Drømmen om en til i familien♡

Spennende!! Krysser fingrene ❤️ Gleder meg til du kan begynne å teste :love017

Takk❤️ Blir meget spennende- har så troen :Heartpink :love7 Så får jeg evt bare bli skuffet om det ikke klaffet:hilarious: Gleder meg helt sykt til å slippe løs testetøsa:dance011Om jeg er 1 dpo idag(slik jeg mistenker) så blir det testing om kun 6 dager:D

Takk❤️ Blir meget spennende- har så troen :Heartpink :love7 Så får jeg evt bare bli skuffet om det ikke klaffet:hilarious: Gleder meg helt sykt til å slippe løs testetøsa:dance011Om jeg er 1 dpo idag(slik jeg mistenker) så blir det testing om kun 6 dager:D
Ååå så deilig å være i dpo land allerede❤️ blir uansett spennende å se når ff setter kryss❤️ jeg har også troen! ❤️ heia heia

Ååå så deilig å være i dpo land allerede❤️ blir uansett spennende å se når ff setter kryss❤️ jeg har også troen! ❤️ heia heia

Jeg tror det. Tempen gikk fra 36.12 igår til 36.35 idag, men kan hende EL først er idag også. Ser ikke det før FF setter kryss :joyful: Men har tørket opp ganske mye der nede og har lite eller ingen murringer idag:angelic: Blir deilig å få bekreftet å være i dpo-land- der jeg trives best❤️ Takk, kjære du❤️

Jeg trodde ikke EL var SÅ nærme, og har ikke hatt mulighet for sengekos før grunnet syke barn og helg :whacky011 men da var det sånn det ble. Er nesten 100% sikker på at det da blir en liten, nydelig tass igjen:dummy::Heartblue Siden sex ble på eggløsning... Og jaaa, jeg har trua på at spiren sitter denne PP:smiley-angelic001:love7:Heartpink

Åneeei, har dere sykdom i heimen også:sorry: Det er så kjedelig og kjipt man aldri blir friske, da det går på rundgang:bored: Håper dere blir såpass i formen at dere klarer å legge inn babyaksjer:angel5❤️ Yup, er sykt mange som ligger syke, hatt dritten i hus i over ei uke. Og det går på rundgang seff. Tar bare én dag om gangen:happy119
God bedring til dere alle❤️
Tusen takk ❤ ser ein ende på det nå heldigvis!

Begge mine jenter er laga med sex på EL dagen :cool14
Ja kan sjå ut som du allerede er 1dpo, tenk det! Blir det testefest etter baby istedenfor EL, what a joy:dance011

Her har EL slimet allerede dukka opp, så tenke det blir EL før CD25 denna pp'en:happy::hilarious:

Glede meg til å følga med på testane neste veka :woot:

Tusen takk ❤ ser ein ende på det nå heldigvis!

Begge mine jenter er laga med sex på EL dagen :cool14
Ja kan sjå ut som du allerede er 1dpo, tenk det! Blir det testefest etter baby istedenfor EL, what a joy:dance011

Her har EL slimet allerede dukka opp, så tenke det blir EL før CD25 denna pp'en:happy::hilarious:

Glede meg til å følga med på testane neste veka :woot:

Så godt dere er på bedringens vei❤️ Oooh, da er det bare å begynne å legge inn aksjer :smiley-bounce015 :love7 Hvor lenge før EL pleier du å få EL-slim?
Eeek, du gir meg håp:joyful: Hadde vært så moro å kunne shoppe rosa igjen:Heartpink:dummy1: Ja, jeg synes også tempen gikk opp, så det kanskje jeg er i dpo-land:joyful: Da hører du vel kanskje til i ikm-uke 8 også?:D

