Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gleder meg til testetyding Hvorfor prøvepause såå lenge? Håper virkelig det klaffer nå! Jeg orker ikke prøvepause
Det er det
Ah, ja! Jeg skjønner Krysser fingrene for full klaff nå!
Dagene frem til positiv test kan ikke gå fort nok Hvilke tester har du kjøpt?
Her er alt bra. Sliter bare med trøtthet, men er sykemeldt, så får nok tid til å hente meg inn
6DPO: Hatt en del murringer og stikkinger idag i livmor- og eggstokkområdet. Skal teste imorgen, men tenker jo uansett at testene er negative
Om det ikke klaffer denne PP, så blir det en 3mnds prøvepause på oss Siden jeg skal ha PKS 3 uker før termin, så blir første PP da igjen i mai
Føler meg merkelig rolig i dpo-land denne PP også Og om det ikke er spire nå, så får jeg nytt våren med hagestell og en deilig kopp kaffe i vårsolen Istedenfor å ligge å være kvalm og kaste opp konstant
Håper på strek ila de neste dagene heier litt fra sidelinja.
Veldig spent på testene dine de neste dagene! Du er det eneste som holder meg fra å klare å la være å teste selv
Og jeg skal og ha PKS 3 uker før termin faktisk!!
Gøy sammentreff!
Jeg trooor jeg er preggy, men er ikke umulig det er selvbedrag Blir spennende å se hva testene avslører se neste dagene Takk, for heiinga, søta
Så gøy at testingen er i gang! Krysser fingrene for positiv test denne gangenCD20/7DPO:
Føler meg gravid, faktisk På en eller annen måte sånn oppfylt nederst i magen og mye sånne småmurringer. Meget oppblåst, promper mye, småkvalm(vanlig for meg I dpo-land) synes jeg er mindre moody enn jeg vanligvis er i dpo-land? Kan hende det bare er innbilt svangerskap også Vel, det finner vi ut ila de neste 3 dagene Negative tester idag, men er uansett veldig tidlig Har så syyykt lyst på kake, så vurderer å bake en brunsviger idag(dansk lokal kake der jeg er ifra)
Alle er tidligtester
Vis vedlegget 398808
Vis vedlegget 398809
Blir spennende å se er jo som vanlig skimtestrek på bp staven din, men sånn pleier det vel være.
Så gøy at testingen er i gang! Krysser fingrene for positiv test denne gangen
Måtte Google kaka - den så god ut! Aldri hørt om den før Har så lyst på kake selv for tiden!
Jeg har hørt at de ikke tar pks før to uker før termin, men siden du tydeligvis får tre uker før, håper jeg egentlig at jeg kan få det også. Synes det er skummelt å vente til to uker før, når jeg selv ble født 2,5 uke for tidlig.. og jeg har jo ikke barn fra før, så jeg har ingenting å sammenligne med
Med mini på 16 mnd fikk jeg først svakt positiv test sent på kvelden 10dpo, så har håp en god stund lenger enn til 9dpo, som jeg hadde før
Blir spennende å se hva testene avslører
Du er vel 5dpo idag? Når begynner du med testingen?
Så moro du også skal ha PKS 3 uker før termin Hva er grunnen til det?
Her er det pga jeg hadde farlig tynn livmor under PKS i 2018 med 4åringen, så er større fare for ruptur av livmor. Når de åpnet meg opp så de det. Under PKS i 2021 var livmoren helt fin i tykkelsen igjen, så merkelig hvordan kroppen kan "fikse seg selv" men uansett noe de er obs på. Og hadde for mye fostervann I 2021, så magen var giga lå langt over normalen på skjemaet og da blir presset på livmoren jo ytterligere større.
Bra du ser på det sånn, dersom det ikke er noen spire inni der Blir spennende de neste dagene med testingTusen takk, håper det er en liten spire inni der men nå som det straks er vår, så føler jeg det er greit om det ikke går heller, for så har jeg så mye nnet å fokusere på mens vi har prøvepause i 3 mnd
Den kaken er knallgod, veldig søt da, men jeg liker den og minner meg om barndommen hos farmor og farfar Jaaa, er så gira på kake og sukker nå, vært sånn som gravid med jentene og cravet sukker med jentene, mens jeg cravet salte ting med guttene
De gir gjerne kun PKS 3 uker før termin, om det er en medisinsk grunn for det Med de to andre barna jeg hadde PKS med ble tatt ut 8 og 9 dager før termin.
HerligDa har jeg laget en brunsviger(dansk lokal kake der jeg er fra) til fammen
Ønsker dere alle en hyggelig Valentines day
Vis vedlegget 398839
Nam. Ser godt utDa har jeg laget en brunsviger(dansk lokal kake der jeg er fra) til fammen
Ønsker dere alle en hyggelig Valentines day
Vis vedlegget 398839