Dette er oss

En tråd i 'Alenegravid / Aleneforeldre' startet av Lille hjerte, 19 Jan 2018.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Januarjente17Oktobergutt19 Forelsket i forumet

31 år bor i Rogaland. Er alene med ei på to år og venter nummer 2 nå i oktober. Har vert alene fra toåringen var nyfødt. Hun bor hos meg 100% og sånn blir det med begge når babyen kommer (samme far) men vi har det veldig fint og barnefar er på besøk her flere ganger i uken, bidrar litt i hjemmet. Vi er gode venner og setter pris på å gjøre ting sammen alle 3 (4) :happy:

• Hjertelig Hjertelig x 1
  2. Kaosgrl Glad i forumet Julibarna 2019 Sommerfuglene Junibarna 2019

Hei!

Alenemamma som også har en ny baby i magen. Livet blir ikke alltid som tenkt, men da får man gjøre det beste ut av det :)

3. Malala Elsker forumet Sommerfuglene Januar 2017

Hei , ble alenemamma med en liten jente. Mer har ikke lyst å skrive her :)

4. Lovestone Flørter med forumet Novemberlykke 2018 Sommerfuglene

Hei, jeg er 35 år og er alene med en herlig frøken på 4 mnd. Ble alene mens jeg var gravid, så har vært alene siden starten

5. Fregnefanten Forumet er livet *Aprilbaby 2018*

Hei! Da hører jeg til her også. 30 år gammel med en liten gutt på rundt året :)

6. Softis Forumet er livet Himmelbarn Desemberskatter 2016 Sommerfuglene

Hei
    Jeg har vært alene med 2 barn siden i fjor sommer.
    Blir nok hengende her lenge..

7. Alenemor1982 Betatt av forumet Sommerfuglene

Har ikke presentert meg her; 36 år med to store barn, og en liten på vei :)
    Vil være mer aktiv på skjult forum.

8. Mor2barn Gift med forumet Sommerfuglene

Hei

Mor på 36 år med 2 barn på 7 og 9 år, bur på Vestlandet og vert aleine siden 2015. Kort om oss :)

9. Blomsterguri Flørter med forumet Marsboere 2020 Assistert-jentene Sommerfuglene

Hei :) Jeg er 38 år, bor i Trøndelag og er gravid for første gang ved hjelp av donor :)

• Hjertelig Hjertelig x 2
  10. Hjertemor Forumet er livet Mailykke 2018 Himmelbarn Sommerfuglene Februarbarna 2020

Retter denne jeg, gravid for andre gang:Heartred termin i februar 2020, flyttet straks rett ved Drammen, 34 år.

11. Helene90 Betatt av forumet Tilgangsansvarlig Marsipanene 2019 VIP Sommerfuglene

Hei:) har blitt alenemor og vil inn på skjult forum

12. Nå går det på ræva Blir kjent med forumet

Hei

Har vært alene i et år nå

13. Petronella:) Flørter med forumet

Her kan jeg også være med!:)
    Jeg er selvvalgt alenegravid, termin i november og jeg venter en liten gutt! Babyen er laget i Danmark ved hjelp av donor.
    Gleder meg veldig til å starte ny tilværelse som mamma:Heartblue

• Hjertelig Hjertelig x 2
  14. Lykke-lig2 Andre møte med forumet

Alene med jente på 12 og er god venn med bf. Nå gravid med donor, termin Mars 2020! Vi gleder oss til det nye familiemedlemmet kommer:Heartbigred

15. Holymolyno5 Blir kjent med forumet Sommerfuglene

Er 37år. Bor alene med mine 4 barn . Og tydligvis en liten blindpassasjerer i magen .. fikk en positiv graviditetstest for to dager siden.

16. Babysyk91 Elsker forumet August 2018

28 år, skal snart levere inn søknad om seperasjon og flytte ut med mini på 14mnd.

17. nøttelitenitreet Fjompenisse Tilgangsansvarlig VIP August 2018

Blir snart alene med mine tre barn. Er 31 år. :)

Del denne siden