Drømmen om en til i familien♡

Så spennende! Opplevde noe lignende selv, da ble testene positive igjen dagen etterpå og holdt seg positive i to dager etterpå. :) Men den ble ikke sååå positiv som din. Denne var jo helt klart veldig positiv! :love017
Kjenner jeg er litt spent nå, tror kanskje jeg får positive tester igjen imorgen:happy119 Har gjerne hatt positive tester i flere dager, men I de siste 2 pp har de kun vært positive noen timer. Jeg får gjerne mega positive tester, så denne var svak positiv for min del. Og vet at om ikke testene er mega positive, så er det ikke EL på gang ennå. Har mye murringer, men det har jeg hatt i 4 dager og kan ha det en hel uke før EL.. tok en test til på utvannet urin, og ganske sterk den og:angelic:
Screenshot_20230206_131510_Premom.jpg

Så spennende! Nå nærmer dpo-land seg :love7
Ooh! Spennende! Gleder meg til dpo på dine vegne! :love7

Takk dere, så gode dere er❤️
Jeg er veldig spent, for har positive tester nå, ikke sånn mega positive som jeg pleier å ha, men de får jeg nok imorgen, men testene er jo positive, så :happy119 Så da er jeg nok i dpoland i overimorgen iallefall:smiley-bounce012

Testene er positive:smiley-bounce012 De blir nok sånn sterke slik jeg er vant til imorgen. Så da ble det endelig en kort syklus igjen:smiley-bounce022:joyful: Håper sånn det blir en liten spire nå:smiley-angelic001:Heartpink
Screenshot_20230206_180459_Premom.jpg

Ååå. Ønsker dere masse lykke til! Håper også spiren sitter denne gang ❤️❤️ blir spennende med dpo land!! :-D

Tuuusen takk❤️ JAAAH, nå håper jeg virkelig spiren sitter :Heartpink:smiley-angelic001Gleder meg til å kjenne etter symptomer i dpo-land:smiley-bounce015

Spent på hvor lenge testene er positive denne gang?:joyful:
Screenshot_20230206_185746_Premom.jpg

Sitter å drømmer meg bort allerede:love017 Håper sånn det blir en liten terminspire ut av denne PP:smiley-angelic001:Heartpink hvertfall med i gamet denne mnd, da vi har hatt sex (kanskje litt for) nærme EL:smiley-ashamed005:Heartred

Hihi så fint å ha noe å drømme om!!
Jeg kjenner meg igjen. Å vanskelig å tenke på andre ting :p hihi.
Håååper på spire ❤️❤️

Det er jo det- og er vel den desidert største drømmen å ha også!?:love7 Hvertfall min største drøm:Heartpink Det blir veldig altoppslukende når man er prøver:whacky011 jaaa, kjenner jeg har et skikkelig stort håp for denne PP:Heartpink:smiley-angelic001

Fortsatt positive tester på utvannet urin:happy119
Screenshot_20230206_224407_Premom.jpg

Åååh, heldigen!!:gen014 deilig med tidlig EL når ein faktisk har fått lagt inn aksjer og :dance011dette MÅ jo bli baby av, og fremdeles like gode sjanser for å få jente :cool14

Her har me hatt influensa i snart 2 veker i hus, så eg har ikkje drukket salviete i håp om å rekka å få mulighet til aksjer i det minste denne PP, sist kom jo sjukdommen og satte ein stoppe og det har jo aldri tatt slutt. Trur halva Norge ligge strak om dagane :hilarious:

Åååh, heldigen!!:gen014 deilig med tidlig EL når ein faktisk har fått lagt inn aksjer og :dance011dette MÅ jo bli baby av, og fremdeles like gode sjanser for å få jente :cool14

Her har me hatt influensa i snart 2 veker i hus, så eg har ikkje drukket salviete i håp om å rekka å få mulighet til aksjer i det minste denne PP, sist kom jo sjukdommen og satte ein stoppe og det har jo aldri tatt slutt. Trur halva Norge ligge strak om dagane :hilarious:

Jeg trodde ikke EL var SÅ nærme, og har ikke hatt mulighet for sengekos før grunnet syke barn og helg :whacky011 men da var det sånn det ble. Er nesten 100% sikker på at det da blir en liten, nydelig tass igjen:dummy::Heartblue Siden sex ble på eggløsning... Og jaaa, jeg har trua på at spiren sitter denne PP:smiley-angelic001:love7:Heartpink

Åneeei, har dere sykdom i heimen også:sorry: Det er så kjedelig og kjipt man aldri blir friske, da det går på rundgang:bored: Håper dere blir såpass i formen at dere klarer å legge inn babyaksjer:angel5❤️ Yup, er sykt mange som ligger syke, hatt dritten i hus i over ei uke. Og det går på rundgang seff. Tar bare én dag om gangen:happy119
God bedring til dere alle❤️

CD13 og vet ikke om EL var igår eller idag?! Tror kanskje tempen gikk opp for lite til at EL var igår?:think005 Uansett, testene er fortsatt positive og idag gikk CB-monitoren på maks:smiley-bounce012
Siden vi tydeligvis hadde sex på eggløsning eller meget nærme, så tror jeg det blir en gutt igjen:Heartblue:love7:knegg: Jeg kommer til å bli like glad for en liten, deilig tass igjen som ei jente, men kjedelig om jeg ikke kan shoppe rosa:hilarious: Jeg blir veldig overrasket OM jeg ikke blir gravid i denne PP:angel4 Har så troen på at nå gikk det❤️
Screenshot_20230207_085049_FF App.jpg
20230207_074556.jpg
Screenshot_20230207_100122_Premom.jpg

Merkelig... lurer på om EL var igår? :think005 Har absolutt ingen murringer eller noe?! Spent på når FF setter kryss:flower

Back
Topp