Gratulerer! Og så hyggelig! Hvordan har de første ukene gått?Hei jeg er alenemor til ei frøken på 8 uker, og brukte donor
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gratulerer! Og så hyggelig! Hvordan har de første ukene gått?Hei jeg er alenemor til ei frøken på 8 uker, og brukte donor
Takk det har egentlig gått veldig fint, hun har et rolig temperament hittill, og sover greit. Det er såklart litt overveldende innimellom, men ville ikke endret på en tingGratulerer! Og så hyggelig! Hvordan har de første ukene gått?
Jeg har termin 28 augmed donor, aleneHei! 37 år her og også gravid med donor. Første barnet, og termin i september, hvis alt går som det skal
Hvilken gruppe er dette?Hurra! Jeg prøver å skape litt aktivitet i skjult forum i denne gruppa igjen, meld deg inn der du også?
Så hyggelig med flere! Du ligger rett foran meg i løypa, har termin 12.septemberJeg har termin 28 augmed donor, alene
Vet du hvordan man kommer inn på det skjulte forumet alenemødre? Har vist fått tilgang men skjønner dette ikke, hvor finner man det ?Så hyggelig med flere! Du ligger rett foran meg i løypa, har termin 12.september
Oj, så imponerende! Ser fra bannerne dine at de er født ganske tett også. Det må jo være så hyggelig med søsken som er så tett i alder!Hei jeg er 32 år og alene med 3 små.
Takk ja det er veldig fint med tette søsken. Travelt og kaos til tider men sånn er detOj, så imponerende! Ser fra bannerne dine at de er født ganske tett også. Det må jo være så hyggelig med søsken som er så tett i alder!
Så bra! Og artig at vi har nesten samme nick da.Snart 37 år, prøver alene med donor.
26 år gammel jente bosatt for øyeblikket i Tønsberg. Studerer fulltid barnehagelærer på høyskolen men er for øyeblikket i permisjon grunnet hyperemesis gravidarum gjennom hele svangerskapet. Jeg har en stor lidenskap for fotografering og bruker mye tid med oppdrag under fotonavnet mitt «vestfoto». Ellers har jeg en stor lidenskap for trening.
Jeg og barnefar er ikke sammen men vi er såpass gode venner at han vil være en stor del av livet til sønnen våre.
Jeg har termin 24 mai og venter en liten gutt. Vi flytter til skien i slutten av mars og skal også føde der.
Noen fler fra Skien/Porsgrunn? [emoji16][emoji1405]
Jeg er 31 år og har to gutter på 3 og 2 år. Barnefar flyttet ut i oktober og skal ikke bo med oss på en god stund fordi han er psykisk syk. Men vi møtes når han har gode dager.
Hittil synes jeg livet som alenemamma fungerer veldig bra og barna har begynt å venne seg til situasjonen med at pappa ikke bor sammen med oss.
Hei hei
Jeg er 31 år og bor i Porsgrunn, har ei jente på 11 år og en gutt på 2,5 år. Eldste er hos faren en helg i mnd mens yngste ikke har kontakt med sin far. Har hvert alene siden jeg ble gravid med eldste, bortsett fra ett litt lengre forhold som tok slutt ett par