Drømmen om en til i familien♡

Takk for tips, det skal jeg huske på til senere(om det blir flere PP etter denne)❤️

Takk, har 4åringen hjemme idag også. Og er syk selv også. Slapp og ingen energi, og halsen er så sinnsykt vond. Blir bare en rolig dag sammen med de små.
Gleder meg veldig til å teste:smiley-bounce012

Veldig greit at EL er over når du er dårlig igjen, da..! Kjedelig å bli syk rett før EL så man ikke får lagt inn aksjer..

CD16/4DPO:
Hadde igår kveld feber på 39°, men ingen feber idag... ennå! Føler meg frossen i kroppen, sliten og 0 energi, småvondt i hodet og halsen er så sinnsykt vond(smerter fortsetter lissom ned i lungene):sorry: Må nok bruke astmamedisiner ikveld... Føler meg ganske dritt!

Kjenner en del murringer/ømhet nederst i magen. Og hatt ligamentstrekk i 3 dager(kan jo bare være et tilfelle også?).
Og er en del kvalm, men det er vanlig for meg i dpo-land:happy3 Første test ryker på mandag, da er jeg 7DPO:smiley-bounce012

Alle unntatt mannen er dårlige, så... blir en rolig helg. Hadde egentlig tenkt å bake langpanne foccacia med svarte/grønne oliven og masse hvitløk idag, men får se om jeg orker:angelic:
Kveldene går med til gaming på mannen på PS5(han spiller nå det nye Harry Potter spille Hogwarts legacy) og jeg glaner film på pc'en:hilarious:
Screenshot_20230210_071338_FF App.jpg

Det er sant, forhåpentligvis får du aldri bruk for den funksjonen :hello2 Håper det!

Kos deg hjemme med de små :Heartred Og masse god bedring :Heartred

Hehe, håper på det samme❤️ Men man kan jo aldri vite. Mye som skal klaffe for at det blir spire:happy119 men er jo lov å håpe:joyful:
Takk, 13åringen ringte nettopp å må hentes på skolen. Dårlig hun også.. haff!

Veldig greit at EL er over når du er dårlig igjen, da..! Kjedelig å bli syk rett før EL så man ikke får lagt inn aksjer..

Det er sant:happy119 Håper bare ikke det ødelegger mulighetene for spire, er så mye som skal klaffe og er vel ikke akkurat optimalt å være syk nå i dpo-land:-/ mem vi fikk da lagt inn aksjer... så får man i grunn ikke gjort mer:angelic:

Hehe, håper på det samme❤️ Men man kan jo aldri vite. Mye som skal klaffe for at det blir spire:happy119 men er jo lov å håpe:joyful:
Takk, 13åringen ringte nettopp å må hentes på skolen. Dårlig hun også.. haff!
Ja, ikke sant. Men plutselig sitter nestemann, så får jo bare håpe det blir denne gangen :love7

Huff, nei, så kjedelig. Er så mye sykdom som går.. ikke lett å være syk selv når resten av husholdningen er syke og :Heartred

Ja, ikke sant. Men plutselig sitter nestemann, så får jo bare håpe det blir denne gangen :love7

Huff, nei, så kjedelig. Er så mye sykdom som går.. ikke lett å være syk selv når resten av husholdningen er syke og :Heartred

Ja, jeg stresser faktisk ikke denne gang, sikkert pga mini dom kun er 16 mnd. Så det får bare ta den tiden det tar:p Er alltid spent i dpo-land, besteste tiden i hele pp, synes jeg:joyful:
Helt sykt hvor mange som er syke nå. Synes omtrent alle jeg kjenner er syke og ligger med ett eller annet enten det er covid-19, influensa, virus av et slag eller forkjølelse:sorry:
Smitten sprer seg i familien og skal godt gjøres å unngå smitte❤️

Det er sant:happy119 Håper bare ikke det ødelegger mulighetene for spire, er så mye som skal klaffe og er vel ikke akkurat optimalt å være syk nå i dpo-land:-/ mem vi fikk da lagt inn aksjer... så får man i grunn ikke gjort mer:angelic:

Det er de som sier at litt sykdom gjør det lettere for egget å feste seg fordi immunforsvaret er opptatt med annet; og vil la egget være i fred. Om det er noe sannhet i det er en annen sak, men illusjonen er fin. :p

Det er de som sier at litt sykdom gjør det lettere for egget å feste seg fordi immunforsvaret er opptatt med annet; og vil la egget være i fred. Om det er noe sannhet i det er en annen sak, men illusjonen er fin. :p

Hahah, da håper jeg jaggu meg det er noe i det :joyful: :Heartred :dance008 Sykt å tenke på at om ei uke, så vet jeg svaret:love017 Og har en god følelse... enn så lenge:hilarious:

Da står focacciaen til avkjøling før jeg kan servere, smaker så godt med kun smør på :p Denne gangen laget jeg foccaciaen med hakkede grønne/svarte oliven, soltørket tomater i olje og 9 fedd finhakket hvitløk. Dryppet over med en god sløsj olivenolje, rosmarin og flaksalt:)
Blir bare det som en enkel "middag" idag siden de fleste av oss er dårlige i formen:happy119
God helg, folkens:flower
20230210_162019.jpg

CD17/5DPO:
Er fortsatt ikke slaget og halsen er så sår:hungover: Kjenner en del murringer i magen og ut på sidene, er småkvalm av og på(vanlig for meg i dpo-land) Er såå sliten idag, men må bare holde ut tul kvelden:cool:
Screenshot_20230211_100121_FF App.jpg

Takk, søta❤️ Formen er helt elendig. Så har måtte ty til paracet:-/

Ser den.. har tydd til fribol selv. Litt lakris i den, så tar bare én, men googlet meg til at zyx var fyfy :hilarious: formen her og er ikke bra, men tror ikke paracet hjelper på det trykket i kroppen og sånt som jeg har...
Håper det funket bra for deg..!

