Drømmen om den første ❤️ (gravid)

CD 27
Oi, plutselig lenge siden oppdatering her jo!
Har tatt skikkelig påskeferie og litt ferie fra prøvebobla også. Vi har hatt en måned der vi har prøvd å roe ned, ikke prøvd like "intenst" og heller tenkt skjer det nå så er det kjempe bra, men om ikke så er det helt greit at det ikke blir desember-barn og da har jeg stor tro på at det kommer et 2025-barn til oss :Heartpink Jeg tok letrozol denne mnd og var skikkelig øm i livmor/eggstokkområdet søndag 24. mars så mistenker sterkt EL rundt da. Kjæresten var bortreist den helgen, men vi koste oss torsdagen før han reiste samt søndagen og mandagen etter han var kommet hjem, så muligheter er det jo. Har ikke styra med EL-tester eller noe denne mnd, bare kosa oss etter lyst og behov - trengte roe hodet litt etter forrige måned så jeg ikke stresser på meg utbrenthet her :bag:

En annen kjempe god og positiv nyhet er at jeg er blitt FORLOVET i påsken, hihi :Heartpink:Heartpink endelig fikk han fingen ut etter snart 7 år sammen :knegg: Ringen er levert til størrelsetilpasning (det var nødvendig med de pølsefingrene mine :hilarious:) og jeg får den nok tilbake neste uke! Wææ, som jeg gleder meg!!! Eneste som vet nå er svigermor (og dere da :cool:) og det var kun fordi hun var hos oss i påsken og vi tenkte det var hyggelig å si det face to face, noe det var for hun ble veldig rørt og gråt av glede på våre vegne :Heartpink resten får vite det når jeg har ringen på plass :cool: Ringen var helt perfekt med gult gullbånd og en hvit diament, klassisk, enkel og akkurat helt perfekt :Heartpink tror ikke helt på at det er sant enda, men gleder meg veeeeldig til bryllupsplanlegging :love2 skal bli godt å ha noe annet å legge fokus på enn bare babymaking :knegg:

Håper alle har hatt en fin påske :love2
Åå gratulerer så mye med forlovelse! Så utrolig stas :love017 :Heartred
 
CD 27
Oi, plutselig lenge siden oppdatering her jo!
Har tatt skikkelig påskeferie og litt ferie fra prøvebobla også. Vi har hatt en måned der vi har prøvd å roe ned, ikke prøvd like "intenst" og heller tenkt skjer det nå så er det kjempe bra, men om ikke så er det helt greit at det ikke blir desember-barn og da har jeg stor tro på at det kommer et 2025-barn til oss :Heartpink Jeg tok letrozol denne mnd og var skikkelig øm i livmor/eggstokkområdet søndag 24. mars så mistenker sterkt EL rundt da. Kjæresten var bortreist den helgen, men vi koste oss torsdagen før han reiste samt søndagen og mandagen etter han var kommet hjem, så muligheter er det jo. Har ikke styra med EL-tester eller noe denne mnd, bare kosa oss etter lyst og behov - trengte roe hodet litt etter forrige måned så jeg ikke stresser på meg utbrenthet her :bag:

En annen kjempe god og positiv nyhet er at jeg er blitt FORLOVET i påsken, hihi :Heartpink:Heartpink endelig fikk han fingen ut etter snart 7 år sammen :knegg: Ringen er levert til størrelsetilpasning (det var nødvendig med de pølsefingrene mine :hilarious:) og jeg får den nok tilbake neste uke! Wææ, som jeg gleder meg!!! Eneste som vet nå er svigermor (og dere da :cool:) og det var kun fordi hun var hos oss i påsken og vi tenkte det var hyggelig å si det face to face, noe det var for hun ble veldig rørt og gråt av glede på våre vegne :Heartpink resten får vite det når jeg har ringen på plass :cool: Ringen var helt perfekt med gult gullbånd og en hvit diament, klassisk, enkel og akkurat helt perfekt :Heartpink tror ikke helt på at det er sant enda, men gleder meg veeeeldig til bryllupsplanlegging :love2 skal bli godt å ha noe annet å legge fokus på enn bare babymaking :knegg:

Håper alle har hatt en fin påske :love2
Gratulerer så mye med forlovelsen!!

Håper virkelig spira sitter for deg snart!
 
