lav i går:smiley-angelic001 hadde spottingen vært begynnende tr hadde ømheten i brystene avtatt mer tror jeg. Her er dagens blenda normaltest da jeg ikke fikk tak i noe annet:rolleyes:Vis vedlegget 399259
Ooops, gikk fort i svingene her :laughing002 trodde jeg la ut i ikm-gruppa, får ikke til å slette:rolleyes:

Men men men… Altså. Det må jo være noe :bag:

Det tviler jeg sterkt på.. for har ikke fått positive tester, bare en masse masse skygger på alt jeg tar av tester :arghh: Dritirriterende:bored:

Skulle ønske du hadde en digital med på den siste testinga der ass :nailbiting:

Har liggende, men gidder ikke svi av dyre tester når jeg ikke er gravid.. blir gal av alle disse skyggene og blir jo seff litt skuffet:-/

Denne er jo heilt hinsides! Om du ikkje er gravid må det være ein kjemisk som tuller med hCG nivået altså. Utrulig kjipt og slitsomt. Skjønner godt at du gir opp, når det ikkje er klare svar å få:scared001eg hadde jo fått SÅNN opp håpet heeeile tida. Eller nei, lets face it, eg hadde aldri testa tidlig hadde eg fått sånn, eg takle det jo ikkje :hilarious:

Altså, jeg får skygger/ganske sterke streker i hver PP uten å være gravid, så nå gir jeg opp:hilarious::arghh:

Vurderer sterkt om jeg tåler skuffelsen det gir hver mnd å teste tidlig, så tror nok jeg må gi meg med det når vi starter opp prøvingen igjen i mai:angelic:

Back
Topp