mamat2prinsesser&4prinser
Forumet er livet
VIP
September 2012
Novemberlykke 2018
Oktoberbarna 2021♡
Novemberfnuggene 2023
✨️Julestjernene2023✨️
Fascinerende at den kan finne økning i østrogen også! Har du brukt den lenge? Vet du hvordan den er sammenlignet med CB lilla EL-tester? Vet man kan få blinkende smilefjes leeenge på de. Men det er sikkert forskjell fra person til person, og fra gang til gang også? Har vurdert de lilla neste gang, for det er fryktelig demotiverende med svake tester lenge med lang syklus. Men noen ganger glimter jo kroppen til med en kort syklus også, så man må jo teste. Tupisk at den kommer nåR hele flokken er syk da! Håper dere kommer over kneika fort!
Har brukt den av og på siden jeg kjøpte den i 2015 Det er på en måte det samme ja, for den eggløsningtesten finner også østrogenøkning og LH-økning Den kan vise høy i mange dager, har før vist høy i over 10 dager, men det er jo da pga kroppen min ikke fikk LH-stigning før den gjorde. Har ustabile sykluser, med både korte- og lange sykluser. Så vet aldri når EL kommer Yes, man må jo teste for å se om når den faktisk kommer. Har gjerne mye elsmerter i tillegg, men de kan jeg ha en hel uke før EL, så må teste for å sikre seg når EL faktisk er Takk for det, satser på at EL ikke er før til uka