Drømmen om en til i familien♡

Gleder meg til testetyding :hilarious: Hvorfor prøvepause såå lenge? o_O Håper virkelig det klaffer nå! Jeg orker ikke prøvepause :laughing002

Gleder meg til testetyding :hilarious: Hvorfor prøvepause såå lenge? o_O Håper virkelig det klaffer nå! Jeg orker ikke prøvepause :laughing002

Haha, me too, men regner ikke med noen evt strek før 8 dpo, men moro å teste fordet om :hilarious: :excited001 :D
Fordi vi har 2 novemberbarn ifra før og ønsker ikke desembertermin eller januartermin, da jeg skal ha planlagt ks 3 uker før termin. Og får termin tidlig i en evt måned og blir da å få bebis i mnd før, om du skjønner? Så må prøve fra mai å da blir en evt termindato i februar, men bebis kommer da i januar:happy119 Siden jeg sliter med hyperemesis, så føles det helt greit å få nytt litt av våren uten konstant kvalme og oppkast.. om det ikke er spire I magen nå da:smiley-bounce022

Det er det :angelic: :hilarious:

Ah, ja! Jeg skjønner :smug: Krysser fingrene for full klaff nå!

Det er det :angelic: :hilarious:

Ah, ja! Jeg skjønner :smug: Krysser fingrene for full klaff nå!

Føler nesten på meg det har klaffet denne mnd❤️:nailbiting: Er litt småpanisk her og aner ikke hvorfor:oops::hilarious:

Hvordan går det med deg?❤️

Dagene frem til positiv test kan ikke gå fort nok :joyful: Hvilke tester har du kjøpt?

Her er alt bra. Sliter bare med trøtthet, men er sykemeldt, så får nok tid til å hente meg inn :Heartred

Dagene frem til positiv test kan ikke gå fort nok :joyful: Hvilke tester har du kjøpt?

Her er alt bra. Sliter bare med trøtthet, men er sykemeldt, så får nok tid til å hente meg inn :Heartred

nei, virkelig ikke:D . Synes luktesansen er sterkere på tross av at jeg er syk, småuggen og sånn oppfylt nederst i magen følelse:nailbiting:

Haha, nesten lettere å skrive hvilke tester jeg ikke har kjøpt:hilarious: har et helt lager med over 100 tester:smiley-ashamed005 CB tidligtester digital, CB+ tester, CB digitale med ukesindikator, make sure tidlig- og vanlig strimmeltester, BP tidligtester stav og strimmeltester.. yessda, selverklært testetøs deluxe her:happy112:laughing002

Så godt du er sykemeldt og får nok hvile og søvn, det er så viktig som gravid❤️ Så kan du ta dagene i selvvalgt tempo:Heartpink den trøttheten i graviditeten er ganske heavy:happy119

6DPO: Hatt en del murringer og stikkinger idag i livmor- og eggstokkområdet. Skal teste imorgen, men tenker jo uansett at testene er negative :hilarious:

Om det ikke klaffer denne PP, så blir det en 3mnds prøvepause på oss:happy119 Siden jeg skal ha PKS 3 uker før termin, så blir første PP da igjen i mai:binkybaby
Føler meg merkelig rolig i dpo-land denne PP også❤️ Og om det ikke er spire nå, så får jeg nytt våren med hagestell og en deilig kopp kaffe i vårsolen:flower Istedenfor å ligge å være kvalm og kaste opp konstant:puke

Veldig spent på testene dine de neste dagene! Du er det eneste som holder meg fra å klare å la være å teste selv :hilarious:

Og jeg skal og ha PKS 3 uker før termin faktisk!!:wideyed:
Gøy sammentreff!:joyful:

Håper på strek ila de neste dagene ❤️ heier litt fra sidelinja. :p

Jeg trooor jeg er preggy, men er ikke umulig det er selvbedrag:laughing021 Blir spennende å se hva testene avslører se neste dagene:nailbiting: Takk, for heiinga, søta❤️

Veldig spent på testene dine de neste dagene! Du er det eneste som holder meg fra å klare å la være å teste selv :hilarious:

Og jeg skal og ha PKS 3 uker før termin faktisk!!:wideyed:
Gøy sammentreff!:joyful:

