Dette er oss

Hei!

Stikker en fot inn her jeg, håper det er greit ... Jeg er ikke helt alene på papiret enda, men jeg er allikevel fryktelig alene og det ligger i kortene at jeg rent faktisk blir det også. Vet ikke helt når, alt er kaos nå. Men jeg er i slutten av 30-årene og har da veldig uplanlagt blitt gravid med mitt tredje barn. Har fra før av to barn i skolealder (mellomtrinnet), så dette blir også en real attpåklatt. Alle tre har samme far, men barnefar (og pt også fortsatt min mann) vil ikke ha dette barnet. Han ønsket at jeg skulle ta abort, men da jeg fant ut at jeg var gravid viste set seg at jeg allerede var over 12 uker på vei. Han klandrer meg for det hele, og det har blitt en svært, svært betent situasjon, og begynnelsen på slutten kan man nok si med relativt stor sikkerhet. Føler jeg krasjlander snart.

Ønsker ikke utdype så mye mer i offentlig rom, men kan gjerne skrive mer, dele gleder og sorger mm når/hvis jeg evt får tilgang til mer lukket gruppe.
 
Hei!

Stikker en fot inn her jeg, håper det er greit ... Jeg er ikke helt alene på papiret enda, men jeg er allikevel fryktelig alene og det ligger i kortene at jeg rent faktisk blir det også. Vet ikke helt når, alt er kaos nå. Men jeg er i slutten av 30-årene og har da veldig uplanlagt blitt gravid med mitt tredje barn. Har fra før av to barn i skolealder (mellomtrinnet), så dette blir også en real attpåklatt. Alle tre har samme far, men barnefar (og pt også fortsatt min mann) vil ikke ha dette barnet. Han ønsket at jeg skulle ta abort, men da jeg fant ut at jeg var gravid viste set seg at jeg allerede var over 12 uker på vei. Han klandrer meg for det hele, og det har blitt en svært, svært betent situasjon, og begynnelsen på slutten kan man nok si med relativt stor sikkerhet. Føler jeg krasjlander snart.

Ønsker ikke utdype så mye mer i offentlig rom, men kan gjerne skrive mer, dele gleder og sorger mm når/hvis jeg evt får tilgang til mer lukket gruppe.

Sender deg en stor klem og velkommen hit[emoji173]️
 
Da går det ytterligere bare en vei og i neste uke bør jeg komme meg i banken for å finne ut hvilke muligheter jeg har ifht å evt kjøpe meg egen bolig mm. Forberede meg enda litt mer.
 
Hei!

Stikker en fot inn her jeg, håper det er greit ... Jeg er ikke helt alene på papiret enda, men jeg er allikevel fryktelig alene og det ligger i kortene at jeg rent faktisk blir det også. Vet ikke helt når, alt er kaos nå. Men jeg er i slutten av 30-årene og har da veldig uplanlagt blitt gravid med mitt tredje barn. Har fra før av to barn i skolealder (mellomtrinnet), så dette blir også en real attpåklatt. Alle tre har samme far, men barnefar (og pt også fortsatt min mann) vil ikke ha dette barnet. Han ønsket at jeg skulle ta abort, men da jeg fant ut at jeg var gravid viste set seg at jeg allerede var over 12 uker på vei. Han klandrer meg for det hele, og det har blitt en svært, svært betent situasjon, og begynnelsen på slutten kan man nok si med relativt stor sikkerhet. Føler jeg krasjlander snart.

Ønsker ikke utdype så mye mer i offentlig rom, men kan gjerne skrive mer, dele gleder og sorger mm når/hvis jeg evt får tilgang til mer lukket gruppe.
[emoji173]️[emoji173]️
 
Oi her må jeg også skrive!
Alenemor til to jenter på 5 og 7 fra Telemark. Er separert fra barnefar som har flyttet inn med ny kjæreste, men de har god kontakt.
Vært alene i snart ett år og jeg har aldri hatt det så bra noengang <3
 
Hei hei :)

Jeg er 31 år og bor i Porsgrunn, har ei jente på 11 år og en gutt på 2,5 år. Eldste er hos faren en helg i mnd mens yngste ikke har kontakt med sin far. Har hvert alene siden jeg ble gravid med eldste, bortsett fra ett litt lengre forhold som tok slutt ett par uker før jeg oppdaget at jeg var gravid med småen.
 
Er 25 år fra Oslo, og gravid for første gang. :joyful:

Var sammen med bf ett par mnder før jeg ble gravid, og nå sitter han inne :sorry: Så nå sitter jeg her, gravid og alene. Håper på å bli kjent med flere alenemødre, for ingen i min krets har barn :shy:

Off så leit. Jeg vil gjerne bli kjent om du vil. Jeg er førstegangsfødende på 26 år fra Skien i Telemark [emoji4]
 
Han er liten og sterk men i fin form [emoji170] Jeg sliter fortsatt med svangerskapsforgiftningen, men satser på bedre dag i morgen [emoji4]

Gratulerer så mye med en liten prins! :dummy: Er dere hjemme nå, eller fortsatt på sykehuset? Så lenge mor og baby har det bra så er det ingenting i verden som er bedre! :happy:
 
Gratulerer så mye med en liten prins! :dummy: Er dere hjemme nå, eller fortsatt på sykehuset? Så lenge mor og baby har det bra så er det ingenting i verden som er bedre! :happy:

Han ble jo født i uke 32 så han er veldig veldig prematur. Så vi må bo på sykehuset fremtil termin iallfall. Så får vi bare ta en dag av gangen!
 
Han ble jo født i uke 32 så han er veldig veldig prematur. Så vi må bo på sykehuset fremtil termin iallfall. Så får vi bare ta en dag av gangen!

Krysser alt jeg har for at det går knirkefritt for dere[emoji170] Håper du har familie og venner som tar godt vare på deg i denne tiden.
 
Oj! Gratulerer! Håper at dere blir tatt godt vare på på sykehuset :)

Ja lillegutt blir tatt vare på av nyfødt intensiv teamet mens jeg blir tatt vare på av barsel. Må bo på barsel fremtil jeg er frisk nok til å bli skrevet ut. Så flytter jeg selv inn på nyfødt intensiv etterhvert [emoji4]
 
Back
Topp