Pp 15 - cd 23 - 10 dpo - 11 dager etter Ovitrelle
Vet ikke helt hva jeg skal tro eller tenke i dag... legger ved dagens test etter fem minutter og 45 minutter. Først var det ikke veldig enkelt å se streken, men den var der. Da den tørket var den plutselig nesten like sterk som gårsdagens. Hvilepulsen holder seg oppe. Kan det virkelig ta så lang tid for Ovitrelle å gå ut av kroppen på slutten? Alle er Makesure 25mlu. Tørr ikke håpe noe fra eller til. Tar en ny i ettermiddag. Nå skal vi straks på forsamtale!
Vet ikke helt hva jeg skal tro eller tenke i dag... legger ved dagens test etter fem minutter og 45 minutter. Først var det ikke veldig enkelt å se streken, men den var der. Da den tørket var den plutselig nesten like sterk som gårsdagens. Hvilepulsen holder seg oppe. Kan det virkelig ta så lang tid for Ovitrelle å gå ut av kroppen på slutten? Alle er Makesure 25mlu. Tørr ikke håpe noe fra eller til. Tar en ny i ettermiddag. Nå skal vi straks på forsamtale!

Godt du er det i hvert fall

men ser svakere ut!

Men, men. Hvilepulsen er fortsatt helt vilt høy ift forrige mnd da. Men siden forrige mnd er eneste mnd jeg har å sammenligne med, så kan jo dette være normen for min del. Så legger ikke så mye i det egentlig. Annet enn at jeg burde bli i litt bedre form??

), og hun virket veldig interessert i at dette skulle vi få til. Mtp at det ble oppdaget en cyste på ene eggstokken da jeg var inn og sjekket modningen av foliklene på cd9, var jeg veldig spent på å skulle få ul igjen på fredag. Hun tok ul og telte ni poser på høyre eggstokk (tar det som et godt tegn mtp min AMH på 10!) samt at hun så et corpus luteum på høyre side. Dvs at jeg har hatt el denne syklusen
På venstre side så var det derimot litt vanskelig å telle eggposer, fordi... der var det en enda større cyste enn sist. Nå målte den 35x45mm kontra 20x30mm på cd9. I tillegg sa hun at på bakgrunn av mine mensensmerter som ofte kommer et par dager før mensen, samt vilt vonde mensensmerter på cd1 - så kan det være en endometriosecyste
Vet ikke om dere ser det, men jeg ser det i virkeligheten. Synes det er dårlig at det ikke står på pakken at det faktisk kan skje. Og veldig glad for at jeg «testet» ut den, slik at jeg ikke har fått falske forhåpninger! Alle testene er som vanlig Makesure 25mlu. (Nederste bildet er fra da dagens test var våt)
Det hadde vært så fantastisk! I tillegg fikk jeg tilbake blodprøver som jeg tok ifm spørsmålet om endometriose - og de var negative! Nå smiler plutselig tilværelsen litt igjen kjenner jeg