Alene med 2 barn, 2 forskjellige fedre. En på 8 og ei på 3 uker. Barnefar gikk nylig fra meg. Utrolig tøft, men skal klare dette
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Alene med 2 barn, 2 forskjellige fedre. En på 8 og ei på 3 uker. Barnefar gikk nylig fra meg. Utrolig tøft, men skal klare dette
Samme her, 35+4 <3Hei! Selvvalgt singel gravid med donorsæd. Er 36 uker i dag, så snart i mål nå
Gratulerer så mye! Velkommen i «gjengen»Hei! Singel kvinne i 20årene og venter min første i april ❤
Tusen takk! Spennende men også litt skummeltGratulerer så mye! Velkommen i «gjengen»
Å gratulerer det kommer dere uten tvil til å klare vettuMamma til en gutt på 10 år, er nå gravid igjen.
Er alene mamma, men vi skal klare oss bra
Gratulerer! Håper formen er godHei
33 år og førstegangsgravid. Gjennomfører svangerskapet på egenhånd og gleder meg til å hilse på minien
Gratulerer så masse! Jeg fikk lille M i mars. Hvor bor du?Hei!
36 år og alene førstegangsgravid, tatt ivf i DK. Venter en liten en i februar 2022.
ønsker gjerne å komme i kontakt med noen i samme situasjon
På Smestad enn så lenge. Skal flytte når jeg har fått solgt denne. Ja, det et veldig koselig, men beinhardt..! Baby har fått reflukssykdom og griner masse og sover minimalt. Sove får jeg visst gjøre når han blir eldreTakk for det Jeg bor på Stovner nå, men flytter til Lørenskog i oktober
hvor holder du til? Så koselig! Regner med du nyter dagene
Velkommen til ossHei alle sammen!
Snart 36, mamma til jente på 7 år, gravid men ikke med samme bf. Blir sannsynligvis alenemamma til 2. Termin i månedsskiftet mai/juni.