CD 27
Oi, plutselig lenge siden oppdatering her jo!
Har tatt skikkelig påskeferie og litt ferie fra prøvebobla også. Vi har hatt en måned der vi har prøvd å roe ned, ikke prøvd like "intenst" og heller tenkt skjer det nå så er det kjempe bra, men om ikke så er det helt greit at det ikke blir desember-barn og da har jeg stor tro på at det kommer et 2025-barn til oss :Heartpink Jeg tok letrozol denne mnd og var skikkelig øm i livmor/eggstokkområdet søndag 24. mars så mistenker sterkt EL rundt da. Kjæresten var bortreist den helgen, men vi koste oss torsdagen før han reiste samt søndagen og mandagen etter han var kommet hjem, så muligheter er det jo. Har ikke styra med EL-tester eller noe denne mnd, bare kosa oss etter lyst og behov - trengte roe hodet litt etter forrige måned så jeg ikke stresser på meg utbrenthet her :bag:

En annen kjempe god og positiv nyhet er at jeg er blitt FORLOVET i påsken, hihi :Heartpink:Heartpink endelig fikk han fingen ut etter snart 7 år sammen :knegg: Ringen er levert til størrelsetilpasning (det var nødvendig med de pølsefingrene mine :hilarious:) og jeg får den nok tilbake neste uke! Wææ, som jeg gleder meg!!! Eneste som vet nå er svigermor (og dere da :cool:) og det var kun fordi hun var hos oss i påsken og vi tenkte det var hyggelig å si det face to face, noe det var for hun ble veldig rørt og gråt av glede på våre vegne :Heartpink resten får vite det når jeg har ringen på plass :cool: Ringen var helt perfekt med gult gullbånd og en hvit diament, klassisk, enkel og akkurat helt perfekt :Heartpink tror ikke helt på at det er sant enda, men gleder meg veeeeldig til bryllupsplanlegging :love2 skal bli godt å ha noe annet å legge fokus på enn bare babymaking :knegg:

Håper alle har hatt en fin påske :love2
Herregud så fantastisk! :Heartred Både at dere har klart å slappe litt av fra prøve-styret, men og med forlovelse! Gratulerer så mye:Heartred
 
PP5
Litt dårlig med oppdateringer her - prøver å ikke være for mye på forum og ta det så rolig som mulig i prøvinga, da jeg har lett for å hyperfiksere og stresse med ting hihi :shy:

Jeg er nå i prøveperiode 5 (PP3 etter MA/BO) - og siste prøveperiodene har jeg ikke engang testet etter EL, bare fulgt kroppens tegn og Flo-appen sine beregninger. Etter hva jeg selv føler på kroppen, som samsvarer med Flo sine beregninger, hadde jeg EL rundt 28. april. Vi har fått lagt inn litt aksjer ca annenhver dag rundt EL-uka så satser på det kan være nok for å få en spire :Heartpink

Og lørdag reiser vi på ferie! Vi skal til syden og være en uke :Heartpink det skal bli sååå godt for kropp og sjel! Det eneste dumme er at om jeg ikke får en spire så får jeg mensen midt i ferien... Yay, haha. Kan ikke utsette heller når man er prøver :bag: så spire, nå trenger jeg deg ekstra mye altså :smiley-angelic001:smiley-angelic001
 
Liten update fra syden;
Vi har hatt siste hele dag på ferie og mensen er enda ikke dukket opp!! På søndag er den en uke forsinket i følge Flo :nailbiting:

Har vært deilig med ferie så har ikke rukket å fokusere så mye på at jeg er i DPO-land, jeg har jo venta litt på mensen men heller ikke hatt typiske pms-tegn på at den kommer så også klart å glemme det litt ut. Merker jeg kjenner mye mindre etter også nå som vi tar prøvinga litt roligere, og det er deilig må jeg ærlig si :Heartpink Vi vil også vente med å teste til vi er hjemme igjen om ikke mensen skulle dukke opp, siden vi er på ferie med familie og vil ha øyeblikket for oss selv :love7

Vet ikke om jeg tror jeg er gravid, tørr ikke håpe eller tro da jeg tenker mensen kan jo bare være forsinket eller at syklus har tulla seg til litt! Den har jo vært stabil siden mai i fjor, minus graviditeten og aborten - men kun hatt to 3 menstruasjoner og to normale sykluser etter aborten så tørr ikke helt ta manglende mens som et sikkert tegn. Ellers kjenner jeg litt verk i korsrygg og litt øm på brystene (mest på sidene) og nå har jeg også fått litt såre/sensitive brystvorter!

Er forøvrig på syklusdag 39 som er den lengste syklusen jeg har hatt på over et år (utenom tilbakevending fra aborten).
Eneste lignende var første syklus etter første mens etter aborten som var på 38 dager.