Dobbelpost

Så godt dere er på bedringens vei❤️ Oooh, da er det bare å begynne å legge inn aksjer :smiley-bounce015 :love7 Hvor lenge før EL pleier du å få EL-slim?
Eeek, du gir meg håp:joyful: Hadde vært så moro å kunne shoppe rosa igjen:Heartpink:dummy1: Ja, jeg synes også tempen gikk opp, så det kanskje jeg er i dpo-land:joyful: Da hører du vel kanskje til i ikm-uke 8 også?:D
Hehe, eg pleie få det 4-5 dagar før, men måtte inn å sjekka i FF nå, og sist fekk eg 11 dagar før :laughing021men det var jo etter kjemisk, så mulig tull av det, så håper eg e litt meir back to normal nå :) så blir nok EL innen ei veka iallefall, det er håpet! Ja eg ligger nok å vipper, men starta IKM veke 9 for det er bedre å være først enn sist:shy: :hilarious: neida, joda, men altså eg rekne ikkje med så veldig tidlig EL liksom. Du havna jo nesten i veke 7 du :woot:

Eg heie på jenta :blob5

Hehe, eg pleie få det 4-5 dagar før, men måtte inn å sjekka i FF nå, og sist fekk eg 11 dagar før :laughing021men det var jo etter kjemisk, så mulig tull av det, så håper eg e litt meir back to normal nå :) så blir nok EL innen ei veka iallefall, det er håpet! Ja eg ligger nok å vipper, men starta IKM veke 9 for det er bedre å være først enn sist:shy: :hilarious: neida, joda, men altså eg rekne ikkje med så veldig tidlig EL liksom. Du havna jo nesten i veke 7 du :woot:

Eg heie på jenta :blob5

Det tror jeg var krøll etter den kjemiske:sorry: da kan du jo i teorien allerede få EL om noen dager:dance011 håper tempen din stuuuper imorgen:joyful:

Hahah, jeg skjønner:hilarious: jeg blir nå i førsten av uke 8, kunne neeesten rukket uke 7:cool: takk for heiiingen, håper det funker:smiley-angelic001:dummy1::Heartpink Har allerede navnet klart om det blir ei jente:love7 verre med guttenavn:hilarious: Brukt opp alle de vi synes var fine..

CD14 og jeg tror faktisk jeg er 2 dpo allerede?:) Hatt en del murringer siden igår kveld. Det kan jeg ha både før og etter EL, så hjelper meg ikke så mye det heller:hilarious:
Litt usikker på tempen, men? Har den gått opp for lite? Temper vaginalt denne gangen:happy119
Vet at tempen min går opp mye noen ganger etter EL og andre ganger ikke så mye. Får fasiten imorgen, enten setter FF kryss eller ikke:hilarious:
Screenshot_20230208_091142_FF App.jpg

Er så spent på morgendagens temp :angel5 Kjenner litt murringer i nederst i magen på begge sider og sånn "stikking" i eggstokkområdet når jeg presser på do(sorry for TMI):angelic:

CD15 og ble ikke noe kryss idag, så da vet jeg at jeg er 2 dpo:dance008 Om 5 dager ryker første test:blob9:smiley-angelic001:Heartpink Vet jeg sannsynligvis ikke får positiv test før tidligst 8dpo, men:hilarious: Veldig oppblåst, ømt i den nederste delen av magen på en måte og moody:angel5
Screenshot_20230209_065407_FF App.jpg

CD15 og ble ikke noe kryss idag, så da vet jeg at jeg er 2 dpo:dance008 Om 5 dager ryker første test:blob9:smiley-angelic001:Heartpink Vet jeg sannsynligvis ikke får positiv test før tidligst 8dpo, men:hilarious: Veldig oppblåst, ømt i den nederste delen av magen på en måte og moody:angel5
Vis vedlegget 398416
Hadde du ikke hatt så høy temp 5. hadde nok krysset kommet idag. Fasiten får du om ca 10-12 dager :) spennende dager fremover uansett. Håper alle er friske

Hadde du ikke hatt så høy temp 5. hadde nok krysset kommet idag. Fasiten får du om ca 10-12 dager :) spennende dager fremover uansett. Håper alle er friske

Har vært syk, og må teste hver dag med ladycomp'n, så derfor så høy temperatur. Og tester for første gang vaginalt :angel5 Hadde mest murringer og el-smerter mandag, men aner ikke jeg?! Får bare gå ut ifra at FF har rett:p Jaaa, har veldig troen på at nå blir det en liten spire ut av det:love017 Så gjenstår det å se:nailbiting::joyful: Her er det dessverre sykdom i heimen ennå, så hu på 13 år er hjemme idag.
Hvordan går det med dere?❤️

Back
Topp