Drømmen om den første ❤️ (gravid)

Å nei, det var meget hjerteskjærende å lese. Håper du blir godt tatt vare på, det er ikke enkelt å stå i sånt og med alle følelsene som følger med. Tenkte på deg her om dagen, og ble så lei meg å lese TUL situasjonen.. Har deg i tankene, og vit at du er ikke alene og vi er her i forumene. Prioriter deg selv framover og prøv å ivareta følelsesmessige helsa. Sender deg en god klem, og vær snill med deg selv. :Heartred:(
 
Å nei, det var meget hjerteskjærende å lese. Håper du blir godt tatt vare på, det er ikke enkelt å stå i sånt og med alle følelsene som følger med. Tenkte på deg her om dagen, og ble så lei meg å lese TUL situasjonen.. Har deg i tankene, og vit at du er ikke alene og vi er her i forumene. Prioriter deg selv framover og prøv å ivareta følelsesmessige helsa. Sender deg en god klem, og vær snill med deg selv. :Heartred:(
takk fine du :Heartpink i dag har mamma vært her så fikk fortalt henne det (hun visste ikke jeg var gravid) og det var utrolig godt og forløsende så neste gang skal jeg være mer åpen fra positiv test med henne hvertfall! Godt å ha noen som vet :Heartpink også god støtte og trøst i alle flotte damer i forumet her :Heartpink

Det blir noen egenmeldinger nå til å
bare ta det med ro å la meg selv sørge og komme meg igjen :Heartpink
 
takk fine du :Heartpink i dag har mamma vært her så fikk fortalt henne det (hun visste ikke jeg var gravid) og det var utrolig godt og forløsende så neste gang skal jeg være mer åpen fra positiv test med henne hvertfall! Godt å ha noen som vet :Heartpink også god støtte og trøst i alle flotte damer i forumet her :Heartpink

Det blir noen egenmeldinger nå til å
bare ta det med ro å la meg selv sørge og komme meg igjen :Heartpink
Det er godt å høre at du delte med mor, for det er viktig å ha nære man stoler på som man kan dele sorger og tanker med. :Heartred!

Høres fornuftig ut, ta tiden du trenger og tillatt deg selv å prossesere. Det er urettferdig og sårt situasjon å være i, og husk at alle følelsene som dukker opp er legitime.

Håper at opp i alt dette finner du en god serie, spill eller annet man trives med i tillegg innimellom for å bidra til normalitet, slik at man ikke bare er i hodet sitt (men det er kanskje lettere sagt enn gjort). Stor klem til deg igjen, og ta en dag om gangen. :Heartred
 
Mange klemmer! Ikke vær redd for å gå til legen for å en sykemelding.
 
Hvordan går det med deg @ChunkyMonkey? :Heartred
Fine du :Heartpink Det går ganske bra med meg nå, altså. Det var noen ganske tunge uker, først etter jeg fant ut om MA'en og så etter den medisinske hjemmeaborten. Nå har jeg fått det litt på avstand og har stor tro på at jeg skal bli gravid igjen og at det skal gå bra, vet det er mange som opplever å miste første gang som gravid. Har en venninne, mamma og mormor jeg har vært åpen med det om og det har vært godt å ikke stå i det helt alene, sånn utenom samboer såklart. Er noe litt annet å snakke med damer som gjerne også har opplevd å miste før selv også.

Jeg bare har ikke vært så mye på forumet for har ikke hatt helt behovet, men kommer nok tilbake når jeg er klar for å prøve mer aktivt igjen. Akkurat nå nyter vi førjulstid og stresser ikke med det :love7
 
Fine du :Heartpink Det går ganske bra med meg nå, altså. Det var noen ganske tunge uker, først etter jeg fant ut om MA'en og så etter den medisinske hjemmeaborten. Nå har jeg fått det litt på avstand og har stor tro på at jeg skal bli gravid igjen og at det skal gå bra, vet det er mange som opplever å miste første gang som gravid. Har en venninne, mamma og mormor jeg har vært åpen med det om og det har vært godt å ikke stå i det helt alene, sånn utenom samboer såklart. Er noe litt annet å snakke med damer som gjerne også har opplevd å miste før selv også.

Jeg bare har ikke vært så mye på forumet for har ikke hatt helt behovet, men kommer nok tilbake når jeg er klar for å prøve mer aktivt igjen. Akkurat nå nyter vi førjulstid og stresser ikke med det :love7
Så godt å høre at det går riktig vei og at du har fine folk rundt deg! :Heartred gleder meg masse til å følge deg videre på reisen når du er klar for det - jeg har trua! Ha en nydelig jul fine deg:Heartred
 
Fine du :Heartpink Det går ganske bra med meg nå, altså. Det var noen ganske tunge uker, først etter jeg fant ut om MA'en og så etter den medisinske hjemmeaborten. Nå har jeg fått det litt på avstand og har stor tro på at jeg skal bli gravid igjen og at det skal gå bra, vet det er mange som opplever å miste første gang som gravid. Har en venninne, mamma og mormor jeg har vært åpen med det om og det har vært godt å ikke stå i det helt alene, sånn utenom samboer såklart. Er noe litt annet å snakke med damer som gjerne også har opplevd å miste før selv også.

Jeg bare har ikke vært så mye på forumet for har ikke hatt helt behovet, men kommer nok tilbake når jeg er klar for å prøve mer aktivt igjen. Akkurat nå nyter vi førjulstid og stresser ikke med det :love7
Så godt å høre at du har det bra!
Jeg er sikker på at det kommer til å gå helt fint med deg, og at du blir gravid igjen <3
 
Lite update fra meg :Heartpink

Har vært stille fra meg en stund nå! Hadde det ganske tøft etter aborten og måtte bare ta litt avstand fra alt som het forum og prøving mens jeg tok vare på meg selv. Har også ventet på at mensen skulle komme tilbake da fertilitetsklinikken anbefalte en mens før vi aktivt prøvde igjen. Det tok litt tid, men i slutten av januar dukket TR (sykt å bli glad for det igjen) endelig opp.

Nå er vi inn i en ny prøveperiode, men prøver på egenhånd uten medisiner nå. Tester etter EL og er offisielt i første PP igjen :Heartpink Rart, men også spennende.

Gleder meg utrolig mye til å bli gravid igjen (velger å tro at det skal skje, manifesting it). Håper 2024 byr på en terminspire for vår del :Heartpink
 
Last edited:
Takk for at du tenker på meg @Freia1997 :Heartpink håper alt står bra til med deg og lille i magen :love7 ble det gutt eller jente på deg? :Heartblue:Heartpink
Så glad for at du har fått tante rød og er klar for å prøve igjen! Håper gullegget med en terminspire er nært forestående :love017

Alt står bra til med oss! Vi venter en liten jente:Heartpink
 
Back
Topp