Drømmen om en til i familien♡

CD21/8DPO:
Fortsatt veldig tidlig og negative tester, føler meg fortsatt gravid:hilarious: Har en sånn rar greie med spytt når jeg har vært gravid før også.
Nesten sånn som før man skal spy, så fylles munnen opp med mye spytt og sånn har jeg det hele tiden. Lå igår kveld i senga å måtte svelge og svelge, for det bare fylte munnen opp?!:wacky: Spyttet blir også mer flytende På en eller annen merkelig måte:think005 Har hatt en del murringer og stikken i magen og ut på sidene i 3 dager nå, og oppfylt nederst i magen.
Fortsatt syke barn hjemme. Alle barna er hjemme idag, så lite tid til å selv hente seg inn å bli frisk:whacky011
20230215_092848.jpg

Screenshot_20230215_075518_FF App.jpg

Skygge på konsentrert urin :hilarious: Vanlig Makesure på 25mlu... Har så mange av de.
Herreguuuud, har så vondt igjen på venstre side eggstokk/eggleder:nailbiting: Akkurat som i desember da jeg ble gravid, men mista.. Kan ikke si annet enn at jeg spent på de neste dagenes testing :smiley-bounce012
20230215_114023.jpg

Gjør ikke annet enn å fjerte.. altså:smiley-ashamed005 Tok tester før ikveld som var helt blenda. Rart, for føler meg SÅ gravid:hilarious: Spent på morgendagens tester:nailbiting:
20230215_175706.jpg

Last edited:
CD22/9DPO:
Har virkelig følt meg gravid denne gang, men nå lurer jeg på om jeg har innbilt svangerskap?:hilarious: Testene er negative, men gir ikke opp før 11 dpo, da kaster jeg inn håndkledet for denne PP. Med nr 5 testet jeg ikke svakt positivt før 10dpo sent kveld. Tester nok igjen ikveld, så får vi se:Heartpink:smiley-angelic001
20230216_085001.jpg
Screenshot_20230216_082739_FF App.jpg

Jeg nevnte for mannen at jeg synes det er så rart testene er negative og er så sikker i min sak og at jeg føler meg gravid:sorry: Han bare ser på meg og ler" men det er jo alfor tidlig ennå":hilarious::D:cool: Håper han har rett:smiley-angelic001:Heartpink

Måtte på do, så da røyk det en test til, da:hilarious: Huff, jeg er håpløs:smiley-ashamed005
20230216_111823(0).jpg
20230216_111807.jpg

Last edited:
Fikk en skygge igjen på testen nå, men det er jo ikke uvanlig for meg det, så :hilarious:

Nei, på deg må det jo helst være tydelige streker først :p også så jeg ikke streken...har på øyekomfort og lav belysning på telefon atm :p
Men så den såvidt på nederste bilde! Jeg håper jo det utvikles, da!

Nei, på deg må det jo helst være tydelige streker først :p også så jeg ikke streken...har på øyekomfort og lav belysning på telefon atm :p
Men så den såvidt på nederste bilde! Jeg håper jo det utvikles, da!

Yup, får alltid skygger jeg:hilarious:
Nei, men er greit det, var bare en skygge, da er det greit å notere i tilfelle den blir sterkere:joyful:

Back
Topp