Uansett har det vært deilig å slippe mensen i syden da :notworthy:knegg:

Takk for meg og denne rotete oppdateringen fra hotellsenga :laughing002
 

Vedlegg

  • IMG_2662.png
    IMG_2662.png
    511,7 KB · Visninger: 35
Dette blir spennende! Håper det er en spire inni magen din :love017

Må si jeg er meget imponert over styrken din, at du ikke har testet! :DNyyyt ferien og hverandre ❤️❤️
 
Dette blir spennende! Håper det er en spire inni magen din :love017

Må si jeg er meget imponert over styrken din, at du ikke har testet! :DNyyyt ferien og hverandre ❤️❤️
Jaa det har faktisk ikke vært vanskelig å la være å teste heller - føler meg ganske avslappa på det så håper det å roe ned også øker sjansene våre nå :Heartpink hadde vært koselig med januarbarn, det er forloveden også :love7
 
Ååå virker veldig spennende, håper det blir gode nyheter når man er tilbake fra ferie. :love017
Kos deg på ferie med forlovende :Heartred
 
GRAVID :Heartpink
Da var vi vel hjemme fra ferie og med gode nyheter! Det første jeg gjorde når jeg kom hjem var å løpe rett ned på badet og tisse i tissekoppen min for så å dyppe en MS-test (vanlig) nedi. Tok ikke lange tiden før det viste to streker og jeg ble ikke overraska en gang for følte jeg visste det og det er allerede en dye-stealer dette! Bildet er tatt etter ca 2 min.
IMG_2836.jpeg

Tror ikke jeg hadde så sterk test så tidlig sist, så vi får håpe på en terminspire denne gang :smiley-angelic001

Merker jeg også er myyyye roligere denne gangen - kanskje godt tegn det også? Er litt usikker på hvor langt jeg er på vei, men hadde EL rundt 28. april i følge Flo så regner bare unnfangelse fra da siden jeg har litt lang syklus, og da er jeg vel 5 uker i dag (søndag 19. mai) :Heartpink

Kjære spire gro heeelt til termin er du snill! :love2

Symptomer: første symptom var uteblitt mens, andre symptomer var litt tidvis verk i korsrygg, veldig lettrørt/emosjonell og såre/ømme brystvorter! Litt ømme bryster også. Ellers lite symptomer så langt :Heartpink
 
GRAVID :Heartpink
Da var vi vel hjemme fra ferie og med gode nyheter! Det første jeg gjorde når jeg kom hjem var å løpe rett ned på badet og tisse i tissekoppen min for så å dyppe en MS-test (vanlig) nedi. Tok ikke lange tiden før det viste to streker og jeg ble ikke overraska en gang for følte jeg visste det og det er allerede en dye-stealer dette! Bildet er tatt etter ca 2 min.
Vis vedlegget 435414

Tror ikke jeg hadde så sterk test så tidlig sist, så vi får håpe på en terminspire denne gang :smiley-angelic001

Merker jeg også er myyyye roligere denne gangen - kanskje godt tegn det også? Er litt usikker på hvor langt jeg er på vei, men hadde EL rundt 28. april i følge Flo så regner bare unnfangelse fra da siden jeg har litt lang syklus, og da er jeg vel 5 uker i dag (søndag 19. mai) :Heartpink

Kjære spire gro heeelt til termin er du snill! :love2

Symptomer: første symptom var uteblitt mens, andre symptomer var litt tidvis verk i korsrygg, veldig lettrørt/emosjonell og såre/ømme brystvorter! Litt ømme bryster også. Ellers lite symptomer så langt :Heartpink
Gratulerer gratulerer gratulerer!!! Åå gleder meg til å følge reisen din med lille terminspire :love017 :Heartred
 
GRAVID :Heartpink
Da var vi vel hjemme fra ferie og med gode nyheter! Det første jeg gjorde når jeg kom hjem var å løpe rett ned på badet og tisse i tissekoppen min for så å dyppe en MS-test (vanlig) nedi. Tok ikke lange tiden før det viste to streker og jeg ble ikke overraska en gang for følte jeg visste det og det er allerede en dye-stealer dette! Bildet er tatt etter ca 2 min.
Vis vedlegget 435414

Tror ikke jeg hadde så sterk test så tidlig sist, så vi får håpe på en terminspire denne gang :smiley-angelic001

Merker jeg også er myyyye roligere denne gangen - kanskje godt tegn det også? Er litt usikker på hvor langt jeg er på vei, men hadde EL rundt 28. april i følge Flo så regner bare unnfangelse fra da siden jeg har litt lang syklus, og da er jeg vel 5 uker i dag (søndag 19. mai) :Heartpink

Kjære spire gro heeelt til termin er du snill! :love2

Symptomer: første symptom var uteblitt mens, andre symptomer var litt tidvis verk i korsrygg, veldig lettrørt/emosjonell og såre/ømme brystvorter! Litt ømme bryster også. Ellers lite symptomer så langt :Heartpink
Gratulerer så
Mye!
 
Back
Topp