Med mini på 16 mnd fikk jeg først svakt positiv test sent på kvelden 10dpo, så har håp en god stund lenger enn til 9dpo, som jeg hadde før:hilarious:
Blir spennende å se hva testene avslører:nailbiting:
Du er vel 5dpo idag?❤️ Når begynner du med testingen?:joyful:

Så moro du også skal ha PKS 3 uker før termin:D Hva er grunnen til det?
Her er det pga jeg hadde farlig tynn livmor under PKS i 2018 med 4åringen, så er større fare for ruptur av livmor. Når de åpnet meg opp så de det. Under PKS i 2021 var livmoren helt fin i tykkelsen igjen, så merkelig hvordan kroppen kan "fikse seg selv":wideyed: men uansett noe de er obs på. Og hadde for mye fostervann I 2021, så magen var giga:eek: lå langt over normalen på skjemaet:angelic: og da blir presset på livmoren jo ytterligere større.

CD20/7DPO:
Føler meg gravid, faktisk:angelic: På en eller annen måte sånn oppfylt nederst i magen og mye sånne småmurringer. Meget oppblåst, promper mye, småkvalm(vanlig for meg I dpo-land) synes jeg er mindre moody enn jeg vanligvis er i dpo-land? Kan hende det bare er innbilt svangerskap også:smiley-bounce022 Vel, det finner vi ut ila de neste 3 dagene:joyful: Negative tester idag, men er uansett veldig tidlig:happy119 Har så syyykt lyst på kake, så vurderer å bake en brunsviger idag(dansk lokal kake der jeg er ifra)

Alle er tidligtester
20230214_095721.jpg

Screenshot_20230214_082259_FF App.jpg

CD20/7DPO:
Føler meg gravid, faktisk:angelic: På en eller annen måte sånn oppfylt nederst i magen og mye sånne småmurringer. Meget oppblåst, promper mye, småkvalm(vanlig for meg I dpo-land) synes jeg er mindre moody enn jeg vanligvis er i dpo-land? Kan hende det bare er innbilt svangerskap også:smiley-bounce022 Vel, det finner vi ut ila de neste 3 dagene:joyful: Negative tester idag, men er uansett veldig tidlig:happy119 Har så syyykt lyst på kake, så vurderer å bake en brunsviger idag(dansk lokal kake der jeg er ifra)

Alle er tidligtester
Vis vedlegget 398808
Vis vedlegget 398809
Så gøy at testingen er i gang! :D Krysser fingrene for positiv test denne gangen:smiley-angelic001
Måtte Google kaka - den så god ut! Aldri hørt om den før :playful: Har så lyst på kake selv for tiden!

Jeg har hørt at de ikke tar pks før to uker før termin, men siden du tydeligvis får tre uker før, håper jeg egentlig at jeg kan få det også. Synes det er skummelt å vente til to uker før, når jeg selv ble født 2,5 uke for tidlig.. og jeg har jo ikke barn fra før, så jeg har ingenting å sammenligne med :p

Blir spennende å se ❤️ er jo som vanlig skimtestrek på bp staven din, men sånn pleier det vel være.

Blir det, er lissom litt enten eller denne mnd :angelic: Men kjenner meg så rolig, og om det ikke er spire nå, så er det okei det også❤️ Da ser jeg fram til våren og litt andre ting✨️ Ja, den der skyggen regner jeg som ingenting altså:hilarious:

Så gøy at testingen er i gang! :D Krysser fingrene for positiv test denne gangen:smiley-angelic001
Måtte Google kaka - den så god ut! Aldri hørt om den før :playful: Har så lyst på kake selv for tiden!

Jeg har hørt at de ikke tar pks før to uker før termin, men siden du tydeligvis får tre uker før, håper jeg egentlig at jeg kan få det også. Synes det er skummelt å vente til to uker før, når jeg selv ble født 2,5 uke for tidlig.. og jeg har jo ikke barn fra før, så jeg har ingenting å sammenligne med :p

Tusen takk, håper det er en liten spire inni der:Heartpink:smiley-angelic001 men nå som det straks er vår, så føler jeg det er greit om det ikke går heller, for så har jeg så mye nnet å fokusere på mens vi har prøvepause i 3 mnd:angel5

Den kaken er knallgod, veldig søt da, men jeg liker den og minner meg om barndommen hos farmor og farfar:Heartred Jaaa, er så gira på kake og sukker nå, vært sånn som gravid med jentene og:hilarious: cravet sukker med jentene, mens jeg cravet salte ting med guttene:D

De gir gjerne kun PKS 3 uker før termin, om det er en medisinsk grunn for det:Heartred Med de to andre barna jeg hadde PKS med ble tatt ut 8 og 9 dager før termin.

