Fant ut at vi hadde muggsopp i vinduskarmen. Nye vindu og alt, så her må det nok plukkes i stykker ting til sommern, og ordne litt... Sånt dreper jo immunforsvaret
Så ligger nok litt i DET....
Er nok noe lignende her også, men lungene er ikke påvirket. Såre bihuler, ømme lymfekjertler, trykk i huet, vondt i alle muskler og ledd (den biten er heldigvis bedre i dag, men gjør SINNSYKT vondt å f.eks gjespe. Vondt i kjeveleddet + vondt i halsen)... Verste er, jeg tok jo influensavaksinen i januar, så burde jo ikke bli så syk.. men kan jo være noe annet også, selvsagt. Har ikke tatt covid test, men hadde jo det (spy-covid ! ) i desember...
Og ja.
Zyx er visstnok NSAIDS. Leste at, mest sannsynlig gir det liten negativ effekt i små doser, i første og andre trimester (dog er man alltid forsiktig i første trimester pga frykt for fosterskader), men i tredje trimester kan NSAIDs være farlig for foster. Dog er zyx relativt små mengder og mest overfladisk virkning, og SANNSYNLIGVIS ganske trygt. Og spesielt i andre trimester... Men, jeg liker å heller være ekstra forsiktig, så.... Jeg la den på plass i skapet istedenfor.
Dessuten, datteren tok en, og mumlet at den hadde null effekt, så..
Jaja. Blir vel frisk igjen etterhvert.
God bedring til deg og dine; håper dere greier holde dere friske heretter og. Er så kjedelig med sykdom hele tiden!!