Drømmen om en til i familien♡

CD29/13DPO:
Testene er negative og tempen er endelig på vei ned. Håper på mens imorgen, men vet det kan gå helt til 15, 16 eller 17 dpo før den kommer og :bag:
20230122_092744.jpg

Screenshot_20230122_093033_FF App.jpg

Screenshot_20230122_093102_FF App.jpg

CD30/14DPO:
Nå VIL jeg ha mens:bored: Fader altså. Så lei venting:shifty:
Screenshot_20230123_083755_FF App.jpg
Screenshot_20230123_094052_FF App.jpg
20230123_093548.jpg

CD31/15DPO:
Jeg ønsker at mens setter igang, så jeg kan komme igang med en ny pp :hilarious: :bored: :happy119 tempen vil lissom ikke samarbeide:hilarious:
Screenshot_20230124_072227_FF App.jpg

Screenshot_20230124_072221_FF App.jpg

Men tr er forventet i dag? Noen ganger har tempen droppet etter blødning hos meg.

Forventet igår. Tempen min pleier å synke i dagene før mens eller samme dag. Uansett, håper tanta får rompa i gir:smiley-bounce022 Grønne og blå tempkurve er graviditeten med E og SA i desember. Den lilla er vanlig pp uten spire, da mens 14 dpo.

Forventet igår. Tempen min pleier å synke i dagene før mens eller samme dag. Uansett, håper tanta får rompa i gir:smiley-bounce022 Grønne og blå tempkurve er graviditeten med E og SA i desember. Den lilla er vanlig pp uten spire, da mens 14 dpo.

Rart, men kanskje kroppen bare tuller litt etter SA.

Rart, men kanskje kroppen bare tuller litt etter SA.

Det er godt mulig❤️ Vet jeg kan gå helt til 17 dpo før mens kommer, men er noen år siden sist det skjedde. Mulig det bare er sånn denne syklusen:angelic:

Aaah, skjønner såå godt at du blir sprø av å vente på mensen og ny PP når testene er negative! :arghh: Er så kjedelig å bare veeente på den kjedelig mensen, men det er jo veldig positivt at du har en så fin kurve og en kropp som tydeligvis er rågod på å produsere progesteron etter eggløsning da! Det er jo supert!:happy093. Tempen min pleier å sakte krabbe nedover fra allerede 10dpo, og skulle gjerne hatt en sånn høy og fiiiin kurve som deg!

Den her ventinga på tr etter negativ test……….. det er den VERSTE ventinga jeg vet om :hilarious: Håper hu kommer snart!

Haha, i know :hilarious: Såå lei ventinga på TR. Venter jo fra 11 dpo, så venta i 5 dager nå:bag: Fortsatt ingen tegn til TR! Kommer vel ila de neste dagene:p

Kjedelig å vente på tr da!! Prøve å hoppe i høyet for å irritere livmor litt, til å komme i gang? :p

Hehe, har vurdert det, men er blitt smitta av E og føler meg skikkelig dårlig idag! Uvel og sår hals...

Aaah, skjønner såå godt at du blir sprø av å vente på mensen og ny PP når testene er negative! :arghh: Er så kjedelig å bare veeente på den kjedelig mensen, men det er jo veldig positivt at du har en så fin kurve og en kropp som tydeligvis er rågod på å produsere progesteron etter eggløsning da! Det er jo supert!:happy093. Tempen min pleier å sakte krabbe nedover fra allerede 10dpo, og skulle gjerne hatt en sånn høy og fiiiin kurve som deg!

Joa, forsåvidt fint det, men bare så lei av lange sykluser. EL på alt mellom CD13-CD24 også først mens alt mellom 14-17 dpo. Såå lei den lange ventinga.. men satser på at den neste PP blir den siste noensinne❤️:smiley-bounce022

Back
Topp