Med mini på 16 mnd fikk jeg først svakt positiv test sent på kvelden 10dpo, så har håp en god stund lenger enn til 9dpo, som jeg hadde før:hilarious:
Blir spennende å se hva testene avslører:nailbiting:
Du er vel 5dpo idag?❤️ Når begynner du med testingen?:joyful:

Så moro du også skal ha PKS 3 uker før termin:D Hva er grunnen til det?
Her er det pga jeg hadde farlig tynn livmor under PKS i 2018 med 4åringen, så er større fare for ruptur av livmor. Når de åpnet meg opp så de det. Under PKS i 2021 var livmoren helt fin i tykkelsen igjen, så merkelig hvordan kroppen kan "fikse seg selv":wideyed: men uansett noe de er obs på. Og hadde for mye fostervann I 2021, så magen var giga:eek: lå langt over normalen på skjemaet:angelic: og da blir presset på livmoren jo ytterligere større.

Blir veldig spennende dager fremover.
Føler meg gravid jeg og, men tør egentlig ikke å si det høyt.
Kjenner masse stikk og murringer i eggstokk/livmor området og det har jeg gjort de andre gangene og. Er også veldig opp og ned i humør.
Men vi får se!
5 dpo idag ja, og tar første på torsdag 7 dpo jeg og :smiley-angelic002

Oi! Hvor mange keisersnitt har du hatt til sammen?
Hos meg planlegger de 2-3 uker før fordi fødselene mine har startet tidligere.

Fødte første frøkna vaginalt to uker før termin.
Nr 2 skulle være planlagt keisersnitt 11 dager før, selv om jeg tryglet om å få PKS ends tidligere siden nr 1 ble født 2 uker før, men fikk ikke medhold.. Hadde en enorm fødselsangst fra første fødsel så var livredd for at det skulle starte av seg selv. Den fødselen startet jo selvfølgelig av seg selv 16 dager før tiden så det endte jo med akutt ks :arghh:

Med barn nr 3 fikk jeg medhold i å få PKS tidligere, da satte de opp ks 17 dager før termin og da startet ikke fødselen før det, så alt gikk etter planen og det var en veldig god opplevelse:Heartblue

I graviditeten som endte i MA nå i desember fikk jeg og beskjed om at de kom til å sette opp 2-3 uker før uansett og skulle egentlig få datoen allerede uke etter de oppdaget MA :sorry:

Tusen takk, håper det er en liten spire inni der:Heartpink:smiley-angelic001 men nå som det straks er vår, så føler jeg det er greit om det ikke går heller, for så har jeg så mye nnet å fokusere på mens vi har prøvepause i 3 mnd:angel5

Den kaken er knallgod, veldig søt da, men jeg liker den og minner meg om barndommen hos farmor og farfar:Heartred Jaaa, er så gira på kake og sukker nå, vært sånn som gravid med jentene og:hilarious: cravet sukker med jentene, mens jeg cravet salte ting med guttene:D

De gir gjerne kun PKS 3 uker før termin, om det er en medisinsk grunn for det:Heartred Med de to andre barna jeg hadde PKS med ble tatt ut 8 og 9 dager før termin.
Bra du ser på det sånn, dersom det ikke er noen spire inni der ❤️ Blir spennende de neste dagene med testing:love017

Har lest at det er en måte å "spå" om det blir jente eller gutt :hilarious: At hvis man craver søtt, venter man jente, og hvis man craver salt så er det gutt:p Gøy at det stemte på dine graviditeter! Jeg føler jeg craver mer søtt enn salt nå, og jeg håper litt på en jente, så blir spennende å se etterhvert:angelic:

Ja, jeg har jo en medisinsk grunn for pks. De har sagt de er redd livmoren kan sprekke ved rier pga arr etter operasjon av myomer. Så jeg håper det er en god nok grunn for å få det tre uker før.. :smiley-ashamed004

Back
Topp