Drømmen om en til i familien♡

Skjønner ikke at det skal gå an å få så sterke tullestreker! Det er så urettferdig!
Sender trøsteklem, også krysser vi fingra for neste pp :Heartred

Får de drittstrekene i hver jævla PP og er SÅ leeeei:arghh: forstår ikke hvorfor?:think005 jeg er nå klar for neste PP:dance011 Har bestilt en MASSE tester. 40 eggløsningsmerter fra babyplan, og 60 g-tester fra babyplan og Make Sure ig nye testpinner til CBA-MONITOREN:smiley-bounce012

Ser ikke noe særlig på disse :( Jeg har mer trua på kjemisk enn skyggestreker. Eller at bare urinen ikke var god nok nå, og at testene senere i dag eller i morgen vil vise babystrek. Tempen din er godt over coverline. Håpet er ikke ute, men jeg forstår deg så godt :Heartred Klem til deg :Heartred

Nei, er ingenting på de:hilarious: Jeg er ved godt mot, altså:joyful: Har allerede bestilt inn nye tester til neste PP(40 el-tester fra BP, 30 tidligtester fra BP, 30 tester fra MS og teststaver til CBA-MONITOREN) og Salvie-teen står klar til bruk i skapet:smiley-bounce012Har lite tro på kjemisk, for når jeg har hatt kjemisk er testene blitt hurtig sterke og fiiine, før de har begynt å gått nedover rundt IKM.. Får sånne møkkastreker i hver eneste PP:think005 Joa, tempen ligger greit, men tempen går gjerne videre nedover fra idag av til mens kommer. Har så sterke mensenssmerter, oppblåst og kvalm- typiske symptomer for meg når jeg skal ha mens:angel5 Kaaaan være graviditet også:hilarious: Vi får se. Er i grunn klar for å sette igang med en ny PP:dance008

Får de drittstrekene i hver jævla PP og er SÅ leeeei:arghh: forstår ikke hvorfor?:think005 jeg er nå klar for neste PP:dance011 Har bestilt en MASSE tester. 40 eggløsningsmerter fra babyplan, og 60 g-tester fra babyplan og Make Sure ig nye testpinner til CBA-MONITOREN:smiley-bounce012
Skjønner jeg godt!! Er utrolig irriterende :arghh:

Woohoo! Da er du snart klar for alt! Krysser fingre for gullegg:Heartred

CD27/10DPO:
Jeg er kvalm av og på, hatt store menssmerter siden igår kveld og føler meg ikke gravid. Tempen gikk ned idag... Så var igjen en PP med sånne drittlurestreker :bored: :arghh::bag: Blir like skuffet hver gang det skjer:(
De to øverste testene med 4 stk er tidligere 10mlu, de to under er 25mlu.
Overlay: den grønne er fra jeg ble gravid med E på 15 mnd,den blå er fra SA i desember, den lilla er fra en PP uten spire i oktober.
Vis vedlegget 397067
Vis vedlegget 397068Vis vedlegget 397069Vis vedlegget 397070
Kan hende du får sånne skygger fordi du muligens har litt hcg i urinen? Ikke-gravide kan jo ha opptil 5mlu.. men jeg hååååper det er en begynnende babystrek som bare er litt treg ❤️ Håpet er ikke ute ennå selv om du har en dag med et lite tempdipp ❤️ Bare se på min temp - bare så vist over coverline store deler av dpo-land :laughing002 Din er jo fortsatt veldig høy og fin!:love017

Vedlegg

• 0EB9A6BC-4BD2-4075-84E4-1CBAAB51A0F7.jpeg
    0EB9A6BC-4BD2-4075-84E4-1CBAAB51A0F7.jpeg
    604,5 KB · Visninger: 43
Skjønner jeg godt!! Er utrolig irriterende :arghh:

Woohoo! Da er du snart klar for alt! Krysser fingre for gullegg:Heartred

Meget irriterende, håper jeg slipper det i neste PP og at testene viser ordentlige babystreker :smiley-angelic001 :Heartpink :love017 Jeeeij, ser fram til at mensen kommer ila de neste 4 dagene:happy119

Kan hende du får sånne skygger fordi du muligens har litt hcg i urinen? Ikke-gravide kan jo ha opptil 5mlu.. men jeg hååååper det er en begynnende babystrek som bare er litt treg ❤️ Håpet er ikke ute ennå selv om du har en dag med et lite tempdipp ❤️ Bare se på min temp - bare så vist over coverline store deler av dpo-land :laughing002 Din er jo fortsatt veldig høy og fin!:love017

Nja, da skulle jeg fått se samme strekene på tidligstavtestene også, og det gjør jeg ikke! Vet at det går ann å teste positivt senere, men tviler dessverre. Tok en test til i sta, og den var helt negativ:-/ Takk for håpingen❤️ Ja, tempen ligger fint ennå, men den går gjerne nedover, men får se imorgen. Kan hende den først går ned dagen jeg får mens også, opplevd det før også:)

Helt negativ, så nå venter jeg på TR :happy119
Jeg er klar og ønsker bare å sette igang med en ny PP:dance008
20230119_185802.jpg

Huff, var ikke sånn det skulle gå :(

Denne gangen så var det tydeligvis det:hilarious::p Jeg er heldigvis ikke så nedfor denne gang. Gleder meg bare veldig til å sette igang med en ny PP:smiley-bounce012:dance008 Så da håper jeg på en oktoberbebis istedetfor:Heartpink:smiley-angelic001Termin blir evt tidlig nov, men blir PKS 3 uker før termin, og dermed en liten oktoberskatt:love017 Har mensenmurringer foran i magen og i korsryggen, craver søtt og venter bare på at TR skal sette igang:happy119

CD28/11DPO:
Har så vondt i magen, og håper nå at tanta kan sette igang, så jeg ikke har vondt "uten grunn":p kan få de dumme smertene 4 dager før mens, og nå har de holdt på i 2-3 dager allerede... Jeg har heldigvis paralgin forte som jeg  kan ta om jeg trenger, men er ikke glad i den "rusen" de gir og de tar kun smertetoppene. Nå ønsker jeg bare å komme igang med en ny PP og nye muligheter:dance008 Regner med tempen går ned imorgen og videre nedover. Negative tester. Babyplan tidlig stavtest og makesure vanlig strimmel.
Ønsker dere alle en riktig godt helg❤️
Screenshot_20230120_095242_FF App.jpg
Screenshot_20230120_095333_FF App.jpg
20230120_090247.jpg

Kjedelig med så sterke smerter da.. o_O
Får satse på at du slipper neste mnd..!

Smertene har heldigvis gitt seg, nå er jeg bare oppblåst og prompete:hilarious: Venter bare på mens❤️ Satser på to streker neste mnd:smiley-angelic001:Heartpink

Hvordan går det? ❤️

Søt du er som spør❤️ Går greit, bare kjipt å gå å vente på at tanta skal sette igang.. er utålmodig:hilarious: Smertene har heldigvis gitt seg, og bare veldig oppblåst og promper MYE- sånn er det alltid før mens. Enten med eller uten smerter, som regel med smerter.

CD29/12DPO:
Smertene har heldigvis gitt seg, er nå kun veldig oppblåst og promper MYE:hilarious:Venter på at tanta skal sette igang, så jeg kan begynne på en ny PP:happy119 Må nok vente noen dager, men... Tempen dropper nok imorgen.
Nå skal jeg sette igang med baking:joyful:

God helg, folkens:flower

20230121_105251.jpg

Screenshot_20230121_111154_FF App.jpg

Screenshot_20230121_111140_FF App.jpg

Last edited:
Back
Topp