Drømmen om en til i familien♡

Har vært syk, og må teste hver dag med ladycomp'n, så derfor så høy temperatur. Og tester for første gang vaginalt :angel5 Hadde mest murringer og el-smerter mandag, men aner ikke jeg?! Får bare gå ut ifra at FF har rett:p Jaaa, har veldig troen på at nå blir det en liten spire ut av det:love017 Så gjenstår det å se:nailbiting::joyful: Her er det dessverre sykdom i heimen ennå, så hu på 13 år er hjemme idag.
Hvordan går det med dere?❤️

Tror du kan legge inn tempen som ugyldig i FF, da. :) Siden du var syk, og tempen var unormalt høy.

Aner ikke hvordan man gjør det? :hilarious: :think005

Tror det står "discard temp" eller noe, som du kan huke av under temperaturen (når du trykker på den aktuelle dagen.)

Har ikke FF lengre nå, men.. da vil temperaturen være registrert, men ikke telles med på en måte.

Aner ikke hvordan man gjør det? :hilarious: :think005

Tror det står "discard temp" eller noe, som du kan huke av under temperaturen (når du trykker på den aktuelle dagen.)

Har ikke FF lengre nå, men.. da vil temperaturen være registrert, men ikke telles med på en måte.

Tusen takk for hjelpen:HeartpinkDet har jeg nå gjort, men var ingen endring:hilarious: Så da mener den nok jeg er 2 dpo:D Håper på at FF setter kryss imorgen:angel5
Screenshot_20230209_092143_FF App.jpg

Nei, men da vet du i alle fall om muligheten ❤️ håper på kryss snart!!

Yup, nå vet jeg om det(tusen takk, søta) :Heartpink Jada, siden vi la inn babyaksjer mandag formiddag, så er det i grunn 0 stress. Bare fint om EL var tirsdag:joyful:

Har vært syk, og må teste hver dag med ladycomp'n, så derfor så høy temperatur. Og tester for første gang vaginalt :angel5 Hadde mest murringer og el-smerter mandag, men aner ikke jeg?! Får bare gå ut ifra at FF har rett:p Jaaa, har veldig troen på at nå blir det en liten spire ut av det:love017 Så gjenstår det å se:nailbiting::joyful: Her er det dessverre sykdom i heimen ennå, så hu på 13 år er hjemme idag.
Hvordan går det med dere?❤️
Kommer oss etter en runde norovirus. Storebror tar med seg masse rart fra bhg og deler villig med seg :laughing025 heldigvis bare en av oss voksne om gangen siden min grunnsykdom lar seg dårlig kombinere med omgangssyke og ofte krever sykehusinnleggelse. Denne gangen slapp jeg heldigvis lett unna

Var søndagens temp jeg tenkte på :) cd 11. En kjekk funksjon å kunne bruke innimellom

Ojj, der kom det jaggu meg kryss, takk for tipset. Men vet ikke om det blir juks?:hilarious: Har jo vært syk av og på i mange uker, men føler at EL var på mandag, da jeg hadde alle symptomene iallefall :think005
Screenshot_20230209_094411_FF App.jpg

Ojj, der kom det jaggu meg kryss, takk for tipset. Men vet ikke om det blir juks?:hilarious: Har jo vært syk av og på i mange uker, men føler at EL var på mandag, da jeg hadde alle symptomene iallefall :think005
Vis vedlegget 398422
Og nå er jo ff enig med deg at el var mandag, og da er du 3 dpo idag kan være flere grunner til at tempen var høyere enn vanlig på søndagen

Og nå er jo ff enig med deg at el var mandag, og da er du 3 dpo idag kan være flere grunner til at tempen var høyere enn vanlig på søndagen

Tusen takk for hjelpen:smiley-angelic003 Veldig snilt av deg❤️ Setter stor pris på det:Heartpink
Da tror jeg jaggu meg jeg bare lar den bli stående slik:D

Jeg fikk kryss nå, nå jeg discarded søndagens temp, da mente den EL var mandag, men vet ikke om det blir juks? :hilarious:
Vis vedlegget 398424

