Drømmen om en til i familien♡

En skygge til...
20230118_123813.jpg

Aldri opplevd! Du er jo maks uheldig. Men jeg tror det er babystrek. Bare vent du ;)

Håper sånn du har rett :Heartpink :smiley-angelic001 Nei, er helt sant. Har fått sånne streker i flere pp uten å være gravid:sorry:

Kan jo ikke få såå sterke skygger uten at det er noe?? På flere tester?! Spent på morgendagens nå!!

Er jo akkurat det som irriterer meg, for blir så forferdelig skuffet når det skjer:sorry: Imorgen ryker den siste tidlig strimmeltesten min:joyful:

CD27/10DPO:
Jeg er kvalm av og på, hatt store menssmerter siden igår kveld og føler meg ikke gravid. Tempen gikk ned idag... Så var igjen en PP med sånne drittlurestreker :bored: :arghh::bag: Blir like skuffet hver gang det skjer:(
De to øverste testene med 4 stk er tidligere 10mlu, de to under er 25mlu.
Overlay: den grønne er fra jeg ble gravid med E på 15 mnd,den blå er fra SA i desember, den lilla er fra en PP uten spire i oktober.
20230119_065743.jpg

20230119_084303.jpg
Screenshot_20230119_063405_FF App.jpg
Screenshot_20230119_063940_FF App.jpg

Last edited:
Ser ikke noe særlig på disse :( Jeg har mer trua på kjemisk enn skyggestreker. Eller at bare urinen ikke var god nok nå, og at testene senere i dag eller i morgen vil vise babystrek. Tempen din er godt over coverline. Håpet er ikke ute, men jeg forstår deg så godt :Heartred Klem til deg :Heartred

Back
Topp