Dette er oss

Hei! Jeg er 35 år, bor i Oslo og har et barn på 13 år som jeg har vært alene med siden fødsel (far bor i utlandet og har samvær sporadisk i ferier) og venter et barn nå i august hvor far er ukjent (donor).

Ikke den mest aktive på forum, men leser en del.
 
Hei!

Ble nettopp alenemamma igjen, nå til 3.
31 år gammel.
 
Hei! Jeg er 35 år og venter mitt første barn i mars som jeg har unnfanget med donor! Glad for å se at det er flere selvvalgte solomødre her!
 
Hei, jeg heter Marthe. Jeg har ei datter på 1 år og i sommer ble jeg alenemor til henne. Far flyttet ut og har kun samvær pdd. Tenker også på å skaffe søsken til henne, som enslig.

Vi bor i Trondheim :)
 
Hei, jeg er snart 37 år og er i en prosess der jeg og samboer har bestemt oss for at det er slutt, men lever fortsatt sammen fordi vi har en sønn på snart 10 måneder.
 
Hei, er 20 år alenemor til en datter født i januar 2023
 
Jeg har en datter alene på snart 5 mnd som er unnfanget med donorsæd. Selv er jeg 32 år.
Bor i Osloområdet.
 
Heii!

Ååå jeg ser det ikke er så mye aktivitet her... Tenkte først en
delig et forum med andre i samme situasjon!
Jeg er gravid med donor og er enslig. Noen som kan hjelpe meg med å finne et forum for meg som er aktivt?
 
Hei! 37 år her og også gravid med donor. Første barnet, og termin i september, hvis alt går som det skal :love7
 
Hei, hei! Jeg er enslig, ikke gravid enda men prøver på 2.forsøk med donor. Håper den snart sitter :joyful:
 
Back
Topp