Drømmen om en til i familien♡

CD4 og fossblør ennå:wideyed: Blødd mye og hatt ekstremt med smerter denne gangen- lurer på om det har noe med SA'n å gjøre? :think005
Første mens etter vi mistet lille❤️:sad010Kjenner fortsatt på sorgfølelsen over den lille og det som ikke ble:Heartred:(
Temper vaginalt og synes fortsatt tempen går hit og dit:hilarious: uansett moro å prøve det og:smiley-bounce012
Screenshot_20230129_115835_FF App.jpg

Last edited:
CD4 og fossblør ennå:wideyed: Blødd mye og hatt ekstremt med smerter denne gangen- lurer på om det har noe med SA'n å gjøre? :think005
Første mens etter vi mistet lille❤️:sad010Kjenner fortsatt på sorgfølelsen over den lille og det som ikke ble:Heartred:(
Temper vaginalt og synes fortsatt tempen går hit og dit:hilarious: uansett moro å prøve det og:smiley-bounce012
Vis vedlegget 397785
Det tok noen sykluser for meg før det var som det skulle etter MA’en. Er sikkert litt kluss med hormonene.. Krysser fingrene for at du blir gravid denne pp’n ❤️

Det tok noen sykluser for meg før det var som det skulle etter MA’en. Er sikkert litt kluss med hormonene.. Krysser fingrene for at du blir gravid denne pp’n ❤️

Må være noe slikt. Er vant til å blø mye, men det fortsatte og fortsatte. Tar nå 100 mg med jerntilskudd mot jernanemi igjen, så satser vi på det gjør susen. Takk, snille du❤️ Håper sånn :Heartpink :smiley-angelic001

Sender deg en klem og en håndfull babystøv :Heartred
Skjønner at du kjenner på det, det er vanskelig når sånt skjer:Heartred

Takk❤️ Er tungt å miste, og dem påminnelse om hva som skulle vært, men som ikke ble sånn når TR kommer er brutal noen ganger:-/

CD6 og spotter litt kun, så snart ferdig med mensen:smiley-bounce012 Forhåpentligvis ferdig med mensen på en goood stund:joyful: Drikker Salvie-te morgen og kveld, skal snart starte opp med grapefruktekstrakt-dråper og Solvispect også:) Sykdom igjen. Mini smittet meg og det er sår hals, snørr, svimmel, diaré, kvalme av og på. Får alt mulig rusk bhge og barneskole. Mannen er og smittet og nå klager 10åringen over vond hals. Jadda:shifty: Føler vi støtt har vært syke siden august. Vel, vel. Håper det er bortevekk til EL:angelic: Har liten tro på kort syklus, så tenker EL er rundt CD18. Gleder meg til jeg er i dpoland og kan kjenner etter symptomer:smiley-bounce015 Denne mnd skal det gå:smiley-angelic001:Heartpink:smiley-angelic001:Heartpink
Screenshot_20230131_065840_FF App.jpg

CD7 og er sykdom i heimen. Flere unger hjemme. Jeg selv flyr på do med mageknip og tisser bokstavelig talt nr2:bag:Fy søren,så sår man blir i stumpen etter ørten turer på do der det er ren syre:shy: djeeez, nå håper jeg altså på noen uker uten sykdom snart:angelic:
Ikke noe nytt å komme med ellers. Drikker Salvie-te morgen og kveld, og Grapefruktekstrakt-dråper med litt saft 3 ganger daglig. Begynner først med Solvispect fra CD12 av eller noe.. regner ikke med EL før tidligt CD17 uansett, så:hilarious:
Screenshot_20230201_123802_FF App.jpg

CD7 og er sykdom i heimen. Flere unger hjemme. Jeg selv flyr på do med mageknip og tisser bokstavelig talt nr2:bag:Fy søren,så sår man blir i stumpen etter ørten turer på do der det er ren syre:shy: djeeez, nå håper jeg altså på noen uker uten sykdom snart:angelic:
Ikke noe nytt å komme med ellers. Drikker Salvie-te morgen og kveld, og Grapefruktekstrakt-dråper med litt saft 3 ganger daglig. Begynner først med Solvispect fra CD12 av eller noe.. regner ikke med EL før tidligt CD17 uansett, så:hilarious:
Vis vedlegget 397996
Huff, kjedelig med sykdom, god bedring!

Håper EL kommer litt tidligere denne gang! Venting er så kjedelig...

Lov å håpe, tenker jeg :hilarious: Yup, trives bedre i dpo-land, for da er ventinga ikke like lang, eller føles ikke slik iallefall:p

Huff, kjedelig med sykdom, god bedring!

Er så lei av all sykdom i heimen støtt, men får bare godta at sånn er det akkurat nå, satser på vi snart er friske igjen alle mann:angelic:

CD8 og er nok 9 dager igjen til EL, men er syk og syke barn hjemme, så bare fint at EL ikke er akkurat nå:p Har 2 syke barn hjemme. Ellers ikke mye nytt å komme med, begynner å teste etter EL med CB-monitoren imorgen:)
Screenshot_20230202_101148_FF App.jpg

CD9 og testingen etter EL er igang: Monitoren gikk rett på høy idag:wideyed:Forrige PP viste den først høy på CD13 og hadde da 5 dager med høy før den gikk på maks. Så nå blir det kanskje en kort syklus denne gang, nå som det er sykdom i heimen og helg med alle unga hjemme:hilarious: I give up ass:p Det som skjer, det skjer. Så får vi se om vi får lagt inn babyaksjer ikveld:angelic:
20230203_081730.jpg
20230203_082243.jpg
Screenshot_20230203_091103_FF App.jpg

Fascinerende at den kan finne økning i østrogen også! Har du brukt den lenge? Vet du hvordan den er sammenlignet med CB lilla EL-tester? Vet man kan få blinkende smilefjes leeenge på de. Men det er sikkert forskjell fra person til person, og fra gang til gang også? Har vurdert de lilla neste gang, for det er fryktelig demotiverende med svake tester lenge med lang syklus. Men noen ganger glimter jo kroppen til med en kort syklus også, så man må jo teste. :laughing002 Tupisk at den kommer nåR hele flokken er syk da! Håper dere kommer over kneika fort! :Heartred

Back
Topp