Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ååå så spennende! Krysser fingrene for deg
Dette er spennende å følge med påSynes den ser rosa ut? bilde tatt med blits
Vis vedlegget 399092
Dette er spennende å følge med på
Ser jo streken?! Blir spennende i morra
why notVurderer nesten å ta en til ikveld
Jaja,
why not
Jeg har sneket litt inne her etter at vi var i samme ikm gruppe sist du var gravid. Jeg ser rosa strek! Har selv erfart at strekene ble mer og mer tydelig utover ettermiddag/kveld 9 dpo, så jeg stemmer for flere tester i kveld!
Jeg ser noe på den nyeste testen også Tror styrken på streken varierer ut i fra konsentrasjonen av urinen? Hcg stiger jo ikke sååå raskt. Var veldig trist at du mistet i desember.. krysser alt jeg har for at det er en babystrek vi ser!Nåårh, så hyggelig du er innom å følger med Hvordan går det med deg?
Dum som jeg var, så tok jeg en til den var desverre ikke sterkere, så er nok kun skygger det jeg får
Måtte inn å sjekka her og! Husk at det er tross alt forskjell fra test til test og. Kanskje detta berre var ein dårlig ein?Tok en test til og der kom det også en drittskygge, så var nok bare en skygge Irriterende... med og uten blits
Vis vedlegget 399110Vis vedlegget 399111
Jeg ser noe på den nyeste testen også Tror styrken på streken varierer ut i fra konsentrasjonen av urinen? Hcg stiger jo ikke sååå raskt. Var veldig trist at du mistet i desember.. krysser alt jeg har for at det er en babystrek vi ser!
Her er jeg i uke 13 og alt er bra! Fortsatt like spennende å se på andre sine tester da
Måtte inn å sjekka her og! Husk at det er tross alt forskjell fra test til test og. Kanskje detta berre var ein dårlig ein?
Håpe håpe håpe for deg
Gleder meg til flere tester jeg!! Sender masse babystøv!!