Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tempen din holder seg veldig høy og fin da!CD29/12DPO:
Smertene har heldigvis gitt seg, er nå kun veldig oppblåst og promper MYEVenter på at tanta skal sette igang, så jeg kan begynne på en ny PP Må nok vente noen dager, men... Tempen dropper nok imorgen.
Nå skal jeg sette igang med baking
God helg, folkens
Vis vedlegget 397198
Vis vedlegget 397199
Vis vedlegget 397200
Noe spennende den tempen der, da
Tempen din holder seg veldig høy og fin da!
Jeg gir ikke opp håpet før du får tr
Men tr er forventet i dag? Noen ganger har tempen droppet etter blødning hos meg.
Forventet igår. Tempen min pleier å synke i dagene før mens eller samme dag. Uansett, håper tanta får rompa i gir Grønne og blå tempkurve er graviditeten med E og SA i desember. Den lilla er vanlig pp uten spire, da mens 14 dpo.
Rart, men kanskje kroppen bare tuller litt etter SA.
CD33/16DPO: Da håper jeg snart TR kommer, lei av ventinga Tempen droppet idag, så det lover godt
Vis vedlegget 397559Vis vedlegget 397560
Den her ventinga på tr etter negativ test……….. det er den VERSTE ventinga jeg vet om Håper hu kommer snart!
Kjedelig å vente på tr da!! Prøve å hoppe i høyet for å irritere livmor litt, til å komme i gang?
Hehe, har vurdert det, men er blitt smitta av E og føler meg skikkelig dårlig idag! Uvel og sår hals...
Aaah, skjønner såå godt at du blir sprø av å vente på mensen og ny PP når testene er negative! Er så kjedelig å bare veeente på den kjedelig mensen, men det er jo veldig positivt at du har en så fin kurve og en kropp som tydeligvis er rågod på å produsere progesteron etter eggløsning da! Det er jo supert! Tempen min pleier å sakte krabbe nedover fra allerede 10dpo, og skulle gjerne hatt en sånn høy og fiiiin kurve som deg!
Æsj :/