Dette er oss

Heihei! Er 43, førstegangsfødende, og i teorien sammen med bf, men jeg er Oslo-basert, han bor i England, og selv om han ivret for at jeg skulle gjennomføre svangerskapet er han veldig skeptisk til og skremt for farsrollen, så jeg gikk inn i dette med den basisvissheten om at jeg blir alenemor, og har det helt fint med det. Det var ikke planlagt, men desto mer overraskende svangerskap, og får nok ikke flere sjanser i min alder så her kjører vi på Flytter til Trondheim nærmere termin i januar, siden jeg har tidenes familienettverk der, og alle er overlykkelige for lillegutten, så ALENE-alene blir jeg nok aldri ❤️

Jeg ser at det ikke har vært så mye aktivitet her på en stund men tenker det er fint å si hei uansett :) Jeg er 35 år, singel, fra Bergen og er gravid med første barn via IVF med donor. Håper å komme i kontakt med flere single i lignende situasjon :Heartred

Flytter fra mannen til min lille leieleilighet neste mnd, med to gutter på snart 5 og 2. Skal ha delt bosted, de skal være mest hos meg i starten. Veldig nervøs og fortvilet, redd for å ha dårlig økonomi og dårlig plass og å være alene..selv om det var meg som ønsket dette kjenner jeg på angsten nå.. og angrer nesten!
håper det føles bedre etterhvert
Korleis har det gått?

Heihei! Er 43, førstegangsfødende, og i teorien sammen med bf, men jeg er Oslo-basert, han bor i England, og selv om han ivret for at jeg skulle gjennomføre svangerskapet er han veldig skeptisk til og skremt for farsrollen, så jeg gikk inn i dette med den basisvissheten om at jeg blir alenemor, og har det helt fint med det. Det var ikke planlagt, men desto mer overraskende svangerskap, og får nok ikke flere sjanser i min alder så her kjører vi på Flytter til Trondheim nærmere termin i januar, siden jeg har tidenes familienettverk der, og alle er overlykkelige for lillegutten, så ALENE-alene blir jeg nok aldri ❤️
Oppdatering: Er ikke lenger sammen med barnefar så nå er jeg offisielt alenemor på alle måter. Han meldte seg etterhvert totalt ut og innrømmer for få dager siden at han ikke har tenkt noen ting på hvordan han ønsket at vi skulle ordne de neste månedene praktisk logistisk - og lillegutt kommer i januar. Han husket ikke engang når jeg har termin. Det var toppen på et etterhvert enormt isfjell og ikke noe jeg har behov for å beholde i livet mitt. Så nå blir han abscent dad og vil kun få oppdateringer via bilder og videoer og det passet ham visst utmerket.

Back
Topp