Drømmen om en til i familien♡

CD23/10dpo:
Testene idag var negative. Kun de teite skyggene. Så må nok kanskje godta at jeg har et innbilt svangerskap :hilarious: Skjønner det ikke,for har hatt så mye symptomer?:think005
Vel, uansett, så blir det prøvepause til mai og håper det klaffer da:happy119
Er ved godt mot, blir fint å kunne nyte påsken med påskeeggjakt og påskefrokost slik vi lager den i DK: med smakfulle, lune retter:chicken: Og kose meg med våren i hagen og kunne være ute sammen med barna på trampolinen osv- alt dette uten å være sengeliggende med kvalme og oppkast:flower
Vis vedlegget 399145Vis vedlegget 399146Vis vedlegget 399147
Så kjipt :confused: Er vanskelig når noen av gravidsymptomene er like som pms.. Hadde virkelig trua på denne pp’n! Får satse på en 2024-terminbaby istedenfor da ❤️

Så kjipt :confused: Er vanskelig når noen av gravidsymptomene er like som pms.. Hadde virkelig trua på denne pp’n! Får satse på en 2024-terminbaby istedenfor da ❤️

Mht jeg har hyperemesis så føler jeg sterkere symptomer tidlig, men ble jaggu meg lurt denne gang :hilarious: :happy119

Luresymptomer denne PP:
*reagerer sterkt på lukter som parfymen til jentene, dusjsåpe og håndsåper og mannen som har brukt håndsprit:wtf: Når jeg har hyperemesis bruker jeg deo, dusjsåpe og tannkrem uten lukt(og smak), ellers kaster jeg opp av luktene. Så sterkere luktesans.

*Blødende tannkjøtt ved tannpuss:wideyed:

*kvalme, mer enn vanlig i dpo-land, såpass at jeg brekte meg i senga iforgårs kveld og trodde jeg måtte kaste opp.

* Spyttet er mer tyntflytende og munnen fylles opp hele tiden sånn som det er rett før en kaster opp, så må lissom svelge unna hele tiden:bag:

*og mye murringer, oppfylt og øm i livmoren følelse

Forstår ingenting, er lissom sånn det har vært hver gang jeg har vært gravid?!

Noterer ned dette, så jeg husker til senere pp.

Last edited:
åå! Så kjipt. Kom inn her, leste de siste dagene som en krim bok. Tenkte NÅ SITTÆRN! Men det er fortsatt litt håp igjen daa :Heartred

Hei, snille du❤️ Følger med inne i dagboken din❤️

Haha, tenkte akkurat det samme som deg, men der tok jeg feil, gitt:hilarious: Blitt så sinnsykt lurt denne gangen:wideyed: joa, men nå er jeg tom for tidligtester. Tester igjen imorgen, men er de negative så er løpet kjørt, men ikke mye håp lenger i grunn:angel5

Hei, snille du❤️ Følger med inne i dagboken din❤️

Haha, tenkte akkurat det samme som deg, men der tok jeg feil, gitt:hilarious: Blitt så sinnsykt lurt denne gangen:wideyed: joa, men nå er jeg tom for tidligtester. Tester igjen imorgen, men er de negative så er løpet kjørt, men ikke mye håp lenger i grunn:angel5
Så kjipt. At kroppen kan lure en så mye! :bag: For noe tull! Jeg hadde skikkelig troen på denne gang for deg:Heartred

Oh no, det var blenda og det :smiley-angry017 kan jo tenkast at det var ein liten kjemisk siden du har så sterke symptomer og altså. Nokre av testene var jo ganske rosa! Men alt blir jo berre spekulasjoner.
Så fint å sjå at du e ved godt mot og ser fram til våren slik:flower du er virkelig eit friskt pust her inne med dine flotte refleksjoner og måten du gir oss innsikt i livet ditt på! Setter pris på deg ❤

Oh no, det var blenda og det :smiley-angry017 kan jo tenkast at det var ein liten kjemisk siden du har så sterke symptomer og altså. Nokre av testene var jo ganske rosa! Men alt blir jo berre spekulasjoner.
Så fint å sjå at du e ved godt mot og ser fram til våren slik:flower du er virkelig eit friskt pust her inne med dine flotte refleksjoner og måten du gir oss innsikt i livet ditt på! Setter pris på deg ❤

Yup, så kjenner jeg har gitt opp håpet helt.. venter i grunn bare på mens:angelic: Blir selvsagt litt nedfor, men det går over igjen:happy119
Er så kjedelig med en prøvepause, men det må til når vi ikke ønsker barn i de siste to mnd av året. Har allerede 2 novemberbarn ifra før❤️

Tviler på det har vært en kjemisk, siden jeg ikke har hatt positive tester, men jeg vet jo ikke?!:confused005

Takk for mange fine ord❤️:sad010:greet015

å nei! Å jeg som så så tydelig strek på testen din i går. Æsj. :( men du er alltid ved så godt mot og positiv. Det er så fint å se❤️ håper du får en fin helg❤️

å nei! Å jeg som så så tydelig strek på testen din i går. Æsj. :( men du er alltid ved så godt mot og positiv. Det er så fint å se❤️ håper du får en fin helg❤️

Ja, skikkelig kjipt, men sånn er det :Heartred Vet ikke med det, blir jo litt nedfor og skuffet, men hjelper jo å se fremover:happy119

Dette var skikkelig nedtur :arghh: Ikke tatt noen fler i dag?

Tok en i sta og var negativ:confused: er så sliten om dagen, kjenner jeg. Vært sykdom konstant. Alle unga hjemme og aldri en liten pust... skulle dusje i sta og mannen skulle lempe inn mini til meg også står jeg visst med full neseblod, hadde ikke merket det engang:hilarious:

Tok en i sta og var negativ:confused: er så sliten om dagen, kjenner jeg. Vært sykdom konstant. Alle unga hjemme og aldri en liten pust... skulle dusje i sta og mannen skulle lempe inn mini til meg også står jeg visst med full neseblod, hadde ikke merket det engang:hilarious:
Så kjedelig at du har negative tester :Heartbigred Høres ikke bra ut og være så sliten med så mye sykdom. Nå er våren snart her og forhåpentligvis mindre sykdom og lysere tider. Ta vare på deg selv:Heartbigred Håper spiren sitter snart!!

Så kjedelig at du har negative tester :Heartbigred Høres ikke bra ut og være så sliten med så mye sykdom. Nå er våren snart her og forhåpentligvis mindre sykdom og lysere tider. Ta vare på deg selv:Heartbigred Håper spiren sitter snart!!

Har bare vært så mye sykdom.. faktisk helt siden august I fjor:-/ Vet det ordner seg, skal bruke våren til rekreasjon forhåpentligvis:angel5 Blir prøvepause til mai:happy: Takk det samme, kjære du❤️

Oi, da er det kanskje på tide å hvile litt ❤️❤️

Oi, da er det kanskje på tide å hvile litt ❤️❤️

Ikke så lett når alle barna er hjemme syke og vært det over lang tid, og selv vært mye syk av og på også❤️ Satser på det blir bedre etter vinterferien med forhåpentligvis friske unger :happy119 :joyful:

Back
Topp