Drømmen om en til i familien♡

En skygge på kveldstesten nå også:angelic:
20230216_183544.jpg

Jeg har sneket litt inne her etter at vi var i samme ikm gruppe sist du var gravid. Jeg ser rosa strek! :smiley-bounce012 Har selv erfart at strekene ble mer og mer tydelig utover ettermiddag/kveld 9 dpo, så jeg stemmer for flere tester i kveld!

Jeg har sneket litt inne her etter at vi var i samme ikm gruppe sist du var gravid. Jeg ser rosa strek! :smiley-bounce012 Har selv erfart at strekene ble mer og mer tydelig utover ettermiddag/kveld 9 dpo, så jeg stemmer for flere tester i kveld!

Nåårh, så hyggelig du er innom å følger med❤️ Hvordan går det med deg?❤️
Dum som jeg var, så tok jeg en til:hilarious: den var desverre ikke sterkere, så er nok kun skygger det jeg får:bag:

Tok en test til og der kom det også en drittskygge, så var nok bare en skygge:bag: Irriterende... med og uten blits
20230216_222714.jpg
20230216_222613.jpg

Nåårh, så hyggelig du er innom å følger med❤️ Hvordan går det med deg?❤️
Dum som jeg var, så tok jeg en til:hilarious: den var desverre ikke sterkere, så er nok kun skygger det jeg får:bag:
Jeg ser noe på den nyeste testen også :angelic: Tror styrken på streken varierer ut i fra konsentrasjonen av urinen? Hcg stiger jo ikke sååå raskt. Var veldig trist at du mistet i desember.. krysser alt jeg har for at det er en babystrek vi ser!:Heartred

Her er jeg i uke 13 og alt er bra! Fortsatt like spennende å se på andre sine tester da :angelic:

Jeg ser noe på den nyeste testen også :angelic: Tror styrken på streken varierer ut i fra konsentrasjonen av urinen? Hcg stiger jo ikke sååå raskt. Var veldig trist at du mistet i desember.. krysser alt jeg har for at det er en babystrek vi ser!:Heartred

Her er jeg i uke 13 og alt er bra! Fortsatt like spennende å se på andre sine tester da :angelic:

Huff har dessverre en tendens til å få sånne møkkastreker på alle tester jeg tar.. bare skygger :bag: ikke stått opp å testet ennå, så gjenstår å se hva som skjer der, men sikkert negative:hilarious: ja, jeg er fortsatt lei meg for at vi mistet den lille, skulle straks vært 13+0:-/ men slik ble det ikke❤️

Så godt å høre alt er fint med deg og den lille i graviditeten:love7:Heartpink Vet dere kjønn ennå?:dummy::dummy1:

Haha, man går aldri lei av å sjekke andre sine streker- såå spennende:nailbiting::smiley-bounce012
Koselig du er innom og følger litt med❤️

Måtte inn å sjekka her og! Husk at det er tross alt forskjell fra test til test og. Kanskje detta berre var ein dårlig ein? :confused005
Håpe håpe håpe for deg :smiley-angelic001

Ååh, ElskerJesus♡ min❤️ du er nå så god atte:smiley-angelic003 Har ikke stått opp å testet ennå, sikkert bare negative uansett,så:hilarious::shifty: rart, for igår kveld var jeg så kvalm jeg tror jeg måtte spy.. Strekene er garantert de møkkkaskyggene jeg får:angelic: Takk for håpingen❤️❤️❤️

CD23/10dpo:
Testene idag var negative. Kun de teite skyggene. Så må nok kanskje godta at jeg har et innbilt svangerskap :hilarious: Skjønner det ikke,for har hatt så mye symptomer?:think005
Vel, uansett, så blir det prøvepause til mai og håper det klaffer da:happy119
Er ved godt mot, blir fint å kunne nyte påsken med påskeeggjakt og påskefrokost slik vi lager den i DK: med smakfulle, lune retter:chicken: Og kose meg med våren i hagen og kunne være ute sammen med barna på trampolinen osv- alt dette uten å være sengeliggende med kvalme og oppkast:flower
20230217_083549.jpg
20230217_083648.jpg
Screenshot_20230217_072640_FF App.jpg

Back
Topp