Drømmen om den første ❤️ (gravid)

Gratulerer så mye :Heartred
 
5+1
Fremdeles sterk og fin strek :Heartpink Er vel kanskje ikke vits å teste mer nå egentlig?
IMG_2850.jpeg

Vurderer evt en digital men redd for å ikke få 3+ :bag:

Symptomer:
- Utflod
- Såre/ømme brystvorter
- Litt ømme bryster
- Verking i korsrygg
- Sensitiv luktesans
- Lettrørt
 
5+1
Fremdeles sterk og fin strek :Heartpink Er vel kanskje ikke vits å teste mer nå egentlig?
Vis vedlegget 435557

Vurderer evt en digital men redd for å ikke få 3+ :bag:

Symptomer:
- Utflod
- Såre/ømme brystvorter
- Litt ømme bryster
- Verking i korsrygg
- Sensitiv luktesans
- Lettrørt
Hurra!
Så utrolig glad på dine vegne!!!
Håper virkelig dette blir terminspiren <3
 
5+4
Dagene snirkler seg av gårde i sneglefart. Energinivået er lavt så det gjør ikke at tiden går noe fortere akkurat. Føler meg nesten sånn at jeg brygger på noe? Føler meg veldig slapp (kan også være pga varmen det da) og verker litt i muskler/ledd som om jeg har litt feber (noe jeg ikke har). Håper bare sånn at alt står bra til og at ting utvikler seg som normalt. Merker redselen for ny MA eller en SA blir større og større, og nå føles 15 dager til PTUL uendelig lenge ut...

Har ikke kontaktet jordmortjenesten enda for vil egentlig vente til etter PTUL for jeg syntes det var så dritt å måtte avbestille alt sist.

Symptomer:
- Utflod
- Såre/ømme brystvorter
- Litt ømme bryster
- Verking i korsrygg/kroppen
- Litt sensitiv luktesans
- Lettrørt
- Tidvis småuggen, men ikke kvalm
- Våkner sulten (er ikke frokostmenneske)

Føler meg jo eeeegentlig ikke gravid i det hele tatt, og det gjør jo at man stresser litt ekstra. Og kommer nok ikke til å tro det før jeg evt. ser en sprellende bamsemums med hjerteslag :smiley-angelic001
 
6+4
Da har jeg vært på tidlig ultralyd og for første gang i mitt liv sett et lite frø med et blinkende hjerte :love7 Sååå letta og glad! Håper du blir der i maaaange uker til :Heartpink

Ble målt til 6+2, men jordmor sa vanskelig å måle når det er så smått så en mm ekstra kan skille et par dager så velger å fortsette med egen beregning frem til ordinær tidlig ultralyd :Heartpink

IMG_2871.jpeg


Nå skal jeg prøve å roe ned og puste med magen! Har bestilt en ny ultralyd til 9+2 18. juni, også har jeg fått time hos jordmor om en uke - 6. juni. Håper jeg kan få ordinær tidlig ultralyd i uke 27 sånn at vi får bekreftet at alt er fint før sommerferien og kan begynne å fortelle det til familie evt :Heartpink
 
Back
Topp