Ser den.. har tydd til fribol selv. Litt lakris i den, så tar bare én, men googlet meg til at zyx var fyfy :hilarious: formen her og er ikke bra, men tror ikke paracet hjelper på det trykket i kroppen og sånt som jeg har...
Håper det funket bra for deg..!

Er så unødvendig med sykdom ass:-/ Yes, zyx er ikke lov som gravid eller mens man ammer! Vet ikke hva de greiene er, men føles ut som en heftig omgang influensa med en voldsom sår hals som gjør vondt ned i lungene(negativ covid-19 hurtigtest).
Ønsker deg og resten av gjengen en riktig god bedring❤️

Er så unødvendig med sykdom ass:-/ Yes, zyx er ikke lov som gravid eller mens man ammer! Vet ikke hva de greiene er, men føles ut som en heftig omgang influensa med en voldsom sår hals som gjør vondt ned i lungene(negativ covid-19 hurtigtest).
Ønsker deg og resten av gjengen en riktig god bedring❤️

Fant ut at vi hadde muggsopp i vinduskarmen. Nye vindu og alt, så her må det nok plukkes i stykker ting til sommern, og ordne litt... Sånt dreper jo immunforsvaret :rolleyes: Så ligger nok litt i DET....

Er nok noe lignende her også, men lungene er ikke påvirket. Såre bihuler, ømme lymfekjertler, trykk i huet, vondt i alle muskler og ledd (den biten er heldigvis bedre i dag, men gjør SINNSYKT vondt å f.eks gjespe. Vondt i kjeveleddet + vondt i halsen)... Verste er, jeg tok jo influensavaksinen i januar, så burde jo ikke bli så syk.. men kan jo være noe annet også, selvsagt. Har ikke tatt covid test, men hadde jo det (spy-covid ! ) i desember...

Og ja.
Zyx er visstnok NSAIDS. Leste at, mest sannsynlig gir det liten negativ effekt i små doser, i første og andre trimester (dog er man alltid forsiktig i første trimester pga frykt for fosterskader), men i tredje trimester kan NSAIDs være farlig for foster. Dog er zyx relativt små mengder og mest overfladisk virkning, og SANNSYNLIGVIS ganske trygt. Og spesielt i andre trimester... Men, jeg liker å heller være ekstra forsiktig, så.... Jeg la den på plass i skapet istedenfor.
Dessuten, datteren tok en, og mumlet at den hadde null effekt, så.. :p

Jaja. Blir vel frisk igjen etterhvert.
God bedring til deg og dine; håper dere greier holde dere friske heretter og. Er så kjedelig med sykdom hele tiden!!

Fant ut at vi hadde muggsopp i vinduskarmen. Nye vindu og alt, så her må det nok plukkes i stykker ting til sommern, og ordne litt... Sånt dreper jo immunforsvaret :rolleyes: Så ligger nok litt i DET....

Er nok noe lignende her også, men lungene er ikke påvirket. Såre bihuler, ømme lymfekjertler, trykk i huet, vondt i alle muskler og ledd (den biten er heldigvis bedre i dag, men gjør SINNSYKT vondt å f.eks gjespe. Vondt i kjeveleddet + vondt i halsen)... Verste er, jeg tok jo influensavaksinen i januar, så burde jo ikke bli så syk.. men kan jo være noe annet også, selvsagt. Har ikke tatt covid test, men hadde jo det (spy-covid ! ) i desember...

Og ja.
Zyx er visstnok NSAIDS. Leste at, mest sannsynlig gir det liten negativ effekt i små doser, i første og andre trimester (dog er man alltid forsiktig i første trimester pga frykt for fosterskader), men i tredje trimester kan NSAIDs være farlig for foster. Dog er zyx relativt små mengder og mest overfladisk virkning, og SANNSYNLIGVIS ganske trygt. Og spesielt i andre trimester... Men, jeg liker å heller være ekstra forsiktig, så.... Jeg la den på plass i skapet istedenfor.
Dessuten, datteren tok en, og mumlet at den hadde null effekt, så.. :p

Jaja. Blir vel frisk igjen etterhvert.
God bedring til deg og dine; håper dere greier holde dere friske heretter og. Er så kjedelig med sykdom hele tiden!!

Da går det nok på utluftinga i rommet- mangler det lufteventiler? Eller er de stengt? Meget viktig med utlufting. Muggsopp er noe dritt! Vask godt med klorvann. Ja, er skikkelig vondt i halsen. Gjesping og hosting er vondt. Synes den der orker ingenting energien er verst:-/

Åh, jeg synes zyx funker gull, for bedøver halsen. Men tørs ikke bruke det nå i tilfelle spire. God bedring til alle dere også❤️

Back
Topp