Altså.. nei. For eggløsning er jo uansett en av dagene uansett. FF er bare der for å HJELPE deg å finne den. Og FF blir usikker ved høye temperaturer. Søndagen kan jo være høy av diverse grunner ? Sykdom, urolig natt etc...
Hvis du føler på kroppen at mandag er mer riktig, så blir det jo.. rett. :)

Altså.. nei. For eggløsning er jo uansett en av dagene uansett. FF er bare der for å HJELPE deg å finne den. Og FF blir usikker ved høye temperaturer. Søndagen kan jo være høy av diverse grunner ? Sykdom, urolig natt etc...
Hvis du føler på kroppen at mandag er mer riktig, så blir det jo.. rett. :)

Jeg tror selv at eggløsning var mandag, for hadde så lite murringer eller el-smerter tirsdag, men vet jo at man ikke kun skal gå ut ifra det:angelic:Første positive el-test var mandag formiddag. Og slikt det føltes ut, så hadde jeg sterke el-smerter mandag kveld.
Haha, jeg sover urolig hver natt pga 4åringen og Ellion med en del oppvåkninger. Og vært syk av og på i flere uker, så tempen kan nok være påvirket av det. Uansett, så tror jeg at jeg lar den stå, for den høye tempen søndag har ikke noe særlig å si uansett, for vet at EL ikke var da.
Takk for hjelpen og gode råd, søta❤️

Kommer oss etter en runde norovirus. Storebror tar med seg masse rart fra bhg og deler villig med seg :laughing025 heldigvis bare en av oss voksne om gangen siden min grunnsykdom lar seg dårlig kombinere med omgangssyke og ofte krever sykehusinnleggelse. Denne gangen slapp jeg heldigvis lett unna

Sorry, så først denne nå❤️ Oh no, dere har sykdom gående I heimen dere også, ja :bag: Det er altså ikke måte på hvor mye de små blir smittet med i bhgen- som de da også drar med seg hjem og smitter de andre i heimen med også:arghh: Så godt du ikke ble alvorlig dårlig:Heartpink Det er da i det minste noe positivt oppi all sykdommen:happy119 Og spysjuka er seriøst det verste å få I hus, synes jeg:dead:

Hurra for dpo-land. Blir spennende med testingen snart :Heartred Kjedelig med mye sykdom i heimen.. Menmen, håper dere blir friske snart alle mann :)

En annen mulighet ff har er å sette krysset med override, hvis man vet at el var et annet tidspunkt enn hva ff estimerer. Kan være greit å vite om nå i småbarnstiden når tempen til tider er preget av nattevåk, sykdom og det som er :smiley-ashamed004 Mener å huske man gjør det under more - settings - detector/override settings. Måtte bruke den selv en gang, men er en stund siden.

Last edited:
Hurra for dpo-land. Blir spennende med testingen snart :Heartred Kjedelig med mye sykdom i heimen.. Menmen, håper dere blir friske snart alle mann :)

En annen mulighet ff har er å sette krysset med override, hvis man vet at el var et annet tidspunkt enn hva ff estimerer. Kan være greit å vite om nå i småbarnstiden når tempen til tider er preget av nattevåk, sykdom og det som er :smiley-ashamed004 Mener å huske man gjør det under more - settings - detector/override settings. Måtte bruke den selv en gang, men er en stund siden.

Takk for tips, det skal jeg huske på til senere(om det blir flere PP etter denne)❤️

Takk, har 4åringen hjemme idag også. Og er syk selv også. Slapp og ingen energi, og halsen er så sinnsykt vond. Blir bare en rolig dag sammen med de små.
Gleder meg veldig til å teste:smiley-bounce012

Takk for tips, det skal jeg huske på til senere(om det blir flere PP etter denne)❤️

Takk, har 4åringen hjemme idag også. Og er syk selv også. Slapp og ingen energi, og halsen er så sinnsykt vond. Blir bare en rolig dag sammen med de små.
Gleder meg veldig til å teste:smiley-bounce012
Det er sant, forhåpentligvis får du aldri bruk for den funksjonen :hello2 Håper det!

Kos deg hjemme med de små :Heartred Og masse god bedring :Heartred

Back
Topp