Lillafrosk
Firebarnsmamma♡
Tilgangsansvarlig
Assistert-jentene
Sensommerlykke 2017
Oktoberbarna 2021♡
Julilykke 2023
Blir spennende å se om noen dager, når testetøsa kommer frem
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Blir spennende å se om noen dager, når testetøsa kommer frem
Spennende!! Krysser fingrene Gleder meg til du kan begynne å teste
Ååå så deilig å være i dpo land allerede blir uansett spennende å se når ff setter kryss jeg har også troen! heia heiaTakk Blir meget spennende- har så troen Så får jeg evt bare bli skuffet om det ikke klaffet Gleder meg helt sykt til å slippe løs testetøsaOm jeg er 1 dpo idag(slik jeg mistenker) så blir det testing om kun 6 dager
Ååå så deilig å være i dpo land allerede blir uansett spennende å se når ff setter kryss jeg har også troen! heia heia
Tusen takk ❤ ser ein ende på det nå heldigvis!Jeg trodde ikke EL var SÅ nærme, og har ikke hatt mulighet for sengekos før grunnet syke barn og helg men da var det sånn det ble. Er nesten 100% sikker på at det da blir en liten, nydelig tass igjen Siden sex ble på eggløsning... Og jaaa, jeg har trua på at spiren sitter denne PP
Åneeei, har dere sykdom i heimen også Det er så kjedelig og kjipt man aldri blir friske, da det går på rundgang Håper dere blir såpass i formen at dere klarer å legge inn babyaksjer Yup, er sykt mange som ligger syke, hatt dritten i hus i over ei uke. Og det går på rundgang seff. Tar bare én dag om gangen
God bedring til dere alle
Tusen takk ❤ ser ein ende på det nå heldigvis!
Begge mine jenter er laga med sex på EL dagen
Ja kan sjå ut som du allerede er 1dpo, tenk det! Blir det testefest etter baby istedenfor EL, what a joy
Her har EL slimet allerede dukka opp, så tenke det blir EL før CD25 denna pp'en
Glede meg til å følga med på testane neste veka
Hehe, eg pleie få det 4-5 dagar før, men måtte inn å sjekka i FF nå, og sist fekk eg 11 dagar før men det var jo etter kjemisk, så mulig tull av det, så håper eg e litt meir back to normal nå så blir nok EL innen ei veka iallefall, det er håpet! Ja eg ligger nok å vipper, men starta IKM veke 9 for det er bedre å være først enn sist neida, joda, men altså eg rekne ikkje med så veldig tidlig EL liksom. Du havna jo nesten i veke 7 duSå godt dere er på bedringens vei Oooh, da er det bare å begynne å legge inn aksjer Hvor lenge før EL pleier du å få EL-slim?
Eeek, du gir meg håp Hadde vært så moro å kunne shoppe rosa igjen Ja, jeg synes også tempen gikk opp, så det kanskje jeg er i dpo-land Da hører du vel kanskje til i ikm-uke 8 også?
Hehe, eg pleie få det 4-5 dagar før, men måtte inn å sjekka i FF nå, og sist fekk eg 11 dagar før men det var jo etter kjemisk, så mulig tull av det, så håper eg e litt meir back to normal nå så blir nok EL innen ei veka iallefall, det er håpet! Ja eg ligger nok å vipper, men starta IKM veke 9 for det er bedre å være først enn sist neida, joda, men altså eg rekne ikkje med så veldig tidlig EL liksom. Du havna jo nesten i veke 7 du
Eg heie på jenta
Gleder meg til å tyde tester igjen
Spennende!!CD15 og ble ikke noe kryss idag, så da vet jeg at jeg er 2 dpo Om 5 dager ryker første test Vet jeg sannsynligvis ikke får positiv test før tidligst 8dpo, men Veldig oppblåst, ømt i den nederste delen av magen på en måte og moody
Vis vedlegget 398416
Hadde du ikke hatt så høy temp 5. hadde nok krysset kommet idag. Fasiten får du om ca 10-12 dager spennende dager fremover uansett. Håper alle er friskeCD15 og ble ikke noe kryss idag, så da vet jeg at jeg er 2 dpo Om 5 dager ryker første test Vet jeg sannsynligvis ikke får positiv test før tidligst 8dpo, men Veldig oppblåst, ømt i den nederste delen av magen på en måte og moody
Vis vedlegget 398416
Hadde du ikke hatt så høy temp 5. hadde nok krysset kommet idag. Fasiten får du om ca 10-12 dager spennende dager fremover uansett. Håper alle er friske